Oma E60 530D ei-DPF versio päästää kyllä savua, ennen päästi "hennon harmaan" pölähdyksen jos pitkään ajettua painoi reilummin yhtäkkiä kaasua, nyt pari päivää sitten sitten kilahti MAF tästä, menot alko hiipumaan tasasesti läpi kierrosalueen.
Tänään kokeilin maffin johto irti ja voi pyhä kiesus sitä savun määrää kun sai kone syöttöä taas
Koeajolenkin ekasta risteyksestä kaasu pohjassa ja takana ei näkynyt taustapeilissä tietä pariinsataanmetriin.
Huomenna jos hakisi uuden maffin ja katsotaan sitten miten kulkee ja savuttelee
Kyllä mun näkemät ei-DPF versiot päästää aika rankastikkin justiinsa yllättävässä kiihdytyksessä, ei tietenkään tasakaasulla.
Huvittavaa, että joka helkkarin BMW.stä on nuo maffit hajonneet tai olleet hajalla jo mulle tullessaan, nyt jo 540, M5 ja nyt diisselissäkin sama temppu - miksei näitä vaihdeta aina öljynvaihdon yhteydessä
Tänään kokeilin maffin johto irti ja voi pyhä kiesus sitä savun määrää kun sai kone syöttöä taas
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Huomenna jos hakisi uuden maffin ja katsotaan sitten miten kulkee ja savuttelee
![Twisted](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_twisted.gif)
Huvittavaa, että joka helkkarin BMW.stä on nuo maffit hajonneet tai olleet hajalla jo mulle tullessaan, nyt jo 540, M5 ja nyt diisselissäkin sama temppu - miksei näitä vaihdeta aina öljynvaihdon yhteydessä
![Twisted](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_twisted.gif)
Comment