Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 ja takapään madaltaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7527
    • Jyväshyvä

    #61
    Originally posted by ruupanen View Post
    Tartteeko ohjelmallekkin tehdä jotain, vai riittäkö pelkkä tollanen piuha että pääsee säätää LCI:tä?
    Valtaosa toiminnnoista toimii jos on tarpeeksi uudet skriptit.
    Eli löytyy mm. dde6:n skriptit (tosin ei näitä perän säätöön tarvita).

    Esim. Inpa EA-90x toimii.
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • ruupanen
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 5155
      • Joensuu

      #62
      Originally posted by MajorDrake View Post
      Valtaosa toiminnnoista toimii jos on tarpeeksi uudet skriptit.
      Eli löytyy mm. dde6:n skriptit (tosin ei näitä perän säätöön tarvita).

      Esim. Inpa EA-90x toimii.
      Kiitos paljon. Pitääpä rueta piuhaa ettimään ja päivitellä softa, jos ei pelaa.
      E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

      Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

      Comment

      • nupaha
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2008
        • 275
        • Pohojanmaa

        #63
        Originally posted by MajorDrake View Post
        Kannattaa kysellä Inpan omistajia täältä:



        Nuhapa, sulle pitää sitten on uudempi K+D can piuha,
        jota ei kaikilta löydy...

        Jos Jyväskylän ohi ajelet, voidaan säätää...
        Kiitti tarjouksesta. Pidetään mieles.
        työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
        kauppakassina Audi A3 sedan
        kesäkissana Jaguar XKR

        Comment

        • Ozzies
          Newbiemmer
          • Nov 2009
          • 8
          • Porvoo

          #64
          Löytyykö Porvoon suunnalta ketään, kellä olis laitteet ton takapään madaltamiseen

          Comment

          • Ccemp
            Bimmer Rookie
            • Sep 2012
            • 38
            • Lahti

            #65
            DIY madallus

            Mikäli ootte ite tehny kulmanivelten avulla takapään madalluksen, niin minkä vahvusta kierretankoa ootte käyttäneet? Ja minkä kokonen reikä on autonpuolella kiinnikkeissä? Ei viittis alkaa purkamaan ja kattomaan, mikäli vaan joku täällä osais suoralta kädeltä kertoa.
            Jeep Commander

            Comment

            • Top-1
              Bimmer Rookie
              • Dec 2007
              • 50
              • Kuopio

              #66
              Originally posted by Ccemp View Post
              Mikäli ootte ite tehny kulmanivelten avulla takapään madalluksen, niin minkä vahvusta kierretankoa ootte käyttäneet? Ja minkä kokonen reikä on autonpuolella kiinnikkeissä? Ei viittis alkaa purkamaan ja kattomaan, mikäli vaan joku täällä osais suoralta kädeltä kertoa.
              M6. Tuli perjantaina askarreltua omaan, kun vaihdettiin eteen -35mm H&R jouset ja ei lähistöllä laitteistoa perän säätöön.
              F10 M-Sport

              Comment

              • E61 mopodiesel
                Newbiemmer
                • Oct 2011
                • 18
                • Mustasaari

                #67
                Madallus kulmanivelten avulla oli erittäin helppo toteuttaa. Rengas irti ja tanko näkyy siinä jo heti. 2kpl 10mm lenkillä mutterit irti ja 8mm lenkillä pidät vastaan toiselta puolen. Ite jätin aluksi perän 1cm korkeemmalle kuin etupää, keskiöstä kaareen, mutta nyt renkaidenvaihdon yhteydessä säädin tangosta vielä kierroksen lyhyemmäksi jotta sivuhelman linja menee edestä taakse tasan.
                Etupäähän asensin -35 H&R jouset ja konin sport iskarit. Tykkään.

                Comment

                • LeMansBlau
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2006
                  • 1060
                  • Insomniac

                  #68
                  Joka keväinen kyssäri, kun muisti on näemmä dementoitunut.

                  Eli pitäs tuossa eräs pre-lci e61 perä laittaa etupään kanssa balanssiin läppärin avulla. Säädön saan kyllä tehtyä kohdilleen, mutten löytänyt äkkiseltään, millä tuo arvo saadaan "lukittu" muistiin, ettei perä hakeudu auton "unien" jälkeen takaisin tehdasasetuksiin?

                  Eli saisko sellasen lyhyen ja selkeen ohjeistuksen homman toteutukseen?
                  ///MADE IN FINLAND

                  sigpic

                  TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
                  E30 SEDAN IX M-TECNIC II
                  F32 COUPE PERFORMANCE
                  F31 TOURING XDRIVE M-SPORT

                  Comment

                  • relic
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2009
                    • 29
                    • Tuusula

                    #69
                    Minullakin olis pientä tarvetta ohjeistukselle miten säätää perää korkeammalle inpa/dis?

                    Comment

                    • exautisti
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 1267
                      • oulu

                      #70
                      Originally posted by LeMansBlau View Post
                      Joka keväinen kyssäri, kun muisti on näemmä dementoitunut.

                      Eli pitäs tuossa eräs pre-lci e61 perä laittaa etupään kanssa balanssiin läppärin avulla. Säädön saan kyllä tehtyä kohdilleen, mutten löytänyt äkkiseltään, millä tuo arvo saadaan "lukittu" muistiin, ettei perä hakeudu auton "unien" jälkeen takaisin tehdasasetuksiin?

                      Eli saisko sellasen lyhyen ja selkeen ohjeistuksen homman toteutukseen?

                      Inpalla helpoin tehdä. Eli hand controllilla ja mitalla perä haluttuun korkeuteen ja sitten takaisin calibration valikkoon josta ableigh tms. arvo nollalla pysyy säädetyssä ja niittaat siihen.
                      -99 punane passatti

                      https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

                      Tuikun softat
                      Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
                      BMW Maahantuonti ammattitaidolla
                      Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
                      Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

                      www.mcars.fi

                      Kysy 041-5056506

                      https://www.facebook.com/MCarsOulu/

                      INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

                      Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

                      Comment

                      • Juhani88
                        Bimmer Rookie
                        • Dec 2015
                        • 75
                        • Pyhtää

                        #71
                        Tuohon E61 perään pieni kysymys. En sen pahemmin ole noihin perehtynyt mutta siellä kun on ne tasonsäätö tangot, niin nehän löytyy molemmilta puolita? Tuossa kävin tallilla muuta ropailemassa ja kiinnitin vaan huomiota kun kuskin puolella oli joku tanko nippusiteillä kiinni pienessä korvakkeessa..
                        BMW E61 535dA M-Sport

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎