E60/61 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko foorumilaisilla kokemuksia/tietoa jatkuvasti täysillä kierroksilla huutavasta sähköflektistä? Flekti alkaa välittömästi käynnistyksen jälkeen pyöriä niin lujaa että kabiiniinkin kuuluu moottorin äänen yli. Näin siis myös pakkasaamuina... Ei anna vikakoodeja, flekti testiajettu testerillä. Purkaamolta koitettu toista flektiä, sama homma senkin kanssa. Ilmastointi toimii, puhaltaa kylmää ja kuumaa, ilmastointi pois päältä käynnistäessä flekti lähtee täysillä kierroksilla päälle. Auton piilovalikoista katsottuna ajossa lämmöt nousee max 86 asteeseen, Carlyllä katsottuna sama lukema. Onko tässä vikaa haettava jo DDE:ltä saakka vai mistä mahtaa mättää..? Autona siis 530dA M57N2 koneella.
-
-
Tykkääkö pre-lci e61 kyttyrää jos laittaa auton omiin pitkiin 100w polttimot?
Sillä kyselen kun ainakin Mersujen sam yksiköt on kranttuja polttimoista :think
Leave a comment:
-
-
Tästä löysin jotain juttua mutta aattelin nyt vielä kysyä. Eli tänään aamulla auton sammutettuani syttyi punainen ratin ja lukon kuva ja näytölle tuli teksi: "steering lock fault. Electronic steering wheel lock is not disabled once the engine has been switched off. Engine cannot be restarted. If the engine running, do not switch off" Auton rattilukko toimii normaalisti ja auto käynnistyy. Vikakoodit kaveri luki ja nollasi, varoitus ei poistunut ja ei näyttänyt mitään erikoista, parin polttimon lisäksi. Eli olisiko tämä nyt sen EVL nollaus kyseessä, ja jos on niin olisiko Lahden lähettyviltä ketään kuka tämän voisi tehdä.
Niin ja kyseessä siis e60 523 vm2007
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostKatsopa tällä ohjeella N47 -moottoriin.
Leave a comment:
-
-
Onko normaalia, että tuossa e61 530d:ssä mittariston salavalikossa kuskinpuolen polttoainetason anturi näyttää nollaa vaikka ainetta on 1/4 tai vajaa puolitankkia? Apumiehen puoleinen anturi taas näyttää oikein ja auto pelittää muuten.Last edited by henkka86; 29-10-2018, 11:59.
Leave a comment:
-
-
-
-
Originally posted by Vesa View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostOsa numero 7 kuvassa:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PacoCrunz View PostVika voi olla myös korkeapainepumpussa tai puolassa.
Helposti n53 koneen kanssa saa tuhlattua hirveesti rahaa kun ei aluksi karsi pois muita mahdollisia vian aiheuttajia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Must1 View PostMulla samoja hommia (N53 kone). Carly antaa noissa tilanteissa "cylinder misfire" vikakoodeja: 29CF, 29CE, 29CC, 29D1.
Suuttimia veikkasivat huoltoliikkeessä.
Vajaan parin viikon päästä sain hoitoajan, mutta todennäköisesti pistän jo valmiiksi uudet suuttimet tilaukseen kun säästää reilun pari sataa kun ostaa ite ne vs paikallinen varaosaliike. Ja kilsoja itellä takana +250tkm, niin johan niillä onkin ajettu.
Tuosta päästäänkin sopivasti kysymään täällä itseäni paljon fiksummilta, että mitä muuta kannattaisi tuossa samassa yhteydessä uusia kun konehuoneen puolella tuohuavat?
Esim. tulpat, puolat?
Leave a comment:
-
-
e60 Webasto sim moduuli
Mistäkähän löytäisin sim-moduulin, vänkärin puolella ikkunassa on antenni kyllä. thermotopevo asennettu edellisen omistajan toimesta ja ei tullut kesällä ajatelleeksi asiaa kun puhelinohjaus on..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sakke39 View Post520d n47 koneella.
Mitä moottoriöljyä kannattais käyttää?
Ajo enimmäkseen pätkäajoa. Lohkolämppäri löytyy helpottamaan starttaamista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Raser View Post2007 523 touring -07 bensa
Auto pelittää muuten ajossa hienosti. Mutta kun esim 60km/h nopeudesta polkaisee kaasun pohjaan, syttyy moottorin häiriövalo. Tämän jälkeen tyhjäkäynnillä täristää, mutta kun sammuttaa ja käynnistää uudestaan häiriövalo sammuu ja moottori toimii taas normaalisti.
Ideoita?
Suuttimia veikkasivat huoltoliikkeessä.
Vajaan parin viikon päästä sain hoitoajan, mutta todennäköisesti pistän jo valmiiksi uudet suuttimet tilaukseen kun säästää reilun pari sataa kun ostaa ite ne vs paikallinen varaosaliike. Ja kilsoja itellä takana +250tkm, niin johan niillä onkin ajettu.
Tuosta päästäänkin sopivasti kysymään täällä itseäni paljon fiksummilta, että mitä muuta kannattaisi tuossa samassa yhteydessä uusia kun konehuoneen puolella tuohuavat?
Esim. tulpat, puolat?
Leave a comment:
-
Leave a comment: