Originally posted by Mlatvala
View Post
E60 / E61 etuvalojen bleksien kirkastus
Collapse
X
-
Originally posted by tabasco View PostEikö Opti-Coat kestänytkään, vai mitä meinaisit?
Mut sit jos noi valot hiois, kiihottelis ja laittasa siihen kalvon päälle, niin kukaan tässä maassa ei sitä kalvoa siihen saa niin, etteikö sinne se liukas vesi pääsis väliin (vaikka autoa ei shellillä pesetetäkkään) niin silti minun mielestä auto pitää pystyä pesemään painepesurillakin ihan ajattelematta.
Tyrmäisin tuon kalvotuksen sen takia vain..
Vaikka FK1000P sealant vahakin olis mun mielestä parempi jos ei sitten halua pinnoittaa, kestää lämpöä ja laittelee vahaa pintaan useamminkin.
Mäpäs teen juutupa videon ensi kränzle pesulla noista umpioista niin näette missä jamassa ne nykysin on.
Autossa vaan näkyy renkaat pyörivän kokoajan(mamma), kun nytkin olisi ollut sopiva pesuaika, aurinko paistaa ja lämpöä piisaaE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Tulihan se välillä kotiinkin, (käymään)
Noi vanteet on sitten kans pinnoitetut opticoatilla, ainut ero, ettei noi kerenny vuorokautta kuivaa. Mut pinnotellaan vaikka sitten uudemmin kun ensin maalataan ne uudestaan ja kehät kiillotellaan.
Nyt sitten alkuun ne kuvat noista umpioista nykysin kun aikaa on kulunut pari kuukautta..
By mlatvala at 2012-05-13
By mlatvala at 2012-05-13
By mlatvala at 2012-05-13
By mlatvala at 2012-05-13
By mlatvala at 2012-05-13
By mlatvala at 2012-05-13
By mlatvala at 2012-05-13
By mlatvala at 2012-05-13Last edited by Mlatvala; 13-05-2012, 17:40. Reason: Joutui miettimään miten pitkään noiden hiomisesta oikeestin on..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostMut sit jos noi valot hiois, kiihottelis ja laittasa siihen kalvon päälle, niin kukaan tässä maassa ei sitä kalvoa siihen saa niin, etteikö sinne se liukas vesi pääsis väliin (vaikka autoa ei shellillä pesetetäkkään) niin silti minun mielestä auto pitää pystyä pesemään painepesurillakin ihan ajattelematta.
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostAinakin Lamin-X silti myy tuohon E60/E61 etu-umpioon valmiiksi leikattua kalvosarjaa, joka peittää koko kirkkaan osan. Tyhmempi voisi tästä päätellä, että se siinä voisi pysyäkin, kun lämmittämällä laitetaan paikalleen. Aikamoisiin mutkiin nuo taipuu, esim. tässä nuo Dodgen umpiot.
Juu kyl kyl, arvelin vain että teipillä olisi aina reuna, josta ensin vesi, sitten paska luiskahtaisi sisään.
Laminx miehiä? pysyykö ne kii ja pääseekö vesi väliin?E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Muistakaa kun hiotte eli kirkastatte umpionne, häviää siitä myös UV pinnoite! Eli umpiota pitää suojavahata uv suojatulla vahalla tai kalvoittaa uv suojakalvolla www.lamppukalvot.fi niin pysyy hyvänä eikä tarvi hioa joka toinen kk, kunnes ei ole hiottavaa enää
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostMitä maksaa noi uv suojatut kalvot normaaleille kuolevaisille eli loppuasiakkaille suoraan teiltä?
e61/e60 lyhtyihin kirkkaana?
Hionta operaatio pitäisi kyllä suorittaa omaankin.G31 520xd
F39
Comment
-
-
Nyt kommentteja! Miten kalvo pitää pintansa e60:n joka suuntaan kaarevassa umpiossa? Kalvomiehet puhukoot!
Toinen kyssäri: e46:n kanssa pleksien vaihto oli plug'n'play, e60:ssä ei onnistu niin helposti. Onko joku saanut pleksejä e60:iin vaihdettua kohtuuvaivalla? Ilmeisesti ei saa, koska moni on touhunnut laikkojen kanssa ja alkuperäisten umpioiden hinta luokkaa 700€/kpl?
Comment
-
Comment