
E60 madallus?
Collapse
X
-
Olisiko jollain kuvaa e61 (tai e60 menee) -50mm madalluksella? Itsellä h&r -50mm jouset odottaa asennusta konin tolpille ja takana pussit mutta alkoi mietityttään mahtuukohan tuo hockenheimin lippa enää eteen kun tuon tonttijousen eteen tökkää?
-
-
Mikä olisi hinta/laatusuhteeltaan paras iskari e61:seen? Tarkoitus ehkä madaltaa ensi kesänä etupäätä h&r sarjalla n.30-35mm..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Nikoh View PostKyllä minäkin suosittelen pistämään jonkun laadukkaan sarjan alle, on tuo kuitenkin niin mukava ajettava vakiona etten itse ainakaan haluaisi lähteä ajonautintoa pilaamaan halppis alustoilla. Itellä ollut nyt noin puolisen vuotta KW 1 sarja alla ja olen kyllä ollut tyytyväinen.
Leave a comment:
-
-
Kyllä minäkin suosittelen pistämään jonkun laadukkaan sarjan alle, on tuo kuitenkin niin mukava ajettava vakiona etten itse ainakaan haluaisi lähteä ajonautintoa pilaamaan halppis alustoilla. Itellä ollut nyt noin puolisen vuotta KW 1 sarja alla ja olen kyllä ollut tyytyväinen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikkis View PostTaitaa tosiaan tuo Ta-technix lähteä tilaukseen sen verran positiivisia kokemuksia e60:sen alla tuosta sarjasta nyt saanut kahdelta tyypiltä jolla tuo sarja alla ollut jo jonkin aikaa
e46 noissa sarjoissa iskarit suht hepposet verrattuna e39 ja e60 iskareihin jostain olin lukevinani :think
Jom:in coil over alustoja ei kuitenkaan kannata laittaa kun vuodessa menee jo alusta letkuksi.
Eli alusta on ihan käsittämättömän pintakova, tuntuu kuin jousia ei olisi lainkaan .. KUNNES tullaan kaivonkannen tms ylitykseen -> alusta pohjaa heti hirveän jymäyksen saattelemana, tuntuu että iskarintolppa takuulla katkesi tms!!
En yksinkertaisesti käsitä miten nuo kaksi hirveää ominaisuutta on saatu samaan alustaan.. ensin jousta ei ole ollenkaan, ja heti perään se "murtuu" pienen patin alla
Kuulemma se pelaa jossain kevyessä eekolmekympissä, mutta kuuskympissä se on suoraan helvetistä. Niin ja säätövarat olivat korkeintaan puolessa välissä, ettei tuntumaa voi sen piikkiin laittaa.
Vuosi tuon kokeilun jälkeen ostin H&R:n monotubet jaLast edited by Matson^; 07-04-2013, 14:28.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Janne S View PostKaikki mukana tulevat osat näkyy kuvassa. Etuiskareihin ei tullu pohjaanlyöntikumeja. Voisin myydä nämä iskarit sopuhintaan jos on kiinnostusta, pikkasen liian race minun makuun. Taian laittaa talveksi horokkijouset paikoilleen, kun tulee pohjois-ruottin pikkuteitä koluttua kelkkakärry perässä.
Velipojalla on 330d farkussa samanlaiset iskarit eibachin madallusjousien kanssa ja ainakin se tuntuisi pelittävän oikein hyvin, ei mielestäni lainkaan liian kova.
Leave a comment:
-
-
Kaikki mukana tulevat osat näkyy kuvassa. Etuiskareihin ei tullu pohjaanlyöntikumeja. Voisin myydä nämä iskarit sopuhintaan jos on kiinnostusta, pikkasen liian race minun makuun. Taian laittaa talveksi horokkijouset paikoilleen, kun tulee pohjois-ruottin pikkuteitä koluttua kelkkakärry perässä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by timber^^ View PostTämä ei ole nyt käyttäjäkokemus kys. autossa, mutta oma mielipide ei oikee kummone näistä "halppis" alustoista ole. Auto kyllä oli e46. Ajattavuudesta menee miellekkyys, on nii pintakova. en tiiä sitte sattuko mulle maanantai alustoja mutta kylläpä ne oli vuodessa (talvessa) aina iskarit sököt aina. Itekki kyselin ja lueskelin ennenkö omaa kuuskymppiä madalsin, näistä halppis alustoista mutta ei kukaa suositellu joka oli kokeillu.
e46 noissa sarjoissa iskarit suht hepposet verrattuna e39 ja e60 iskareihin jostain olin lukevinani :think
Jom:in coil over alustoja ei kuitenkaan kannata laittaa kun vuodessa menee jo alusta letkuksi.
Leave a comment:
-
-
itellä ollu viimekeväästä asti D2 street alusta ja säädetty mallia sopivasti(ei joustovaraa) ja hyvin rokkaa (ainaki vielä)
Leave a comment:
-
-
Tämä ei ole nyt käyttäjäkokemus kys. autossa, mutta oma mielipide ei oikee kummone näistä "halppis" alustoista ole. Auto kyllä oli e46. Ajattavuudesta menee miellekkyys, on nii pintakova. en tiiä sitte sattuko mulle maanantai alustoja mutta kylläpä ne oli vuodessa (talvessa) aina iskarit sököt aina. Itekki kyselin ja lueskelin ennenkö omaa kuuskymppiä madalsin, näistä halppis alustoista mutta ei kukaa suositellu joka oli kokeillu.
Leave a comment:
-
-
Ta-technix korkeussäädettävä miten toimii e60:essä?
Käyttäjä kokemuksia olis kiva kuulla.
Leave a comment:
-
-
Ihan tarkkaan en muista, mutta tuolta toimittajalta jolta alusta tuli nii ei tainnu ku reipas viikko mennä ku oli mulla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by timber^^ View PostNonni nyt niitä mittaustuloksia sillä b12 kitillä ku kilometrejä kertyny, etupää 345mm, takapää 355mm kaaren ylimmästä kohdasta vanteen keskelle.
Ennen asennusta korkeus oli 385mm molemmissa päissä ja uutena heti b12 oli vain noin 10mm matalampi. Kilometrien karttuessa jouset löytäny kuite sijansa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: