Originally posted by *Kaide
View Post
E61 ja takapään madaltaminen
Collapse
X
-
5 series fooruilla on juttua enemmän. KW V3 noihin on taidettu laittaa.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
-
Totta KW sarjoja noihin on myös saatavana, mutta se tais olla sellainen sarja jossa tulee taaksekin uudet tolpat...Originally posted by mikkod View Post5 series fooruilla on juttua enemmän. KW V3 noihin on taidettu laittaa.
Minullehan tulossa huokeampi vaihtoehto, vain jouset eteen. Kylläkin nelivetoon tarkoitetut H&R 29146-4.
Sillä kysyin noiden tankojen mittoja, koska ne mahtaa olla samat oli sitten taka- tai neliveto.
Eli mielestäni auton korkeus määrää tuon tangon pituuden, myös tehdas asennuksissa luulilin olevan näin. Vai on takaveto m-sport vs. tavallinen korkea malli aina sama tuo tanko? Ja tehtaalla ohjelmoitu tasonsäädöllä oikea korkeus.
Ja uudet takavetosen m-sportin etujousethan mulla ois kaupan, kun eivät sopineet nelivetoon (150 €)
645 ci cabriolet m-performance 2004
Comment
-
Voisiko joku kertoa miten tuo säätö INPAlla tehdään?Originally posted by jartsa02 View PostMillähän tavalla se nyt olisi parempi ratkaisu .. samasta asiasta nyt kummiskin kummassakin on kysymys, INPAlla säätämällä vaan ei tarvii tehdä mitään virityksiä autolle. Voithan myös kysellä sieltä merkkiliikkeestä mitä ne sanoo tuosta lyhennetystä tangosta, varmaankin siitä tulee vieläkin kielteisempi vastaus.
Comment
-
Takapään madaltaminen..
Vieläkö joku "poppamies" jaksaisi tekaista madalluspalikat e61 530d touringiin..? Perä saisi tippua -30 mm:ä. Jos innokkuutta riittää moiseen näpräykseen niin teepä tarjous vaikka privalla tai soittele 044-3133138...
T: Mika
Comment
-
-
inpa:sta
Kuinka aikaavievä ja arvokas harraste tämä inpa- kuvio on? Hartge näyttää madaltavan mallinsa etujousin ja takapään tangoilla... Hintaa molemmille osapareille rapsakat 425 eskoa ilman asentelua, joten into hiukan loittonee sen myötä..
Antakaa hiukan lisäinfoa inpasta.. Onnistuneko Kainuun alueen liikkeissä..?
Originally posted by Alli Kuikamoinen View PostVieläkö joku "poppamies" jaksaisi tekaista madalluspalikat e61 530d touringiin..? Perä saisi tippua -30 mm:ä. Jos innokkuutta riittää moiseen näpräykseen niin teepä tarjous vaikka privalla tai soittele 044-3133138...
T: Mika
Comment
-
Mulla on juurikin toi Hartge alla.Originally posted by Alli Kuikamoinen View PostKuinka aikaavievä ja arvokas harraste tämä inpa- kuvio on? Hartge näyttää madaltavan mallinsa etujousin ja takapään tangoilla... Hintaa molemmille osapareille rapsakat 425 eskoa ilman asentelua, joten into hiukan loittonee sen myötä..
Antakaa hiukan lisäinfoa inpasta.. Onnistuneko Kainuun alueen liikkeissä..?
Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
Mulle kelpais kanssa tuollaiset madalluspalikat. Keulassa on Eibach Sportline -jouset ja se on ihan sopivan korkuinen. Perä jäi vähän ylös, mutta sitäkin laskettiin "säätämällä/vääntämällä jotain tankoa". Ilmeisesti kyse on juuri tuosta osasta, vai? Perän korkeus on ollut ihan ok, mutta kai sinne vois laittaa vähän fiksumman virityksen...Originally posted by Alli Kuikamoinen View PostVieläkö joku "poppamies" jaksaisi tekaista madalluspalikat e61 530d touringiin..? Perä saisi tippua -30 mm:ä. Jos innokkuutta riittää moiseen näpräykseen niin teepä tarjous vaikka privalla tai soittele 044-3133138...
T: Mika
Jos joku noita tekee, niin olisin kiinnostunut ostamaan tuollaiset... Yv:tä tulemaan, kiitos
Bmw 330i Cabrio M-sport -02, MB GLK 220cdi -12,
ex. MB C 220cdi -11, ex. CC Passat -09, ex. Audi A6 Avant 3.0 Tdi -09, ex. E61 530D, ex. E36 328i M-sport touring -98, ex. S4 avant 2001, ex. E36 328i touring -95 "M3 look", ex. A4 Avant 1.8T
Comment
-
Tuskinpa kukaan noita tankoja viitsii valmistaa, kun voi asentaa läppärille INPAn ja ostaa n.50e piuhan jolla saa autoon yhteyden, minkä jälkeen perän saa millilleen haluamaansa korkeuteen.
Jos itsellä ei ole läppäriä tai innostusta opetella INPAn käyttöä, niin tuskinpa tuon perän säätö paljoa merkkiliikkeessäkään maksaa.-12 F11 530Da
Comment
-
Perän korkeuden säätö
Moro !Originally posted by kvt View PostTurha lähteä tekemään mitään madalluspalikoita, vaan säädätä se perä oikeaan kohtaan INPA:lla tai muulla ohjelmalla.
Löytyykö Kauhavan ympäristöstä ketään INPA:n omistajaa, joka olisi innokas säätämään E61 lci:n perän korkeutta ? Kökkähommiin ei tarvi ruveta.
Halukkaat voi heittää privaa...työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
kauppakassina Audi A3 sedan
kesäkissana Jaguar XKR
tyttärillä Bmw E90 lci 318dsl
Comment
-
Kannattaa kysellä Inpan omistajia täältä:
Nuhapa, sulle pitää sitten on uudempi K+D can piuha,
jota ei kaikilta löydy...
Jos Jyväskylän ohi ajelet, voidaan säätää...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Tartteeko ohjelmallekkin tehdä jotain, vai riittäkö pelkkä tollanen piuha että pääsee säätää LCI:tä?Originally posted by MajorDrake View PostKannattaa kysellä Inpan omistajia täältä:
Nuhapa, sulle pitää sitten on uudempi K+D can piuha,
jota ei kaikilta löydy...
Jos Jyväskylän ohi ajelet, voidaan säätää...E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
Comment