Kannattaa se ajoneston synkkaus kertaalleen kokeilla, vaikka ei antaisikaan siitä vikakoodia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M57TU2 huohotus
Collapse
X
-
Eikös nyt kaiken järjen mukaan se korkeapainepumppu sentään jotain painetta tuota vaikka kuinka paskana olisi?
Pumpulle kyllä tulee ainetta ihan paineeksi asti mutta ei vaan nosta sitä rail painetta.
Mitä se kp pumpun kyljessä oleva sähköhommeli oikein tekee? Voiko se sulkea sen pumpun polttoaineen saannin niin että ei tuottaisi painetta ollenkaan?
Comment
-
-
Löytyi vikakoodi EWS manipulation, joten tein ISTA:lla synkan. Enää ei tule EWS vikakoodia. Rail-painetta on vain reilu 4bar, joten Rail-pumppu ei tee painetta yhtään.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Harvemmin se pumppu kerrasta antautuu.
Mahdollisia vikoja:
Määränsäädin railitangon päässä, päästää palulinjana paineet.
Jakoketju poikki (pitäisi varmana tulla koodia nokkien asentotunnistimesta tällöin?)
Korkeapaineanturi rikki
Pumpun määränsäädin rikki
Paha ohivuoto suuttimessa. Ei kylläkään noin isoa ole tullut vastaan että ei nosta painetta ollenkaan...Last edited by MajorDrake; 31-05-2016, 23:02.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostSiis se rail paineen pyynti? en muista oliko virrat päällä vai ei kun otin irti mutta ei lähtenyt
-Mikko
Comment
-
-
Joo neljäänsataan se hyppäs mullakin kun irrotti liittimen. Mutta ei auttanut.
Otin nyt ykköspytyn suuttimelle menevän putken irti ja totesin että se paine on kyllä 0bar vaikka näyttää rail paineeksi 4.27. Jakotukista ei tule mitään missään tilanteessa.
Irrotin konehuoneesta sen läpinäkyvän polttoaineen tuloletkun ja starttasin niin sylkäs tankista päin sellasella paineella että on dieselit nyt pitkin konehuonetta
Mutta taas se musta paluuletku joka on sen läpinäkyvän vieressä konehuoneessa, joka haarautuu sinne jakotukin takapäähän. Siitä lorottaa virrat päällä ja startatessa ihan yhtä kovalla paineella. Eli pumppu ei tuota yhden yhtä baaria painetta.
Eli ongelma lienee nyt pumpun kyljessä oleva määränsäädin? Miten tuo määränsäädin toimii käytännössä?
Comment
-
-
Eli letkusta nr.1 pitäis kai startatessa tulla painetta suihkuks asti? Nyt vaan lorotti samalla tavalla kuin virrat päällä
Kp pumpun määränsäätimen liittimeen tuli virrat päällä 9V
Edit: Nyt vata tajusin mistä tuohon jakotukille paine tulee sehan on tuolla keskellä jakotukkia. Ei siitä mustasta sen enempää pidäkkään painetta tulla mitä nyt tuleeLast edited by _Sylin_teri_; 01-06-2016, 19:04.
Comment
-
-
Noniin otin videon paljonko sitä painetta jakotukille oikein tulee. Eli eipä juuri mitään.
Jos nyt oletetaan että pumppu on kunnossa niin jäljelle ei ilmeisesti jää kuin määränsäädin? Voiko tuo määränsäädin nyt olla jotenkin epäkunnossa vaikka navoista kokeilemalla napsahti ihan ilosesti.
Vai voiko siellä olla joku ilmalukko kun näytti ilmaa työntävän pääasiassa?
Edit: Eipä tuo seuraavilla kokeiluilla enää ilmaa työntänyt, pienenä norona vaan tulee löpöä putkesta.Last edited by _Sylin_teri_; 01-06-2016, 21:08.
Comment
-
-
VIKA RATKASTU!
Siellä vaan oli ilmaa niin paljon että piti 5 kertaa käyttää virtoja päälle ja pois ennenku jakotukki alko täyttymään. Minuutin kerralla on siirtopumppu käynnissä.
Kun huomasin että jakotukki oli täyttyny nii laitoin vehkeet kasaan ja starttasin. Ekalla pitkällä startilla nous 20bar rail paine ja seuraavalla jo hörskähti!
Comment
-
Comment