Tänään tuli vastaan yksi tällainen TU2-kone jossa ollut jo vähän aikaa samanlaisia oireita, savua tulee reippaasti ja tästä tulee myös sama "vuotavan pakoputken" ääni kun öljykorkin avaa.
Myös öljyä huohottaa ahtoputkiin tottakai.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Eipä ole, mulla oli kolme pyttyy paskana, imuventtiilistä vuoti aika paljon männän asennosta riippumatta ja ilmeisesti myös männän välistä koska huohotus
Paha sanoa, 30t oli öljynvaihtoväli ollut ja käyttötunteja n.5000h 45kmh keskinopeudella. Jos nyt ei koneesta 500e parempaa tarjousta tule niin työkaveri ostaa jalaittaa atomeiks niin eiköhän selviä sitten mikä mättää
Päivitystä, ei auttanut suuttimien numeroiden laitto. Rail paine tuntus olevan liian korkea, menee setpointin yli että heilahtaa ajaessa sekä tyhjäkäynnillä. N.100bar yli.
Uus motti on alle 100t ajettu enkä jotenkin usko että olisi kerennyt määränsäädin tai antureita menemään rikki:think
Edit: rail paine anturia kokeiltu vanhasta ja ei apua. Seuraavaksi määränsäädin irti jos ois uuden koneen mukana menny jotain roskaa siihe
Kumpikohan ois potentiaalisempi vikapaikka, jakotukin päässä oleva venttiili vai tuo määränsäädin pumpun kyljessä? Pitää varmaan illalla alkaa purkamaan:think
Comment