Riippuu peileistä, mutta jos autossa on varusteena tummentuvat sivupeilit (optio S430A), niin sivupeilit on koodattavissa kääntymään ovet kaukosäätimestä lukittaessa "kiinni" ja lukituksen avatessa kääntymään "auki". Tämän varusteen olemassaolon voi todeta myös kuskinovessa sijaitsevasta peilien kääntönapista.
Toimiiko tämä myös ihan alkupään malleissa jos on nuo ko. peilit? Eli itsellä tuo - 03. Mitäs tuosta tarvii koodailla sitten?
Saako E60 -08 koodattua peilejä siten et kun lukitsee ne kääntyisi "kiinni" ja kun avaa ovet niin aukeaisi?
Riippuu peileistä, mutta jos autossa on varusteena tummentuvat sivupeilit (optio S430A) ja lisäksi nk. Comfort Access (optio S322A), niin sivupeilit on koodattavissa kääntymään ovet kaukosäätimestä lukittaessa "kiinni" ja lukituksen avatessa kääntymään "auki". Peilien osalta tämän varusteen olemassaolon voi todeta myös kuskinovessa sijaitsevasta peilien kääntönapista.
Last edited by JaniLap; 11-11-2018, 10:48.
Reason: CA tieto
Tulipa autoon tutustuessa mieleen kysymys bluetoothista. Autossa on se köyhempi pienempi näyttö.
Miksen voi laittaa ruksia kohtaan "bluetooth communication active"?
Eikai joku boksi oo entinen? Missä sellainen sijaitsee? Onko bluetoothille sulaketta?
Ja varustelistassa on: 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf.
Eli eikö tuo tarkoita että pitäs olla mahdollisuus yhdistää puhelin bluetoothilla?
Umpio on muovia, ja heijastinpinnat on kiinni vai säätötangoilla/moottorilla, joten lämpö ei sieltä kovin hyvin johdu mihinkään. Kun tuplaa lämpökuorman, niin ei ne heijastinpinnat siitä tykkää. Riippuu toki paljon käytöstä, jos pitkät päällä ajetaan pitkiä matkoja, niin vaikutus näkyy nopeammin. Ajoviima osuu vain siihen pleksiin ja se nyt ei tunnetusti lämpöä juuri siirrä minnekkään. Mitä järkeä sinne on edes laittaa 100w polttimoita? Jos sitä valoa kaipaa enemmän, niin laittaa xenonit..
Kristallipallo toimii vähän heikosti, niin paha mennä sanomaan. Siirrä puola vitosesta vaikka neloseen ja katso seuraako vikakoodi puolaa. Jos seuraa puola viallinen. Samoin voi testata tulpan ja suuttimen.
Puola vikahan se oli. Nyt hyrrää taas normaalisti. Seuraava selvitettävä asia olisi pienimuotoinen "tärinä" tyhjäkäynnillä. Ei siis mitään penkkiä vatkaavaa, vaan pikkaisen tärisee, heti kun jalan pistää kaasulle ja nostaa pikkaisen kierroksia niin ei tärinää enää ole. Testeri ei anna vikakoodeja mistään. Olisiko kanssa bemaristeilla ajatuksia mistä kannattaisi lähteä etsimään?
Tuolta löytyy vielä videota tuosta tutinasta. https://photos.app.goo.gl/AJHtaLvU8jdDz1eN8
puhelimen mikrofoni vetää äänen melkoisen kovaksi, joten laskekaa volumea. Huonosti näkyy kyllä tuossa videossa tuo tutina. Toisessa videossa näkyy tuo savutus. Mielestäni ei kyllä öljyä syö, joten mistäköhän voisi johtua.
Tulipa autoon tutustuessa mieleen kysymys bluetoothista. Autossa on se köyhempi pienempi näyttö.
Miksen voi laittaa ruksia kohtaan "bluetooth communication active"?
Eikai joku boksi oo entinen? Missä sellainen sijaitsee? Onko bluetoothille sulaketta?
Ja varustelistassa on: 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf.
Eli eikö tuo tarkoita että pitäs olla mahdollisuus yhdistää puhelin bluetoothilla?
Auto on 530ix -2005 ajettu 190 tkm.
Mikähän mahtaa olla laatikolla (kai?) hätänä kun yleensä liikennevaloista lähtiessä vaihtaa toiselle vaihteelle normaalisti mutta sen jälkeen tuntuu nykäisy muttei loota vaihdakkaan vaan päättää palauttaa saman vaihteen takaisin? Sen jälkeen vaihtaa hetken päästä normaalisti isomman.
Tuntuu myös liikkeelle lähtökin vaikealta liikennevaloista kun ensin ei meinaa liikkua kunnolla mutta kun polkaisee kaasua lisää auto hyökkää
Terve, osaako joku sanoa tai viitsii/muistaa mitata omastaan tavaratilan sisäkorkeuden, ts. Kuinka korkea vaunupaketti tuohon perään menee? Suurkiitos!
Leave a comment: