E60 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Boiga
    replied
    Olisiko jollain kuvaa e61 (tai e60 menee) -50mm madalluksella? Itsellä h&r -50mm jouset odottaa asennusta konin tolpille ja takana pussit mutta alkoi mietityttään mahtuukohan tuo hockenheimin lippa enää eteen kun tuon tonttijousen eteen tökkää?

    Leave a comment:


  • LasseE
    replied
    Mikä olisi hinta/laatusuhteeltaan paras iskari e61:seen? Tarkoitus ehkä madaltaa ensi kesänä etupäätä h&r sarjalla n.30-35mm..

    Leave a comment:


  • Nikoh
    replied
    Originally posted by jarnori View Post
    Hmm. Mihis tämmöinen H&R + Bilstein B8 sijoittuu? Ei kai tuo nyt ihan halppis ole?
    Ei ollenkaan, itse olen kuullut hyvää palautetta noista. Laatumerkkejähän nuo on molemmat.

    Leave a comment:


  • jarnori
    replied
    Originally posted by Nikoh View Post
    Kyllä minäkin suosittelen pistämään jonkun laadukkaan sarjan alle, on tuo kuitenkin niin mukava ajettava vakiona etten itse ainakaan haluaisi lähteä ajonautintoa pilaamaan halppis alustoilla. Itellä ollut nyt noin puolisen vuotta KW 1 sarja alla ja olen kyllä ollut tyytyväinen.
    Hmm. Mihis tämmöinen H&R + Bilstein B8 sijoittuu? Ei kai tuo nyt ihan halppis ole?

    Leave a comment:


  • Nikoh
    replied
    Kyllä minäkin suosittelen pistämään jonkun laadukkaan sarjan alle, on tuo kuitenkin niin mukava ajettava vakiona etten itse ainakaan haluaisi lähteä ajonautintoa pilaamaan halppis alustoilla. Itellä ollut nyt noin puolisen vuotta KW 1 sarja alla ja olen kyllä ollut tyytyväinen.

    Leave a comment:


  • Matson^
    replied
    Originally posted by mikkis View Post
    Taitaa tosiaan tuo Ta-technix lähteä tilaukseen sen verran positiivisia kokemuksia e60:sen alla tuosta sarjasta nyt saanut kahdelta tyypiltä jolla tuo sarja alla ollut jo jonkin aikaa
    e46 noissa sarjoissa iskarit suht hepposet verrattuna e39 ja e60 iskareihin jostain olin lukevinani :think
    Jom:in coil over alustoja ei kuitenkaan kannata laittaa kun vuodessa menee jo alusta letkuksi.
    Itse ajoin moisella kuusikymmentä(ei tuhatta tai mitään, vaan kymmentä!) tuskallista kilometriä, kunnes vaihdoin orkkiksen takaisin. Olen varmaan jonnekkin tänne foorumille jo aikaisemmin kertonut samat kokemukset, mutta kerrataan vielä

    Eli alusta on ihan käsittämättömän pintakova, tuntuu kuin jousia ei olisi lainkaan .. KUNNES tullaan kaivonkannen tms ylitykseen -> alusta pohjaa heti hirveän jymäyksen saattelemana, tuntuu että iskarintolppa takuulla katkesi tms!!
    En yksinkertaisesti käsitä miten nuo kaksi hirveää ominaisuutta on saatu samaan alustaan.. ensin jousta ei ole ollenkaan, ja heti perään se "murtuu" pienen patin alla

    Kuulemma se pelaa jossain kevyessä eekolmekympissä, mutta kuuskympissä se on suoraan helvetistä. Niin ja säätövarat olivat korkeintaan puolessa välissä, ettei tuntumaa voi sen piikkiin laittaa.

    Vuosi tuon kokeilun jälkeen ostin H&R:n monotubet ja
    Last edited by Matson^; 07-04-2013, 14:28.

    Leave a comment:


  • jarnori
    replied
    Originally posted by Janne S View Post
    Kaikki mukana tulevat osat näkyy kuvassa. Etuiskareihin ei tullu pohjaanlyöntikumeja. Voisin myydä nämä iskarit sopuhintaan jos on kiinnostusta, pikkasen liian race minun makuun. Taian laittaa talveksi horokkijouset paikoilleen, kun tulee pohjois-ruottin pikkuteitä koluttua kelkkakärry perässä.
    Laittelin tuossa jo uudet tilaukseen. Itsellä on xdrive mihin vähän erilaiset tolpat. Vakioiskarit on ihan lörpät ja kuskin puolen etukulma alkoi kolisemaan joten nyt aika laittaa uutta alle. Jouset on -35mm H&R joten sen puoleen nämä Bilsteinin Sprintit passaa varmasti hyvin alle.

    Velipojalla on 330d farkussa samanlaiset iskarit eibachin madallusjousien kanssa ja ainakin se tuntuisi pelittävän oikein hyvin, ei mielestäni lainkaan liian kova.

    Leave a comment:


  • Janne S
    replied
    Kaikki mukana tulevat osat näkyy kuvassa. Etuiskareihin ei tullu pohjaanlyöntikumeja. Voisin myydä nämä iskarit sopuhintaan jos on kiinnostusta, pikkasen liian race minun makuun. Taian laittaa talveksi horokkijouset paikoilleen, kun tulee pohjois-ruottin pikkuteitä koluttua kelkkakärry perässä.

    Leave a comment:


  • jarnori
    replied
    Originally posted by Janne S View Post
    Tällaista posti toi ovelle, vielä kun sais inspiraation laittaa noi alle.
    Tuleekos näissä Bilstein Sprint B8:ssa aina mukana nuo suojat ja pohjaanlyöntikumit?

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    Originally posted by timber^^ View Post
    Tämä ei ole nyt käyttäjäkokemus kys. autossa, mutta oma mielipide ei oikee kummone näistä "halppis" alustoista ole. Auto kyllä oli e46. Ajattavuudesta menee miellekkyys, on nii pintakova. en tiiä sitte sattuko mulle maanantai alustoja mutta kylläpä ne oli vuodessa (talvessa) aina iskarit sököt aina. Itekki kyselin ja lueskelin ennenkö omaa kuuskymppiä madalsin, näistä halppis alustoista mutta ei kukaa suositellu joka oli kokeillu.
    Taitaa tosiaan tuo Ta-technix lähteä tilaukseen sen verran positiivisia kokemuksia e60:sen alla tuosta sarjasta nyt saanut kahdelta tyypiltä jolla tuo sarja alla ollut jo jonkin aikaa
    e46 noissa sarjoissa iskarit suht hepposet verrattuna e39 ja e60 iskareihin jostain olin lukevinani :think
    Jom:in coil over alustoja ei kuitenkaan kannata laittaa kun vuodessa menee jo alusta letkuksi.

    Leave a comment:


  • syncro^^
    replied
    itellä ollu viimekeväästä asti D2 street alusta ja säädetty mallia sopivasti (ei joustovaraa) ja hyvin rokkaa (ainaki vielä)

    Leave a comment:


  • timber^^
    replied
    Tämä ei ole nyt käyttäjäkokemus kys. autossa, mutta oma mielipide ei oikee kummone näistä "halppis" alustoista ole. Auto kyllä oli e46. Ajattavuudesta menee miellekkyys, on nii pintakova. en tiiä sitte sattuko mulle maanantai alustoja mutta kylläpä ne oli vuodessa (talvessa) aina iskarit sököt aina. Itekki kyselin ja lueskelin ennenkö omaa kuuskymppiä madalsin, näistä halppis alustoista mutta ei kukaa suositellu joka oli kokeillu.

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    Ta-technix korkeussäädettävä miten toimii e60:essä?
    Käyttäjä kokemuksia olis kiva kuulla.

    Leave a comment:


  • timber^^
    replied
    Ihan tarkkaan en muista, mutta tuolta toimittajalta jolta alusta tuli nii ei tainnu ku reipas viikko mennä ku oli mulla.

    Leave a comment:


  • Julle
    replied
    Originally posted by timber^^ View Post
    Nonni nyt niitä mittaustuloksia sillä b12 kitillä ku kilometrejä kertyny, etupää 345mm, takapää 355mm kaaren ylimmästä kohdasta vanteen keskelle.

    Ennen asennusta korkeus oli 385mm molemmissa päissä ja uutena heti b12 oli vain noin 10mm matalampi. Kilometrien karttuessa jouset löytäny kuite sijansa.
    Pistin itellekki tilaukseen samat käikäleet ja samasta puulaakista ku sullaki. Muistakko oliko pitkäki toimitusaika?

    Leave a comment:

Working...
X