Aurinko alkaa paistaa siihen malliin, että M5sta voi alkaa kohta ulkoiluttaa.
Mittarissa on reilu 100k. Vaihdetaan varotoimenpiteenä kiertokangen laakerit, itse säheltäen -> tottakai
Täältä löytyi ehkä paras ohje:
Pari asiaa nyt heti kärkeen tuosta ohjeesta:
Step #3. Moottorin poikittainen tukipukki, vain yksi kappale piisaa? Vaikka siellä moottorin takana on toinen kannatinlenkki.
Step #21. Hieno "nostin"
. Tähän väsään heti kärkeen paremman yleisratkaisun vaihdelaatikkonosturille. Laitan kuvia.
Mittarissa on reilu 100k. Vaihdetaan varotoimenpiteenä kiertokangen laakerit, itse säheltäen -> tottakai

Täältä löytyi ehkä paras ohje:
Pari asiaa nyt heti kärkeen tuosta ohjeesta:
Step #3. Moottorin poikittainen tukipukki, vain yksi kappale piisaa? Vaikka siellä moottorin takana on toinen kannatinlenkki.
Step #21. Hieno "nostin"

Comment