Originally posted by BMW525Xda
View Post
530d lämmöt
Collapse
X
-
-
No brittien ohjeilla tehtiin.. mistä sitten johtuu? Loppu matka reissusta oli plussaa pari ohitusta nii lämmöt 98 astetta pienempää silmää niin tippuu 94_95.. tuntuu että painetta on sen verran että vuotias sen pari desiä nestettä pois tämän takiaOriginally posted by daro View PostOikeinpäin tuo on.
Edit: brittien ohjeesta tuohon nuolen suuntaan "This is the stat pointing up, it has a direction arrow and the flow comes from the exchanger up to the T connector that take it to the water pump"
Comment
-
saattaapi olla ilmaa järjestelmässä. Sigun autoon laitoin jokunen viikko sitten saman modin, termari paikallaan ja nuoli osoitti ylöspäin ja hyvin pelannu, tosin lämmöt ei nouse 20 kilsan matkalla juurikaan yli 90 asteen vaikka samalla uusin päätermarin ja disabloin egr-termarin.:thinkE61 525 -06
Ex. E61 530xd -06
Ex. E91 320d -06
Comment
-
Originally posted by Bemmister View Postsaattaapi olla ilmaa järjestelmässä. Sigun autoon laitoin jokunen viikko sitten saman modin, termari paikallaan ja nuoli osoitti ylöspäin ja hyvin pelannu, tosin lämmöt ei nouse 20 kilsan matkalla juurikaan yli 90 asteen vaikka samalla uusin päätermarin ja disabloin egr-termarin.:think
Onko tohon ilmauksen joku hyvä konsti? Täytyy se ekana tehdä nyt
Comment
-
Yleensä ilmauksen kans ei oo ongelmia, kaatelee riittävän hitaasti nesteen ja Egr- termarin päällä on yks ilmausruuvi, toinen ruuvi taitaa olla kaasuläppäkotelon alla, joten siihen ei oikein pääse käsiksi, mutta ei tarvikaan. Kone käyntiin ja sitä rataa pitäs loputkin ilmat tulla poies.E61 525 -06
Ex. E61 530xd -06
Ex. E91 320d -06
Comment
-
Tuli sitä ilmailtua ja alaletkua puristettua... Omaan silmään ei hirveitä kuplia tullut mutta paineet katosi... juuri 30km lenkki kaupunki nopeuksissa lämmöt 90astetta motarilla 94 astetta siitä vähä vetoja kävi 98 mutta tippuu heti 94 ja kun tultiin kaupunkiin nii melkeen heti lämmöt tippu90 toimisko niinku pitää?Originally posted by Bemmister View PostYleensä ilmauksen kans ei oo ongelmia, kaatelee riittävän hitaasti nesteen ja Egr- termarin päällä on yks ilmausruuvi, toinen ruuvi taitaa olla kaasuläppäkotelon alla, joten siihen ei oikein pääse käsiksi, mutta ei tarvikaan. Kone käyntiin ja sitä rataa pitäs loputkin ilmat tulla poies.Last edited by sambsbe; 07-03-2021, 18:37.
Comment
-
Vuosi sitten uusittu orkkis päätermari, EGR-termari ja laatikon lämmönvaihdin. Tänään vaihdettu takuuseen uusi EGR-termari kun ei lämmöt enää noussu normaaliksi.
Lämmöt nyt taas 88-91. Lämmöt jäi vanhalla termarilla alle 80-asteeseen pikku pakkasilla.
Comment
-
Laatikkoöljyn lämmönvaihtimelle tuo letku menee. Laita lämmönvaihtimelta paluulinjaan nousevaan letkuun termariksi Behr TH 5 80.Originally posted by okkraj View PostMikäs termari/lämmönvaihdin oli rikki jos flektin alta tulevan apparin puolelle noin 1/2 väliin syyläriä menevän letkun clämppää ja lämmöt sillä nousee?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Onko väliä testimielessä, että luttaako menevän tai tulevan letkun? Se menevä letku on vissiin tuo letkusta 8 alas päin haarautuva letku?
EX: Ford mondeo -96
"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
Letku Nr. 9 tulee syyläriltä lämmönvaihtimelle (löytyy flektikotelon alareunasta). Letku Nr. 8 tulee paluulinjaan (tuohon väliin letkutermari). Testimielessä ei merkitystä, kumman puristaa linttaan.Originally posted by JiiVee92 View PostOnko väliä testimielessä, että luttaako menevän tai tulevan letkun? Se menevä letku on vissiin tuo letkusta 8 alas päin haarautuva letku?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E6...coolant_hoses/E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
KiitosOriginally posted by Clavurion View PostLetku Nr. 9 tulee syyläriltä lämmönvaihtimelle (löytyy flektikotelon alareunasta). Letku Nr. 8 tulee paluulinjaan (tuohon väliin letkutermari). Testimielessä ei merkitystä, kumman puristaa linttaan.
EX: Ford mondeo -96
"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
Comment