Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 ja takapään madaltaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikkod
    BTCF Member
    • Aug 2007
    • 5202
    • Stadi

    #46
    Originally posted by *Kaide View Post
    Kaikilla paitsi lofjussilla tainnut olla takavetoisia...?

    Onko kukaan madaltanut nelivetoista vielä?
    Lähinnä kiinnostaa madalluksen määrä, jousien merkki ja vetarien asento?
    5 series fooruilla on juttua enemmän. KW V3 noihin on taidettu laittaa.
    Helkama S3000
    Myydään kutosen alustaosia
    This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

    Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

    Comment

    • lofjussi
      Bimmer Rookie
      • May 2009
      • 183
      • Rovaniemi

      #47
      Originally posted by mikkod View Post
      5 series fooruilla on juttua enemmän. KW V3 noihin on taidettu laittaa.
      Totta KW sarjoja noihin on myös saatavana, mutta se tais olla sellainen sarja jossa tulee taaksekin uudet tolpat...
      Minullehan tulossa huokeampi vaihtoehto, vain jouset eteen. Kylläkin nelivetoon tarkoitetut H&R 29146-4.
      Sillä kysyin noiden tankojen mittoja, koska ne mahtaa olla samat oli sitten taka- tai neliveto.

      Eli mielestäni auton korkeus määrää tuon tangon pituuden, myös tehdas asennuksissa luulilin olevan näin. Vai on takaveto m-sport vs. tavallinen korkea malli aina sama tuo tanko? Ja tehtaalla ohjelmoitu tasonsäädöllä oikea korkeus.

      Ja uudet takavetosen m-sportin etujousethan mulla ois kaupan, kun eivät sopineet nelivetoon (150 €)
      645 ci cabriolet m-performance 2004

      Comment

      • *Kaide
        Moderator
        • Nov 2002
        • 3233
        • HELLsinki

        #48
        Ajattelin myös että aluksi riittäisi jouset eteen ja tankojumppa/säätö taakse.

        Ihan yhtä matala alusta kuin mikkod:llä ei ole hakusessa vaikka helevetin hyvältä se näyttääkin ...
        E9, E21, E46/5, G01

        Comment

        • lofjussi
          Bimmer Rookie
          • May 2009
          • 183
          • Rovaniemi

          #49
          Olisko jollain palstalaisella (Rovaniemi)tuota softaa jolla onnistuisi tuo perän tiputus? Olisin kiinnostunut vierailemaan johdon päässä, korvausta vastaan tietenkin.
          t. Jussi 040-1976265
          645 ci cabriolet m-performance 2004

          Comment

          • JH2003
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2003
            • 362
            • Vantaa

            #50
            Originally posted by jartsa02 View Post
            Millähän tavalla se nyt olisi parempi ratkaisu .. samasta asiasta nyt kummiskin kummassakin on kysymys, INPAlla säätämällä vaan ei tarvii tehdä mitään virityksiä autolle. Voithan myös kysellä sieltä merkkiliikkeestä mitä ne sanoo tuosta lyhennetystä tangosta, varmaankin siitä tulee vieläkin kielteisempi vastaus.
            Voisiko joku kertoa miten tuo säätö INPAlla tehdään?

            Comment

            • Alli Kuikamoinen
              Bimmer Rookie
              • Mar 2007
              • 29

              #51
              Takapään madaltaminen..

              Vieläkö joku "poppamies" jaksaisi tekaista madalluspalikat e61 530d touringiin..? Perä saisi tippua -30 mm:ä. Jos innokkuutta riittää moiseen näpräykseen niin teepä tarjous vaikka privalla tai soittele 044-3133138...

              T: Mika

              Comment

              • kvt
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2009
                • 236
                • Satakunta

                #52
                Turha lähteä tekemään mitään madalluspalikoita, vaan säädätä se perä oikeaan kohtaan INPA:lla tai muulla ohjelmalla.
                -12 F11 530Da

                Comment

                • K70
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2009
                  • 503
                  • Vantaa

                  #53
                  Originally posted by kvt View Post
                  Turha lähteä tekemään mitään madalluspalikoita, vaan säädätä se perä oikeaan kohtaan INPA:lla tai muulla ohjelmalla.
                  +1

                  Saa sille korolle, kuin itse haluaa, oli se sitten 29 tai 31mm, eli muuttaminen on helppoa.
                  S212, E350CDI, -11

                  Comment

                  • Alli Kuikamoinen
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2007
                    • 29

                    #54
                    inpa:sta

                    Kuinka aikaavievä ja arvokas harraste tämä inpa- kuvio on? Hartge näyttää madaltavan mallinsa etujousin ja takapään tangoilla... Hintaa molemmille osapareille rapsakat 425 eskoa ilman asentelua, joten into hiukan loittonee sen myötä..

                    Antakaa hiukan lisäinfoa inpasta.. Onnistuneko Kainuun alueen liikkeissä..?




                    Originally posted by Alli Kuikamoinen View Post
                    Vieläkö joku "poppamies" jaksaisi tekaista madalluspalikat e61 530d touringiin..? Perä saisi tippua -30 mm:ä. Jos innokkuutta riittää moiseen näpräykseen niin teepä tarjous vaikka privalla tai soittele 044-3133138...

                    T: Mika

                    Comment

                    • mikkod
                      BTCF Member
                      • Aug 2007
                      • 5202
                      • Stadi

                      #55
                      Originally posted by Alli Kuikamoinen View Post
                      Kuinka aikaavievä ja arvokas harraste tämä inpa- kuvio on? Hartge näyttää madaltavan mallinsa etujousin ja takapään tangoilla... Hintaa molemmille osapareille rapsakat 425 eskoa ilman asentelua, joten into hiukan loittonee sen myötä..

                      Antakaa hiukan lisäinfoa inpasta.. Onnistuneko Kainuun alueen liikkeissä..?
                      Mulla on juurikin toi Hartge alla.
                      Helkama S3000
                      Myydään kutosen alustaosia
                      This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

                      Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

                      Comment

                      • Samjokin1
                        Bimmer Rookie
                        • Dec 2006
                        • 49

                        #56
                        Originally posted by Alli Kuikamoinen View Post
                        Vieläkö joku "poppamies" jaksaisi tekaista madalluspalikat e61 530d touringiin..? Perä saisi tippua -30 mm:ä. Jos innokkuutta riittää moiseen näpräykseen niin teepä tarjous vaikka privalla tai soittele 044-3133138...

                        T: Mika
                        Mulle kelpais kanssa tuollaiset madalluspalikat. Keulassa on Eibach Sportline -jouset ja se on ihan sopivan korkuinen. Perä jäi vähän ylös, mutta sitäkin laskettiin "säätämällä/vääntämällä jotain tankoa". Ilmeisesti kyse on juuri tuosta osasta, vai? Perän korkeus on ollut ihan ok, mutta kai sinne vois laittaa vähän fiksumman virityksen...

                        Jos joku noita tekee, niin olisin kiinnostunut ostamaan tuollaiset... Yv:tä tulemaan, kiitos
                        Bmw 330i Cabrio M-sport -02, MB GLK 220cdi -12,

                        ex. MB C 220cdi -11, ex. CC Passat -09, ex. Audi A6 Avant 3.0 Tdi -09, ex. E61 530D, ex. E36 328i M-sport touring -98, ex. S4 avant 2001, ex. E36 328i touring -95 "M3 look", ex. A4 Avant 1.8T

                        Comment

                        • kvt
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2009
                          • 236
                          • Satakunta

                          #57
                          Tuskinpa kukaan noita tankoja viitsii valmistaa, kun voi asentaa läppärille INPAn ja ostaa n.50e piuhan jolla saa autoon yhteyden, minkä jälkeen perän saa millilleen haluamaansa korkeuteen.
                          Jos itsellä ei ole läppäriä tai innostusta opetella INPAn käyttöä, niin tuskinpa tuon perän säätö paljoa merkkiliikkeessäkään maksaa.
                          -12 F11 530Da

                          Comment

                          • nupaha
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2008
                            • 275
                            • Pohojanmaa

                            #58
                            Perän korkeuden säätö

                            Originally posted by kvt View Post
                            Turha lähteä tekemään mitään madalluspalikoita, vaan säädätä se perä oikeaan kohtaan INPA:lla tai muulla ohjelmalla.
                            Moro !

                            Löytyykö Kauhavan ympäristöstä ketään INPA:n omistajaa, joka olisi innokas säätämään E61 lci:n perän korkeutta ? Kökkähommiin ei tarvi ruveta.
                            Halukkaat voi heittää privaa...
                            työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
                            kauppakassina Audi A3 sedan
                            kesäkissana Jaguar XKR

                            Comment

                            • MajorDrake
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 7527
                              • Jyväshyvä

                              #59
                              Kannattaa kysellä Inpan omistajia täältä:



                              Nuhapa, sulle pitää sitten on uudempi K+D can piuha,
                              jota ei kaikilta löydy...

                              Jos Jyväskylän ohi ajelet, voidaan säätää...
                              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                              Comment

                              • ruupanen
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 5155
                                • Joensuu

                                #60
                                Originally posted by MajorDrake View Post
                                Kannattaa kysellä Inpan omistajia täältä:



                                Nuhapa, sulle pitää sitten on uudempi K+D can piuha,
                                jota ei kaikilta löydy...

                                Jos Jyväskylän ohi ajelet, voidaan säätää...
                                Tartteeko ohjelmallekkin tehdä jotain, vai riittäkö pelkkä tollanen piuha että pääsee säätää LCI:tä?
                                E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                                Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎