Pitäisiköhän BMW:n ottaa mallia Toyotalta miten tunnistetut riskit hoidetaan ennenkuin mitään pääsee edes palamaan? http://www.iltalehti.fi/autot/2015102120541557_au.shtml
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 tulipalo
Collapse
X
-
Originally posted by HOXAHA View PostPitäisiköhän BMW:n ottaa mallia Toyotalta miten tunnistetut riskit hoidetaan ennenkuin mitään pääsee edes palamaan? http://www.iltalehti.fi/autot/2015102120541557_au.shtmlEX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Originally posted by djs^ View PostOnhan e6x sarjalaisille tehty samanlainen ehkäisy kamppanja, mistä ei kyllä ilmeisesti ole mitään hyötyä.BMW F31 330xda M-Sport Alpinweiss3
BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss3
ex BMW E60 530xda LCI Monacoblau
ex Yamaha YZF-R1 2008 "race"
Comment
-
-
Ilmeisesti tämän kaapeli ongelman pystyy yhtä helposti tarkastamaan myös E61 (farmari) mallisista autoista? Kun noita autoja nyt on palanut tänä vuonna melkein kerran kuukaudessa niin onko yksikään ollut vielä mallia bensa? Voisko juurikin tuon bensa mallin kaapelissa olevat "haistelija" piuhat estää palamisen alkua tai yleensäkkin, miksi palaneita bensa bemareita ole löytynyt AVK:oolta? :think
Täytyypi tarkastaa omasta 530i LCI (3/07) E61:stäni, ainakin sisäpuolelta ja soitella marmorille...**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Comment
-
-
Vaimon autosta tarkastettiin tuo laajemman jarru ym. huollon yhteydessä. Ei ollut havaittavissa mitään korjaustarvetta 134km kohdalla.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by Makro86 View PostIlmeisesti tämän kaapeli ongelman pystyy yhtä helposti tarkastamaan myös E61 (farmari) mallisista autoista? Kun noita autoja nyt on palanut tänä vuonna melkein kerran kuukaudessa niin onko yksikään ollut vielä mallia bensa? Voisko juurikin tuon bensa mallin kaapelissa olevat "haistelija" piuhat estää palamisen alkua tai yleensäkkin, miksi palaneita bensa bemareita ole löytynyt AVK:oolta? :think
Täytyypi tarkastaa omasta 530i LCI (3/07) E61:stäni, ainakin sisäpuolelta ja soitella marmorille...
Sisäpuolelta liitoksen tarkastaminen on melko turhaa. Liitos on siellä suojassa lialta ja kosteudelta. Ongelmat tulee ulkopuolella olevan liitoksen hapettumisesta.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostKaapeli tosiaan on rakenteeltaan erilainen bensa malleissa, mutta siihen en osaa ottaa kantaa vaikuttaako tämä näihin tulipalo tapauksiin. Bensa malleja on kuitenkin paljon vähemmän liikenteessä kuin diesel malleja.
Sisäpuolelta liitoksen tarkastaminen on melko turhaa. Liitos on siellä suojassa lialta ja kosteudelta. Ongelmat tulee ulkopuolella olevan liitoksen hapettumisesta.
Ihmettelen vaan sitä että miksi ylipäätään on näinkin yksinkertainen asia toteuttu näinkin huonosti eli tommonen puristettu liitäntä noinkin suojaamattomassa paikassa. Kyse kuitenkin centtimetreistä että olisi saatu tuokin asia kuivaan/suojattuun tilaan. Samalla vaivalla melkein olisi voinut olla yhtä pötköä akulle saakka tommoinen.
No, hyvä juttu että asia on tullut ylipäätään ilmi niin tietää sitten vähän varautua asiaan tai tehdä vielä jotain ennen kuin meinaa sattua jotain. Tosia-asia, lähes poikkeuksetta on että aina pitää jonkun ennen kuolla, ennen kuin puututaan materiaalin oikean oppiseen korjaamiseen/poistamiseen. Sad But True.**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Comment
-
-
Originally posted by Makro86 View PostJep, totta tuokin että näitä benziini e6x autoja on vähemmän suhteessa dieseleihin. Onkos se kampanja sulla tehty ja mikäs se kaapeli vaihto ruljanssan tilanne oli vai onko se vaan sitä ns. valohoitoa vaan? Näissä farmareissa vissiin samassa kohtaan tuo tarkastus kuin sedaneissakin, sisä ja ulkopuolelta?
Ihmettelen vaan sitä että miksi ylipäätään on näinkin yksinkertainen asia toteuttu näinkin huonosti eli tommonen puristettu liitäntä noinkin suojaamattomassa paikassa. Kyse kuitenkin centtimetreistä että olisi saatu tuokin asia kuivaan/suojattuun tilaan. Samalla vaivalla melkein olisi voinut olla yhtä pötköä akulle saakka tommoinen.
No, hyvä juttu että asia on tullut ylipäätään ilmi niin tietää sitten vähän varautua asiaan tai tehdä vielä jotain ennen kuin meinaa sattua jotain. Tosia-asia, lähes poikkeuksetta on että aina pitää jonkun ennen kuolla, ennen kuin puututaan materiaalin oikean oppiseen korjaamiseen/poistamiseen. Sad But True.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Kaveri vaihtoi minulle tuon pitkän, auton alla olevan kaapelin.
Ihan vain siksi, että säilytämme autoa katoksessa ja en halunnut polttaa meidän kotia....
Kun kaapeli oli vaihdettu, suoritimme ruumiinavauksen vanhalle kaapelille.
Piuha oli ihan virheetön ! Autolla ajettu about 190000 km. VM 2007 520dBMW 520da LCI 2007
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View PostMitäs kaikkea tuossa nyt joutuu purkamaan, että pääsee tuon liitoksen alapuolelta näkemään kunnolla / tarvittaessa uusimaan kaapelin?
Comment
-
Comment