Elikkäs tuossa omassa autossa 530d on juuri vaihdettu egr termostaatti behr merkkiseen ja ongelma on että lämmöt seilaa tuota 86-80 vieläkin. Lämmöt aina käy tuolla 86 mutta kaasun kun päästää ja ajaa vähän höllemmin niin lämmöt laskee 80 tienoolle.
Kokeilin tukkia egr vesiputken lukkopihdeillä ja lämmöt nousi nopeammin ja pysyi tuossa 88-90 maastossa myös kaasua höllätessä.
Jotkut puhuu että laittaisi vaan letkun väliin jonkin pultin mutta en viitsisi alkaa katkomaan letkuja, ja miten tuo ilmattaisiin? :think
Jotkut taas puhuu että egr termarista muokkaisi vahapanosta niin että se pysyisi suljettuna jatkuvasti ja tämä kuulostaisi parhaalta, mutta onkos täällä ketään ketä olisi tehnyt tuota ja osaisi kertoa miten se tehdään?
Kokeilin tukkia egr vesiputken lukkopihdeillä ja lämmöt nousi nopeammin ja pysyi tuossa 88-90 maastossa myös kaasua höllätessä.
Jotkut puhuu että laittaisi vaan letkun väliin jonkin pultin mutta en viitsisi alkaa katkomaan letkuja, ja miten tuo ilmattaisiin? :think
Jotkut taas puhuu että egr termarista muokkaisi vahapanosta niin että se pysyisi suljettuna jatkuvasti ja tämä kuulostaisi parhaalta, mutta onkos täällä ketään ketä olisi tehnyt tuota ja osaisi kertoa miten se tehdään?

Comment