Originally posted by salmol
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520DA N47 jakoketju katkesi
Collapse
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTiedätkö miltä T5 transun kone kuulostaa? Siinä jakopää on rattailla...Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostMinkä volkkarin pumppari on hiljainen ollut? Ei ne rattaat sitä älämölöä siellä eniten tuota, auttaa vaan kummasti muuten hiljaista dieseliäM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostAudillakin taitaa 2.0 tdi pannussa oli hihnan vaihtoväli jotain 180 tkm
Comment
-
-
Tällä viikolla tehdastakuuseen A sarjan kaikki ketjut, ajettu 219tkm. Ei euroakaan kuluja. About vuoden (30tkm) ääntänyt suht reilusti,ajattelin että antaa mennä kunnes hajoaa niin testataan miten tehdas suhtautuu. No ääni oysynyt muuttumattomana ja auto menee vaihtoon niin vietiin korjaukseen.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostNo mites M57:n ketjunvaihdot, koska näitä alkaa porukka tekemään ennakoidusti ehkäistäkseen täydellisen katastrofin?
Eikös se vaadi moottorin irroituksen? Ja maksaa varmaan ~1000€ vähintään.
Comment
-
-
Oma veikkaus on, että osien keveyden tavoittelu ja sitä kautta polttoainetalouden/päästöjen pienentäminen on ainakin osittain syypää näihin vikoihin. Omaan BMW prätkään tehtiin täys jakopääremppa, kun kilsoja taulussa 25tkm, onneks meni takuuseen niin ei tullu itelleni maksettavaa. Eiköhän tossakin oo luotettavuuden kustannuksella tehty kevyillä osilla jakopää, tosin tavoitteena maksimaalinen suorituskyky.BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment
-
-
Tietenkin hyvä että BMW korjaa auton mutta huolestuttavaa on että se pitää korjata jo 25tkm jälkeen.
Yksilövikoja on aina mutta vanhaan hyvään aikaan jakoketju oli se pommin varma design...jossakin on menty pahasti vikaan näissä.
Onko korjattuihin moottoreihin tehty korjaus parannetuilla osilla vai vaihdetaanko ainoastaan samat uudet osat takaisin?M
850i -91 (EG11)
Z3 2.8 -98 (CH31)
325 -08 (VE31)
Comment
-
-
Originally posted by algernon View PostTietenkin hyvä että BMW korjaa auton mutta huolestuttavaa on että se pitää korjata jo 25tkm jälkeen.
Yksilövikoja on aina mutta vanhaan hyvään aikaan jakoketju oli se pommin varma design...jossakin on menty pahasti vikaan näissä.
Onko korjattuihin moottoreihin tehty korjaus parannetuilla osilla vai vaihdetaanko ainoastaan samat uudet osat takaisin?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Nokkaketjun kiristimen toimintaperiaate?
Tämä aihe kun on taas noussut täällä pinnalle, kysyisin toimiiko ketjujen kiristimet öljynpaineella?
Omaani tehtiin remontti pari vuotta sitten, mutta käyntiääni muuttui sen jälkeen todella karkeaksi ja kovaksi. Siitä on huomautellut jokainen katsastusmies ja huolto, mutta kukaan ei ole syytä sille keksinyt. Joskus olen jotain taksia kuunnellut, että vähän vastaavaa ääntä pitää, mutta en ole koskaan kuullut yhtä pahaa - suorastaan hävettää miten käynti erottuu niin selvästi kaupunkiliikenteessä.
Tässä ääninäyte ennen remonttia - kärinä kuuluu pari sekuntia käynnistyksestä, mutta hiljenee sitten:
Tässä näyte remontin jälkeen ja tilanne sama reilun 30tkm:n jälkeen:
Selkeimmin eron kuulee, kun laittaa nuo kuulumaan päällekkäin. Ääni kuulostaa mekaaniselta ja arvauksia on huolloissa esitetty ylimalkaisesti venttiilikoneiston ja jakopään suuntaan.
Voiko olla niin, että ennen remonttia öljynpaineen noustessa kiristin nappaa ketjusta sen verran kiinni, että kärinä loppuu ja remontin jälkeen niin ei jostain syystä tapahdukaan?
Remontissa vaihdettiin osat kampiakselista ja öljypumpusta lähtien.
Comment
-
-
Kyllä tuo kuulostaa rempan jälkeen enemmän jakopäävikaiselle kuin ennensigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Kampiakseli siis vaihdettiin. Olisikohan tasapainoakselit laitettu väärään asentoon kasattaessa. Ja nyt tärinän/värinän kompensoinnin sijaan pahentaa sitä.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
Comment