Ohjaukseen tuli jossain vaiheessa pieni välys joka tuntuu ja kuuluu kun rattia heiluttaa nopeasti edestakaisin. Tässä näyte välyksestä hammastangon rattiakselista suoraan kääntämällä.
Rattiakselin nivelet ovat varmasti kunossa. Välys näkyy tuossa videossa selvästi tulevan itse hammastangosta. Videossa näkyvän nivelen kiinnityspultti on joillakin päässyt löystymään, mutta tässä tapauksessa pultti on kireällä joten välystä ei tule tästä. Raidetangonpäät nivelet ovat myös varmasti kunnossa.
Kokeilin kiristää "taikamutteria", mutta välys pysyi muuttumattomana vaikka taikamutteria kiristi niin paljon, että ohjaus meni jähmeäksi.
Hammastangossa on active steering systeemit ja jotenkin tuntuu, että välys voisi ehkä tulla siitä. Välys tuntuu ja kuuluu myös auto käynnissä parkissa. Ajossa välys on vaikea havaita. Jotenkin tuntuu, että tällä on vaikutusta auton suuntavakavuuteen joka voisi olla parempikin.
Onkohan tälle mitään tehtävissä? Vai pitääkö koko hammastanko vaihtaa? Taitaa olla arvokas tuollainen active steering hammastanko
Rattiakselin nivelet ovat varmasti kunossa. Välys näkyy tuossa videossa selvästi tulevan itse hammastangosta. Videossa näkyvän nivelen kiinnityspultti on joillakin päässyt löystymään, mutta tässä tapauksessa pultti on kireällä joten välystä ei tule tästä. Raidetangonpäät nivelet ovat myös varmasti kunnossa.
Kokeilin kiristää "taikamutteria", mutta välys pysyi muuttumattomana vaikka taikamutteria kiristi niin paljon, että ohjaus meni jähmeäksi.
Hammastangossa on active steering systeemit ja jotenkin tuntuu, että välys voisi ehkä tulla siitä. Välys tuntuu ja kuuluu myös auto käynnissä parkissa. Ajossa välys on vaikea havaita. Jotenkin tuntuu, että tällä on vaikutusta auton suuntavakavuuteen joka voisi olla parempikin.
Onkohan tälle mitään tehtävissä? Vai pitääkö koko hammastanko vaihtaa? Taitaa olla arvokas tuollainen active steering hammastanko

Comment