Originally posted by rotaN
View Post
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by rotaN View Posten mene varmaks sanomaan mutta eikös ne katsastuksessa tarkista että se hitupönttö löytyy sieltä. sen takiahan nämä pöntöt yleensä tyhjennetään mutta kuoret jätetään paikalleen, näin ainakin itselläni.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Markkanenn View PostE61 530d:ssä takapönttö näyttää rapealta ja dpffä alkaa näyttämään tukkoisuuden merkkejä. Meneekö alkupään e6x takapönttö ja keskipätkä jossa ei ole dpf autoon jossa dpf? Näin saisi dpf:fän kivuttomasti pois. Vai onko alkupätkäkin (downpipe?) eri? E61 530d 2004/10.
Leave a comment:
-
-
E61 530d:ssä takapönttö näyttää rapealta ja dpffä alkaa näyttämään tukkoisuuden merkkejä. Meneekö alkupään e6x takapönttö ja keskipätkä jossa ei ole dpf autoon jossa dpf? Näin saisi dpf:fän kivuttomasti pois. Vai onko alkupätkäkin (downpipe?) eri? E61 530d 2004/10.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rotaN View Postkolmas kesä menossa, tähän mennessä ei muuta kuin perushuollot ja alustaan muutamia osia, ei mitään vikaa mikä ois haitannu käyttöä..
onko jossain saatavilla e61 perän korkeudensäätöön tarkoitettuja säädettäviä tankoja? tietääkseni nuita on ainakin joskus tullut säädettävien alustojen (etutolppien)mukana mutta en löytänyt goolella.
kyllä, on tiedossa että onnistuu inpalla jne mutta kun en sitä omista ja ei viittis joka kerta kun vaihtaa kesä/nasta renkaat niin käyttää jossain säädettävänä.Last edited by Timber; 29-07-2018, 23:43.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rotaN View Postkolmas kesä menossa, tähän mennessä ei muuta kuin perushuollot ja alustaan muutamia osia, ei mitään vikaa mikä ois haitannu käyttöä..
onko jossain saatavilla e61 perän korkeudensäätöön tarkoitettuja säädettäviä tankoja? tietääkseni nuita on ainakin joskus tullut säädettävien alustojen (etutolppien)mukana mutta en löytänyt goolella.
kyllä, on tiedossa että onnistuu inpalla jne mutta kun en sitä omista ja ei viittis joka kerta kun vaihtaa kesä/nasta renkaat niin käyttää jossain säädettävänä.
Leave a comment:
-
-
kolmas kesä menossa, tähän mennessä ei muuta kuin perushuollot ja alustaan muutamia osia, ei mitään vikaa mikä ois haitannu käyttöä..
onko jossain saatavilla e61 perän korkeudensäätöön tarkoitettuja säädettäviä tankoja? tietääkseni nuita on ainakin joskus tullut säädettävien alustojen (etutolppien)mukana mutta en löytänyt goolella.
kyllä, on tiedossa että onnistuu inpalla jne mutta kun en sitä omista ja ei viittis joka kerta kun vaihtaa kesä/nasta renkaat niin käyttää jossain säädettävänä.
Leave a comment:
-
-
Riippuu vähän paljonko ajettu ja paljonko tulee vuodessa. Mutta itsellä max 10 kk ilman hoitoa. Aina sitä kerran vuodessa tulee jotain öljynvaihdon lisäksi. Mutta niin on talouden kaikkiin muihin autoihinkin tullut. Vähiten huoltoja tullut yllättäen uutena ostettuun, mutta kun siihen tuli se 80 tkm mittariin niin alkoi se "huoltokierre" siihenkin.
Leave a comment:
-
-
Mikäs on pisin aika että bemari on ehjä,auto recordista katsoin niin oma auto on ollut huollossa noin 4 kertaa vuodessa ja itse omistanut vuoden jona aikana korjattu 9 eri vikaa ja tässä ei ole öljyn vaihdot mukana.:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by OEM View PostE60 takakontti lävähtää auki? Eipä näky kaasujousia, varmaan joku stopperi jossain mikä pitäisi uusia? :thinkOriginally posted by huupi View PostSama vika. Siellä oikean puoleisen vieterin sisällä on vaimennin, joka näissä näkyy olevan kovin yleinen särkymiskohde. Uusi tulee vieterin kanssa ja maksaa ihan rahaa. Moni on haalinut käytettyjä ebaystä, mutta itse en ole vielä sille tielle lähtenyt. Jotain aftermarket settejä löytyy vajaalla satasella, mutta niistä en ole kokemuksia kuullut.:thinkJonkun pienen alennuksenkin tuosta sain, kun alle 32 euroa oli toimitettuna. Toimituskin oli erittäin nopea, sillä kuudentena arkipäivän tilauksesta kolahti postilaatikkoon. Ainakin kymmenkunta takaluukun avauskertaa on nyt toiminut hienosti. Vaihtotyössä "ei mene kuin sekunti", mutta kannattaa kannatella luukkua, kun vanhaa pakettia on irroittamassa, sillä luukku tulee muuten niskaan.
Leave a comment:
-
-
EGR:n ohjausletku tulpattu ja tehot palautuivat. Tämä (https://bemariosat.fi/fi/moottorin-o...2-m57s-oe.html) ilmeisesti vaihtoon?
Leave a comment:
-
-
E61 lci 530d rupesi eilen temppuilemaan, alle ~2.5krpm ei tapahdu mitään, empii tovin aikaa kun kaasua painaa ja sitten kierrosten noustua kiihtyy jollainlailla. Vikakoodeja en tähän hätään pääse lukemaan kun torquella ja sieltä oli joku P3263 tjsp. joka jonkin googlauksen mukaan viittaisi maffiin. Noh, maffin ostin ja tietysti se ei auttanut mitään.
Seurasin ahtopaineita ja eivät nouse kunnolla ennen kun noilla aiemmin mainituilla kierroksilla. Voikohan ahtovuoto tehdä tällaista, vai lieneekö vika jossain ahtopaineensäätöventtiilissä tjsp? Vikakoodit pitäisi päästä lukemaan mutta jos oireet viittaisi selkeästi johonkin tiettyyn vikaan niin sillä kyselen jo etukäteen.
Leave a comment:
-
-
Minkälaisia tuntemuksia tuollanen 523i E60 herättää täällä?
Löytyykö isompia tunnettuja tyyppivikoja kyseisestä kulkuvälineestä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: