Originally posted by nupaha
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 huoltovälin nollaus trippinapilla EI toimi?
Collapse
X
-
Originally posted by nupaha View PostVaihdoin kesällä jarrupalat ja alkuperäisen kulumisanturin ja nollauksen jälkeen heitti 50tkm idriveen eli taitaa toi 50tkm olla se oletusarvo, josta se lähtee sitten jossain vaiheessa laskemaan kilsoja alaspäin kunhan se anturi alkaa ensin kulumaan.i4 M50 ja ameriikkalainen akkuporakone...
Comment
-
-
Itse kans vaihdoin jokin aika sitten etulevyt ja palat. Nollatessa arvoksi tuli 40 000 km. Lukema lähti siitä kasvamaan ja nyt iDrive näyttää 49 000 km. Kaippa se joskus sitten pienenee, kun uusi anturi oikeasti alkaa kulumaan...K1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
-
Originally posted by maahinen View PostHmmm, nyt olis taulussa sellainen auto nosturilla kuva ja sellainen savua tupruttava kuva jotka molemmat punaisella.
Mitäs nuo tarkoittaa ja miten ne saa kuitattua pois?
Auto -03 E60 530dE61 520Da
Comment
-
-
Öljynvaihto punaisella -> ei onnistu; muu huolto oranssilla -> onnistuu
Ihan vaan tiedoksi, että ainakin nollaukset: jarrunesteiden vaihto ja raitisilmasuodattimen vaihto onnistui ensimmäisellä yrittämällä mittariston kautta. Olen nyt siinä uskossa, että kun öljynvaihto on punaisella, niin sen nollaus ei onnistu samalla tapaa, kuin joku muu, vielä oranssina oleva huoltotarve.
Originally posted by kalyytik View PostKokeilin. Ei tepsinyt. Mittaristo käyttäytyi ihan kuin tripin nollausta ei painaisi ollenkaan - eli ei mene huoltovalikkoon eikä salavalikkoon. Kokeilin sekä checkaamalla ilmoitukset näytöstä ja ilman check:in painamista.
Videolla yritin painaa nappia alle 10 sekuntia pohjassa, koska joka ikinen kerta kun painaa täydet 10 sek, niin se menee salavalikkoon. Ainoa poikkeus on se, että jos ollaan jo salavalikossa, niin silloin 10 sekunnin painallus tekee jotain muuta (yleensä palaa salavalikosta pois).
Tässä on vielä demo siitä miten luulen päässeeni huoltovalikkoon, mutta en saa tekstiä "reset" tulemaan ruutuun. Onko tuo oikeasti huoltovalikko vai joku muu joka vaan näyttää siltä?
yritys 3
Ei vissiin muuta kuin testerin ostoon. Nyt kun vaan keksis, että mikä on oikea malli tähän tarkoitukseen. Liikkeessä ottavat muutaman kympin tuosta toimenpiteestä, joten ajattelin, että voi tulla pitkässä juoksussa halvemmaksi ostaa oma laite.2005 530d(A) touring
ex: 1998 325tds touring
Comment
-
-
Kysytääs tässä että mitähän huoltoa toi auto on vailla ku lyö auton käyntiin ni siinä palaa vähä aikaa oranssi auton kuva ja pieni kolmio siinä alemmassa näytössä siis pelkkä auto ei sitä auto nosturilla kuvaa...huoltovalikosta ei näy lisätietoja...E61 525dA preLCI -2007
VW Typ2 -1967
Ex. E46 328ia touring
Comment
-
-
Originally posted by Art_Zi View PostKysytääs tässä että mitähän huoltoa toi auto on vailla ku lyö auton käyntiin ni siinä palaa vähä aikaa oranssi auton kuva ja pieni kolmio siinä alemmassa näytössä siis pelkkä auto ei sitä auto nosturilla kuvaa...huoltovalikosta ei näy lisätietoja...
Comment
-
-
Originally posted by Chrispe View PostPainiskelen itse tässä liki saman asian kanssa jo kolmatta viikkoa. Muut huollot, tarkastukset yms olen saanuut nollattua mutta ölynvaihto ei nollaannu. Noin joka 20-30 yrityskerran kohdalla saan tuon (viimeksi) 1300km muuttumaan 30000km lukemaan mutta tekee tämän jälkeen mitä tahansa niin seuraavan kerran kun km-lukeman katsii iDrivestä tai mittaristolta niin 1300km siellä seisoo ja startatessa muistuttelee lähestyvästä huollosta... Apuja?
Voisiko olla jotain hämärää ECU:n kanssa kun en omalla inpalla pääse katsomaan / muuttamaan tiettyjä asioita purkilta? Vikakoodit saan luettua mutta osio josta selviäisi esim ohjelmoitu akkutyyppi ja koko ei avaudu.Bmw e61 530d -04
Comment
-
Comment