535d mootori hajosi

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• celkku
    replied
    Kiinnostaisko myydä autoa?

Leave a comment:

• tessu77
    replied
    auto on 2006 vuosimallia ja oli juuri tarkoitus lähteä latviaan vaihteisto remontiin.mutta nyt taitaa jäädä pihalle kompostiksi.eihän tässä oo taloudellisesti mitään järkeä.ostin jo volvon v70.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Mulla meni kesällä 205tkm ajettuna, alempi jakoketju poikki. Moottori oli korjauskelpoinen, turbot säilyivät jne. Kannen koneistus, jakopää, venttiilejä ja nostajia uusittiin. Mukavanhintainen remontti ja riidasta tuli viime viikolla kril:ltä päätös mun hyväksi .

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied
    Pura nyt sentäs vähä lisää sitä, kansi ja jakopää pois niin näät mitä kaikkea paskana. On näistä ketjuja joitaki menny, mutta ei niinkään mikään tyyppivika ole. Minkä ikänen auto kyseessä?

Leave a comment:

• atte.o
    replied
    Itse tiedän ainakin kolme 35d:tä mistä mennyt ketju poikki. Ei suuressa määrin säry,mutta on kuitenkin särkynyt. Uuttaa moottoria vain tilalle.

Leave a comment:

• tessu77
    started a topic 535d mootori hajosi

535d mootori hajosi

eilen kesken ajon moottori jumahti ja sammui,valutin auton tien laitaan ja koitin käynnistää,mutta mootori oli jumissa,koitin uudestaan jolloin lähti pyöriin,mutta pyöri niinkuin ei olisi puristuksia ollenkaan.tänään otin alipainepumpun irti jotta näen pyöriikö startatessa nokka-akselit,ei pyöri..eli jakopään ketju poikki tms.onko muilla ollut onkelmia jakopään kanssa,ketjun kestävyys?autolla ajettu 250t.kannataako tuota moottoria enempää purkaa vai onko vaihtokoneen laitto.
Working...
X