Originally posted by Hartsai
View Post
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla on sulle Febi Bilsteinin, uudet ja käyttämättömät. Ei siis ne käppyrät vaan suoremmat. Laitan privaa.
-
Kannattaa etsiä vanhemmilla numeroilla eli 31126760181 ja 31126760182.Originally posted by Hartsai View PostOk, hyvä juttu. Näyttää tosin TRW:kin olevan todella harvinainen nykyää. Motonet jopa saattais tarjota mutta hinnat on melkoset. Onkohan uuemmissa e60 eri tukivarret kun tuntuu olevan noin harvinaisia nuo merkkiosat.
Käyny kaikki saksalaiset osakauppiaat läpi jotka tiedän ja ei löydy TRW:tä ja jos lemförder löytyy niin hinnat on tosiaan +250e
Näillä koodeilla etin (realoem:stä)
31122347951 vasen
31122347952 oikea
tsekannu ainakin nämä kaupat
autodoc
teilehaber
pax
autoteile favorit
autoteile supermarkt
atp-autoteile
Taitaa mennä ebay tilaukseksi. Tympeää vain jos tulee viallinen osa niin ois kivempi toimia jonkin liikkeen kanssa kun yksittäisen myyjän.
Mitähän tarkoittaa: "Alkuperäinen Lemförder tukivarsi"? Onko se nyt BMW leimoilla, vai ei? Hinnan perusteella sanoisin, että ei ole BMW leimoilla. Jos ei ole alkuperäinen BMW leimoilla, niin sitten ei kyllä otsikossa ei pitäisi olla "OE".Originally posted by jhelen View Post
Leave a comment:
-
Aivan! Oon tuolta jo useamman kerran tilannukkin mutta aina unohdan sen silti. Kallishan tuo on, mutta kyllä taidan silti luottaa lemförderiin enemmän kuin muihin.Originally posted by jhelen View Post
Leave a comment:
-
-
Ok, hyvä juttu. Näyttää tosin TRW:kin olevan todella harvinainen nykyää. Motonet jopa saattais tarjota mutta hinnat on melkoset. Onkohan uuemmissa e60 eri tukivarret kun tuntuu olevan noin harvinaisia nuo merkkiosat.Originally posted by HTK12 View PostTRW on ihan toimiva, alle 60€/kpl ulkomailta. Alkuperäistä saa ulkomailta ~160€/kpl.
Käyny kaikki saksalaiset osakauppiaat läpi jotka tiedän ja ei löydy TRW:tä ja jos lemförder löytyy niin hinnat on tosiaan +250e
Näillä koodeilla etin (realoem:stä)
31122347951 vasen
31122347952 oikea
tsekannu ainakin nämä kaupat
autodoc
teilehaber
pax
autoteile favorit
autoteile supermarkt
atp-autoteile
Taitaa mennä ebay tilaukseksi. Tympeää vain jos tulee viallinen osa niin ois kivempi toimia jonkin liikkeen kanssa kun yksittäisen myyjän.
Leave a comment:
-
TRW on ihan toimiva, alle 60€/kpl ulkomailta. Alkuperäistä saa ulkomailta ~160€/kpl.Originally posted by Hartsai View PostTässä etsiskelemässä e60 2004 vuosimallii etualatukivarsia ja huomasin että nuo lyhyemmät näyttää olevan helkkarin kalliita lemförderiltä. Olisivatko lopettaneet valmistamisen tai jotain. Hinnat +250€ per puoli.
Tuon vertaa en ole niistä maksamassa joten mitäs merkkiä foorumilaiset ehottaa tilalle? Jonkun vanhan langan löysin jossa kehotettiin käyttämään joko TRW tai lemförder. Onko TRW edelleen se seuraava johon rahansa kannattaa sijoittaa ?Last edited by HTK12; 16-09-2018, 13:57.
Leave a comment:
-
Tässä etsiskelemässä e60 2004 vuosimallii etualatukivarsia ja huomasin että nuo lyhyemmät näyttää olevan helkkarin kalliita lemförderiltä. Olisivatko lopettaneet valmistamisen tai jotain. Hinnat +250€ per puoli.
Tuon vertaa en ole niistä maksamassa joten mitäs merkkiä foorumilaiset ehottaa tilalle? Jonkun vanhan langan löysin jossa kehotettiin käyttämään joko TRW tai lemförder. Onko TRW edelleen se seuraava johon rahansa kannattaa sijoittaa ?
Leave a comment:
-
Sigun autossa jäähdytysneste vuotaa. Vuotokohta paluuputken ja termarin välissä, joka pikaliiyyimellä kiinni.
Miten tuo korjataan? Vaihtamalla termari, paluuputki, pikaliitin vai niiden välinen tiiviste?
Kaikki ehdotukset tervetulleita
Leave a comment:
-
Auto -05/8 e60 535d valopaketilla.
Onko mahdollista koodata tms. jalkatilan valot palamaan myös ajaesssa?
Nyt sammuu samaan aikana muiden sisätila valojen kanssa.
Leave a comment:
-
Nyt olis hyvät neuvot tervetulleita.
E61 525d 2005, euro4, satunnaisesti puuroutuu, ei vetoja yhtään, tuntuu että ei ahda ollenkaan. Suurimman osan ajasta auto toimii hyvin. Selviääkö alla olevista koodeista vian aiheuttajaa? Mikä on rikki että antaa kaikki nuo vikakoodit vai kaikki paskana? Selviääkö näistä onko autoon laitettu joku turhaakin turhempi "tehoboksi"
Vikakoodeja antaa seuraavaa:
Faultset 1:
(appeared at: 358616.0km)
battery voltage:
11404,84 mV
Injection quantity:
45,69 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
-1,08 °C
Boost pressure actual value:
974,76 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
0,00 mg/Hub
Engine speed:
0,00 1/min
Rail Pressure Is:
0,00 bar
State of the glow indicator:
101,00 -
Faultcode: (0x4212) Glow plug cylinder 1, control
Faultset 2:
(appeared at: 368664.0km)
battery voltage:
11730,69 mV
Injection quantity:
15,36 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
14,99 °C
Boost pressure actual value:
974,76 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
422,21 mg/Hub
Engine speed:
744,72 1/min
Rail Pressure Is:
425,36 bar
State of the glow indicator:
167,00 -
Faultcode: (0x49F2) Embassy (WHEEL SPEED, 0xCE)
Faultset 1:
(appeared at: 360680.0km)
battery voltage:
14826,29 mV
Injection quantity:
18,12 mg/Hub
vehicle speed:
13,82 km/h
engine coolant temperature:
31,05 °C
Boost pressure actual value:
994,46 mbar
Linearisierter APP1:
24,41 %
Air mass per cylinder:
472,62 mg/Hub
Engine speed:
1434,28 1/min
Rail Pressure Is:
582,91 bar
ambient pressure:
984,61 mbar
Faultcode: (0x49F2) Embassy (WHEEL SPEED, 0xCE)
Faultset 2:
(appeared at: 360680.0km)
battery voltage:
11241,92 mV
Injection quantity:
7,48 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
57,15 °C
Boost pressure actual value:
984,61 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
415,91 mg/Hub
Engine speed:
661,98 1/min
Rail Pressure Is:
378,10 bar
ambient pressure:
984,61 mbar
Faultcode: (0x4185) Exhaust gas temperature sensor before Cat, Signal
Faultset 1:
(appeared at: 361320.0km)
Exhaust gas temperature before oxidation catalyst:
759,20 °C
Exhaust gas temperature before particulate filter:
-43,36 °C
intake:
-9,11 °C
Injection quantity:
66,56 mg/Hub
engine coolant temperature:
84,26 °C
Boost pressure actual value:
2510,76 mbar
Air mass per cylinder:
1058,67 mg/Hub
Engine speed:
3751,21 1/min
Rail Pressure Is:
1567,55 bar
ambient pressure:
984,61 mbar
Faultcode: (0x4185) Exhaust gas temperature sensor before Cat, Signal
Faultset 2:
(appeared at: 366464.0km)
Exhaust gas temperature before oxidation catalyst:
759,20 °C
Exhaust gas temperature before particulate filter:
-43,36 °C
intake:
21,01 °C
Injection quantity:
64,98 mg/Hub
engine coolant temperature:
92,29 °C
Boost pressure actual value:
2510,76 mbar
Air mass per cylinder:
1046,06 mg/Hub
Engine speed:
3585,71 1/min
Rail Pressure Is:
1559,67 bar
ambient pressure:
984,61 mbar
Faultcode: (0x4262) Glow plug cylinder 6, control
Faultset 1:
(appeared at: 361504.0km)
battery voltage:
14500,44 mV
Injection quantity:
11,42 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
37,07 °C
Boost pressure actual value:
974,76 mbar
Linearisierter APP1:
2,36 %
Air mass per cylinder:
428,51 mg/Hub
Engine speed:
799,89 1/min
Rail Pressure Is:
441,12 bar
State of the glow indicator:
156,00 -
Faultcode: (0x4262) Glow plug cylinder 6, control
Faultset 2:
(appeared at: 364960.0km)
battery voltage:
11567,77 mV
Injection quantity:
35,84 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
19,00 °C
Boost pressure actual value:
994,46 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
0,00 mg/Hub
Engine speed:
0,00 1/min
Rail Pressure Is:
0,00 bar
State of the glow indicator:
101,00 -
Faultcode: (0x4521) (1296) charge pressure control, control deviation
Faultset 1:
(appeared at: 361936.0km)
Injection quantity:
68,13 mg/Hub
engine coolant temperature:
84,26 °C
Boost pressure actual value:
2510,76 mbar
Linearisierter APP1:
100,00 %
Air mass per cylinder:
1083,87 mg/Hub
Engine speed:
3668,46 1/min
Rail Pressure Is:
1567,55 bar
Sampling rate Abgasrueckfuehrsteller:
4,73 %
Sampling rate boost pressure plate:
9,45 %
ambient pressure:
984,61 mbar
Faultcode: (0x4521) (1296) charge pressure control, control deviation
Faultset 2:
(appeared at: 368704.0km)
Injection quantity:
69,71 mg/Hub
engine coolant temperature:
86,27 °C
Boost pressure actual value:
2510,76 mbar
Linearisierter APP1:
100,00 %
Air mass per cylinder:
1165,79 mg/Hub
Engine speed:
3392,64 1/min
Rail Pressure Is:
1512,41 bar
Sampling rate Abgasrueckfuehrsteller:
4,73 %
Sampling rate boost pressure plate:
9,45 %
ambient pressure:
984,61 mbar
Faultcode: (0x4677) throttle
Faultset 1:
(appeared at: 362808.0km)
battery voltage:
11078,99 mV
Injection quantity:
35,05 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
21,01 °C
Boost pressure actual value:
994,46 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
0,00 mg/Hub
Engine speed:
0,00 1/min
Rail Pressure Is:
141,79 bar
Sampling rate throttle:
4,73 %
Faultcode: (0x4677) throttle
Faultset 2:
(appeared at: 366816.0km)
battery voltage:
11241,92 mV
Injection quantity:
0,00 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
18,00 °C
Boost pressure actual value:
994,46 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
0,00 mg/Hub
Engine speed:
0,00 1/min
Rail Pressure Is:
0,00 bar
Sampling rate throttle:
4,73 %
Faultcode: (0x3F57) (1272) boost pressure plate
Faultset 1:
(appeared at: 366688.0km)
battery voltage:
14011,66 mV
Injection quantity:
30,33 mg/Hub
vehicle speed:
97,71 km/h
engine coolant temperature:
88,27 °C
Boost pressure actual value:
1348,92 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
567,14 mg/Hub
Engine speed:
1930,77 1/min
Rail Pressure Is:
850,73 bar
Sampling rate boost pressure plate:
88,22 %
Faultcode: (0x3F57) (1272) boost pressure plate
Faultset 2:
(appeared at: 368696.0km)
battery voltage:
14337,51 mV
Injection quantity:
37,02 mg/Hub
vehicle speed:
115,48 km/h
engine coolant temperature:
88,27 °C
Boost pressure actual value:
2481,22 mbar
Linearisierter APP1:
59,84 %
Air mass per cylinder:
1020,86 mg/Hub
Engine speed:
2289,34 1/min
Rail Pressure Is:
992,52 bar
Sampling rate boost pressure plate:
9,45 %
Faultcode: (0x3FF0) (3263), air mass meter
Faultset 1:
(appeared at: 366824.0km)
battery voltage:
14174,59 mV
Injection quantity:
37,41 mg/Hub
vehicle speed:
69,09 km/h
engine coolant temperature:
96,30 °C
Boost pressure actual value:
2195,68 mbar
Linearisierter APP1:
60,63 %
Air mass per cylinder:
901,13 mg/Hub
Engine speed:
2565,16 1/min
Rail Pressure Is:
1031,90 bar
ambient pressure:
984,61 mbar
Faultcode: (0x3FF0) (3263), air mass meter
Faultset 2:
(appeared at: 367840.0km)
battery voltage:
13848,74 mV
Injection quantity:
69,71 mg/Hub
vehicle speed:
141,14 km/h
engine coolant temperature:
88,27 °C
Boost pressure actual value:
2510,76 mbar
Linearisierter APP1:
100,00 %
Air mass per cylinder:
1449,37 mg/Hub
Engine speed:
3640,88 1/min
Rail Pressure Is:
1567,55 bar
ambient pressure:
994,46 mbar
Faultcode: (0x4390) (1246) charge-air temperature sensor, signal
Faultset 1:
(appeared at: 366720.0km)
battery voltage:
11893,62 mV
Injection quantity:
32,29 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
44,10 °C
Boost pressure actual value:
994,46 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
0,00 mg/Hub
Engine speed:
0,00 1/min
Rail Pressure Is:
0,00 bar
ambient pressure:
994,46 mbar
Faultcode: (0x41CD) Plausibility pressure sensors
Faultset 1:
(appeared at: 366816.0km)
Exhaust backpressure before particulate filter:
0,00 mbar
Exhaust gas volume flow in the particulate filter:
0,00 m^3/h
Pressure before particulate filter (corrected):
0,00 mbar
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
14,99 °C
Boost pressure actual value:
344,61 mbar
Engine speed:
0,00 1/min
Simulated soot mass in the particulate filter:
99,90 g
ambient pressure:
974,76 mbar
State - plausibility:
1,00 -
Faultcode: (0x41CD) Plausibility pressure sensors
Faultset 2:
(appeared at: 366816.0km)
Exhaust backpressure before particulate filter:
0,00 mbar
Exhaust gas volume flow in the particulate filter:
0,00 m^3/h
Pressure before particulate filter (corrected):
0,00 mbar
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
14,99 °C
Boost pressure actual value:
59,08 mbar
Engine speed:
0,00 1/min
Simulated soot mass in the particulate filter:
99,90 g
ambient pressure:
984,61 mbar
State - plausibility:
1,00 -
Faultcode: (0x43E2) (2620) throttle actuator, control
Faultset 1:
(appeared at: 366816.0km)
battery voltage:
11730,69 mV
Injection quantity:
0,00 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
14,99 °C
Boost pressure actual value:
206,77 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
0,00 mg/Hub
Engine speed:
0,00 1/min
Rail Pressure Is:
0,00 bar
Sampling rate throttle:
4,73 %
Faultcode: (0x43E2) (2620) throttle actuator, control
Faultset 2:
(appeared at: 366816.0km)
battery voltage:
11078,99 mV
Injection quantity:
0,00 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
14,99 °C
Boost pressure actual value:
206,77 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
0,00 mg/Hub
Engine speed:
0,00 1/min
Rail Pressure Is:
393,86 bar
Sampling rate throttle:
4,73 %
Faultcode: (0x3F30) (0193) rail pressure sensor signal
Faultset 1:
(appeared at: 366816.0km)
battery voltage:
11730,69 mV
Injection quantity:
0,00 mg/Hub
vehicle speed:
0,00 km/h
engine coolant temperature:
14,99 °C
Boost pressure actual value:
354,46 mbar
Linearisierter APP1:
0,00 %
Air mass per cylinder:
0,00 mg/Hub
Engine speed:
0,00 1/min
Rail Pressure Is:
393,86 bar
Voltage rail pressure sensor:
4980,53 mVLast edited by toNmbbA; 12-09-2018, 21:38.
Leave a comment:
-
E60 LCI alkuperäisillä xenoneilla varustettu auto ja näyttäis että toinen polttimo ruvennut punoittamaa eli luultavasti vaihtoa edessä
Kysymys kuuluukin että minkälainen polttimo tilalle? D1S vai mikä? Niin ja kuuluuko vaihtaa pareittain vaikka toinen näyttäis vielä olevan kunnossa :think
Niin ja hyviä/halpoja polttimoita mistä löytyy nii saa suositella
Leave a comment:
-
Se siel oli possahtanu, iteki näin auton alta kun liikkees kävin kattoo, näky myös että jotain peltiä nivelestä oli solmus.. ei ollut boorit hajonnut joten nivelen vaihto pitäisi riittää. Ensimmäinen liike suostui mukisematta korvaamaan korjaukset. Propsit siitäOriginally posted by Clavurion View PostKuulostaa vähintäänkin erikoiselta, että se vakionopeusnivel menisi niin totaalisen paskaksi, että ei enää voima välity. :think
Leave a comment:
-
Kuulostaa vähintäänkin erikoiselta, että se vakionopeusnivel menisi niin totaalisen paskaksi, että ei enää voima välity. :thinkOriginally posted by kaikkone View PostLisää tietoa tuli.. kardaanin ja perän välinen nivel pamahtanu.. tutkivat onko muuta menny. Ei ole lastua ettei liiasta tehosta ajnakaan ole johtunu
Leave a comment:
Leave a comment: