Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Webasto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tovayryn
    replied
    Miten pitkään tuo webasto pöhisee kun sen laittaa kylmään autoon päälle?

Leave a comment:

• k0rppi
    replied
    Originally posted by pemaristiE60 View Post
    Nyt tuli kyllä ihan uusi juttu meikäläiselle, siis miula on E61 -06 jossa on semmonen avaimesta isompi suorakaiteen muotoinen mötikkä kolmella napilla (mode, on, off) ja mulle sanottiin autoa ostaessa että siinä on webasto ja nytkin oon sitä käyttäny pari kertaa nollakelillä ja auto on sisältä kyllä lämmin mut eikä se lämmitäkkään moottoria? I-drivestä saa kaksi aikaa siihen ajastettua myös, mistäs mie nyt tiiän lämpeekö moottori?

Auto oli naisella kaksi vuotta ennen minua ja sanoi että tuolla webastolla on moottoria lämmittäny ja hyvin kuulemma lähteny käyntiin -30 pakkasillakin täälä itärajalla..
    katot piilovalikosta moottorin lämmöt? tehdaswebasto ei lämmitä moottoria, ilman sitä vastuskikkailua, mistä on mainittu jossain toisessa topikissa.

Leave a comment:

• pemaristiE60
    replied
    Nyt tuli kyllä ihan uusi juttu meikäläiselle, siis miula on E61 -06 jossa on semmonen avaimesta isompi suorakaiteen muotoinen mötikkä kolmella napilla (mode, on, off) ja mulle sanottiin autoa ostaessa että siinä on webasto ja nytkin oon sitä käyttäny pari kertaa nollakelillä ja auto on sisältä kyllä lämmin mut eikä se lämmitäkkään moottoria? I-drivestä saa kaksi aikaa siihen ajastettua myös, mistäs mie nyt tiiän lämpeekö moottori?

Auto oli naisella kaksi vuotta ennen minua ja sanoi että tuolla webastolla on moottoria lämmittäny ja hyvin kuulemma lähteny käyntiin -30 pakkasillakin täälä itärajalla..

Leave a comment:

• Guula
    replied
    eihän nyt tuo ibs:stä inpalla tuleva vikakoodi aiheuta webastoon toimimattomuutta?

Leave a comment:

• 530daa
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Se on vain sisätilojen tuuletukseen, eli kesäkäyttöön...
    ok eli turha,kiitos

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by 530daa View Post
    Mites tämä independent valikko/ajastin kun ei webaa, eihän se laita lisälämpövastusta päälle vai onko todella turha valikko kun ei webaa?
    Se on vain sisätilojen tuuletukseen, eli kesäkäyttöön...

Leave a comment:

• 530daa
    replied
    Mites tämä independent valikko/ajastin kun ei webaa, eihän se laita lisälämpövastusta päälle vai onko todella turha valikko kun ei webaa?

Leave a comment:

• tovayryn
    replied
    joo, kun nyt sais tuon siihen malliin että alkas pyörii koko webasto, edes sen verran että lämpeis vesi aluks.

Leave a comment:

• Homebrew
    replied
    Originally posted by tovayryn View Post
    jos en saa kuntoon lähiaikoina niin ajelen ouluun Mulla on vakiopumppu siellä paikallaan ku alko pyörii niin nättiin ku vähän kopautti sitä, sen jälkeen toimi tod hienosti, varman paskaa välissä..
    Mullakin lähti vakiopumppu kuulostelun mukaan pyörimään nätisti kun vähän kopautteli.. Eikä jättäny ees vikakoodia sen jälkeen.. Mutta ei se oikeesti vettä kierrättäny =) Weba vaan kuumensi vettä kunnes katkaisuraja tuli vastaan... Ja sama toistui aina uusiks kun vesi oli jäähtyny... Tuli laitettua tarvikepumppu paikalleen ja johan lähti toimimaan oikein... Autona tosin E91 jossa ehkä hiukan eri systeemit..

Leave a comment:

• tovayryn
    replied
    jos en saa kuntoon lähiaikoina niin ajelen ouluun Mulla on vakiopumppu siellä paikallaan ku alko pyörii niin nättiin ku vähän kopautti sitä, sen jälkeen toimi tod hienosti, varman paskaa välissä..

Leave a comment:

• exautisti
    replied
    no tämä selittää Kannattasko sitä käydä sit webasto huollossa / marmorilla nyt kokeilemassa tuota lukituksen poistoo kun vesipumppu toimii? Jos ois niin moukan tuuri että lähtis pelaa?
    Pistitkö tarvikepumpun vai originaalin? Yks e61 weba ei toiminu tarvikkeella ja meni uudestaan lukkoon.Pumppu tosin testerillä pyöri,mutta jätti koodin pumpusta.Ajele Ouluun niin laitetaan kuntoon se öhötin

Leave a comment:

• Nettipepe
    replied
    no tämä selittää Kannattasko sitä käydä sit webasto huollossa / marmorilla nyt kokeilemassa tuota lukituksen poistoo kun vesipumppu toimii? Jos ois niin moukan tuuri että lähtis pelaa?
    Käy nollaamassa ja samalla kokeile, lähteekö tulille... jos ei lähde.
    Käske nollata uudestaan(jos siis ehtii mennä lukkoon)
    Sammutat lämppärin kokonaan tai automaattitoiminnon ja ajelet kotiin rassaamaan webaa enemmän.

Leave a comment:

• tovayryn
    replied

Leave a comment:

• e46touring
    replied
    Webaston fault lock

miks sit muuan bmw huoltaja tuossa tuumaili että lukkotila pitäs aueta ihan vaan sulaketta irti pitämällä?
    Se muuan bmw huoltaja sotki E39 ja E60/61 webastot keskenään
    ohessa E39:n Webaston toiminta selostuksesta lainaus WDS:stä.

•The BMW DIS Service Tester sends the CANCEL FAULT LOCK-OUT telegram to the independent park heater/auxiliary heater or the fuse for the voltage supply to the independent park heater/auxiliary heater is isolated for 10 seconds .

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    miks sit muuan bmw huoltaja tuossa tuumaili että lukkotila pitäs aueta ihan vaan sulaketta irti pitämällä?
    Sitten muuan BMW-huoltaja on puhunut höpöjä.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎