Originally posted by Raser
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 tulipalo
Collapse
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
60% autoista oletetaan kait olevan ongelmattomia.
Edellinen kampajahan ei tainnut olla mikään success jos kaapelit ovat kampanjan jälkeen kuvan näköisiä.... Alla DIY-korjaus.
Kunnolla hapettunut.
(Odotellaan koska vastaava kampanja alkaa F-sarjassa koska piuhat homehtuu niistäkin )F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostEdellinen kampajahan ei tainnut olla mikään success jos kaapelit ovat kampanjan jälkeen kuvan näköisiä....IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Tulipas nyt sit itekkin varattua aika takaisinkutsuun kun kerran kirje tupsahti luukusta. Kuulosti paikallisen marmorin edustaja kyllä jotenkin kyllästyneeltä kun esitin asiani. Ilmeisesti joku muukin kyseisen mallin omistaja tainnut olla samalla asiallanyk. E60 523iA LCI M-sport & kakkosauto E34 520i -89
Ex: E34 525i M-Tech, E36 316i, E39 523iA touring, E39 528iA, E39 520i
Comment
-
-
Tännekin tuli kirje omaa 530da:ta koskien. Oikein hyvä suhtautuminen oli paikallisessa liikkeessä kun asiasta soittelin, huoltoaika tosin meni miltei kuukauden päähän. Eipä minulla toisaalta kiire ollutkaan, pari viikkoa menee reissuhommissa niin silloin ei auto joutaisi pajalle muutenkaan. Kiva kun jaksavat näinkin vanhoihin lähetellä takaisinkutsuja, respect!
Comment
-
-
Moro.
Oli pakko uutena jäsenenä tehdä tänne acco että pääsee
Ottamaan kantaa tähän asiaan.
Sain pari viikko sitten kans itse kirjeen 530i 2004 e60.
No tänään koitti tarkastus aika kouvolan laakkoselle.
Piti olla redi puolessa tunnissa ja kun puoltoista h oli menny nii menin kysymään et mikä kestää. No sitte alko selostus . Näytti mulle marmorilla kuvia kuinka liitos ihan soossissa ja hapettunut.Ja autolla kuulemma ei saa ajaa, eli pisti ns saman tien ajokieltoon. Oli kuulemma huollon äijä puol h soitellut bemarille että mitä tehdään.
No taas ooteltiin hetki, ilmoitus tuli että avikselta tulee auto laakkosen eteen alkuvarauksella kaks viikkoo vuokra auto alle minkä oli saanu puhuttua bemarin piikkiin. Mutta nyt on byrokratia puoli epäselvää että miten toimitaan. Kun ei ole kuulemma juurikaan tarvinnut koko kaapelia kellekään vaihtaa vaan mitä heillä tiedossa niin noin 5% autoista mitkä tsekattu niin on tarvinnut tehdä jatkotoimenpiteitä. Sain sellaisen kuvan tiskillä, että ei ole vielä varmaa kenen piikkiin mahdolliset korjaukset menee (uusi kaapeli, korjaus) mutta yrittää kuulemma bemarin piikkiin tätä laittaa.
Lähdin sitten parin tunnin jälkeen kotia kun en oikein saanut irti mitään tarkkaa tietoa mistään. Sanottiin että voi mennä aikaa, että jos vaihdetaan uuteen niin parikin viikkoa voi joutua odottelemaan pelkkää osaa. Luvattiin olla yhteydessä heti kun tiedetään lisää, mutta tämä huollon kaveri itse lähdössä huomen lomille ja kollega tulossa remmiin takaisin.
Hemmetin epämääräset fiilikset vähä koko jutusta kun ei tiedä vielä mistään mitään. Mutta tämä ihmetyttää että ei tiedetä kenen piikkiin tämä menossa varmasti. Luulisi kun kirjeessä luki jota kuinkin että jos tarkastuksessa jotain ilmenee niin ne ovat minulle kuluttomia. Ja luulisi myös Bemari hoitavansa asian jos on valmis pariksikin viikoksi maksamaan vuokra auton. Kun se että saisi kontilleen mahdollisen henkilövahingon mikä voisi johtua viallisesta osasta ja tulipalosta kuin että maksaa ns halvan osan ja vaihdattaa sen kuntoon.
Asiani ilmaisin kyllä, että penniäkään en aio maksaa kun kirjeessä tämä mainittiin että hoidetaan kuntoon..
Miten muilla?Last edited by Vatanen91; 01-08-2019, 20:57.
Comment
-
-
Ite kävin kans tänään auton kans tarkastuksessa. Kolmelta oli aika, pääsin töistä kolmelta, olin huollossa 10 yli kolme ja 15:33 kaveri kiikutti avaimet käteen ja tuumasi, että ei mitään moitittavaa ollu ja uudet rasvat vain liittimen ympärille ja vetoja. Mulla siis tuo -09 e61 joka uitettu 10/18 saksasta ja meikä eka omistaja suomessa. Saksan jamppa kenellä tuo auto oli ollut on kyllä jopa ehkä yli huoltanut autoa, joten itellä ei ollu edes mielessä kaapelin uusimisen tarve
Edit. ja mulla ainakin tarkistettiin myös takaluukun puoli tuosta johtosarjasta, tai näin epäilen kun takaluukun verho oli noussut ylös huollon aikana.Harraste/kesäkäyttis BMW e46 330ci cabriolet
M-B s204 220cdi AMG-sport 4-matic
Comment
-
-
Originally posted by Jorkkeli12 View PostIte kävin kans tänään auton kans tarkastuksessa. Kolmelta oli aika, pääsin töistä kolmelta, olin huollossa 10 yli kolme ja 15:33 kaveri kiikutti avaimet käteen ja tuumasi, että ei mitään moitittavaa ollu ja uudet rasvat vain liittimen ympärille ja vetoja. Mulla siis tuo -09 e61 joka uitettu 10/18 saksasta ja meikä eka omistaja suomessa. Saksan jamppa kenellä tuo auto oli ollut on kyllä jopa ehkä yli huoltanut autoa, joten itellä ei ollu edes mielessä kaapelin uusimisen tarve
Edit. ja mulla ainakin tarkistettiin myös takaluukun puoli tuosta johtosarjasta, tai näin epäilen kun takaluukun verho oli noussut ylös huollon aikana.
Tulis vaa nyt itellee asap tietoo et kaapeli vaihtoon ja vetoja!
Comment
-
-
Originally posted by Vatanen91 View PostOlisi vain kiva saada oma auto takasin kovaan ajoon ja asia hoidettua pikimmin kuntoon
Sinun kannaltasi on myös jokseenkin triviaali tieto, kuinka monelta prosentilta näitä mätiä kaapeleita pitäisi löytyä. Sinun autossasi sellainen kuitenkin on ja sen BMW halusi tarkistaa, jotta se voidaan korjata kuntoon ennen kuin palaa koko laitos.
Ehdotan että ilmaiset kantasi selkeästi ja vaadit hoitamaan auton kuntoon BMW:n laskuun. Takaisinkutsun kohdalla BMW/huoltoliike on vastuussa auton saattamisesta asianmukaiseen kuntoon.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
-
Originally posted by Vatanen91 View PostLinkki ei muuten toimi.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostEikä tämä foorumileiska mahdollista suoraan liitteen lisäämistä.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment