Originally posted by arben
View Post
M57TU2 huohotus
Collapse
X
-
Joo huohotus on edelleen vahvasti läsnä. Pitää nyt alkaa metästämään konetta.
Saa heittää tarjouksia vanhasta koneesta. 500e tarjos työkaveri että siitä satasilla ylöspäin voipi tarjoilla.
Tod. tulee ilman turboa mutta muuten apulaitteineen.
Comment
-
Kellään mitään uusia vinkkejä?
Tänään tuli vastaan yksi tällainen TU2-kone jossa ollut jo vähän aikaa samanlaisia oireita, savua tulee reippaasti ja tästä tulee myös sama "vuotavan pakoputken" ääni kun öljykorkin avaa.
Myös öljyä huohottaa ahtoputkiin tottakai.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Eipä ole, mulla oli kolme pyttyy paskana, imuventtiilistä vuoti aika paljon männän asennosta riippumatta ja ilmeisesti myös männän välistä koska huohotus
Comment
-
Olis kyllä mielenkiintosta tietää mistä moinen, valmistusvika vai huolimaton käyttö esim. edellis(i)en omistajien toimesta.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
Paha sanoa, 30t oli öljynvaihtoväli ollut ja käyttötunteja n.5000h 45kmh keskinopeudella. Jos nyt ei koneesta 500e parempaa tarjousta tule niin työkaveri ostaa jalaittaa atomeiks niin eiköhän selviä sitten mikä mättää
Comment
-
Joo eli nyt selvisi syy huohotukseen.
Ketju mennyt poikki joskus ja vaihdettu uusi. Öljypohjassa oli laahaimen ja ketjun paloja vielä.
On sitten rikkonut venttiiliä ja ilmeisesti mäntääkin samalla. Ei kyllä perdynolla silti ajossa huomannut
Kiinnostaisiko ketään vanha kone? Turbo, startti, laturi ja tehostimen pumppu puuttuu, haljennut öljypohja mukaan
Comment
-
Hyvä kun selvisi.Originally posted by _Sylin_teri_ View PostJoo eli nyt selvisi syy huohotukseen.
Ketju mennyt poikki joskus ja vaihdettu uusi. Öljypohjassa oli laahaimen ja ketjun paloja vielä.
On sitten rikkonut venttiiliä ja ilmeisesti mäntääkin samalla. Ei kyllä perdynolla silti ajossa huomannut
Kiinnostaisiko ketään vanha kone? Turbo, startti, laturi ja tehostimen pumppu puuttuu, haljennut öljypohja mukaan
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Uusi motti tuntus muuten toimivan mutta kickdownilla tulee Reduced power moottorinvikavalo ja vikakoodi
45A0 Rail pressure quantative plausibility control
Mitähän meinaa? Suuttimen numeroita ei ole vielä vaihdettu oikeiksi niin voiko siitä johtua?
Comment
-
Päivitystä, ei auttanut suuttimien numeroiden laitto. Rail paine tuntus olevan liian korkea, menee setpointin yli että heilahtaa ajaessa sekä tyhjäkäynnillä. N.100bar yli.
Uus motti on alle 100t ajettu enkä jotenkin usko että olisi kerennyt määränsäädin tai antureita menemään rikki:think
Edit: rail paine anturia kokeiltu vanhasta ja ei apua. Seuraavaksi määränsäädin irti jos ois uuden koneen mukana menny jotain roskaa siiheLast edited by _Sylin_teri_; 13-08-2016, 15:49.
Comment
-
Kumpikohan ois potentiaalisempi vikapaikka, jakotukin päässä oleva venttiili vai tuo määränsäädin pumpun kyljessä? Pitää varmaan illalla alkaa purkamaan:think
Comment
-
Paska järjestelmässä oli syypää. Jakotukin takaosassa olevan venttiilin sihti oli aika täynnä jotain pikku murusta, nyt rokkaa kone
Comment
-
Oliko polttoainejärjestelmän putket miten suojattu vaihtokoneessa? Lika kenties päässyt purkamolla järjestelmää moottorin irroittamisen jälkeen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment