Aika mielenkiintosia summia on porukka näihin upottanu. Mutta mitä pitää odottaa korjausten maksavan jos auto on uutena kolkutellu hintalapulla jopa 100K rajaa. Ja joo, onhan sitä saanu 50K:n karvalakkinakin moponmoottorilla. Tosin suurin osa tän foorumin E6x:stä on vähän paremmin varusteltuja, isommila koneilla olevia käytettynä hankittuja(ainakin uskoisin). Varusteet ja hienot koneet vaan tuo mukanaan enemmän mahdollisia särkymisen kohteita. Jos ei tätä sisäistä niin kannattaa miettiä onko autovalinta osunut ihan omalle mukavuusalueelle.
Jos on kuitenkin päättänyt tämmösen hankkia, eikä rahapussi ole paksuudeltaan perus lomaläskin vyötärölaukun paksunen. Niin kannattaa perehtyä hieman asioihin ja ottaa selvää, eikä kulkea laput silmillä kohti sitä suurta ja mahtavaa lasipalatsia jonka katolla ne kolme kirjainta pyörii. Näihin saa osia muualtakin ja niitä osia osataan näihin laittaa muuallakin. Joskus jopa paremmin kun siellä lasipalatsissa ja murto-osalla lasipalatsin hinnoista.
Itte oon tuore tällä foorumilla, mutta tää aihe ei oo tuore millään foorumilla. Jostain kumman syystä se on ihan sama mikä merkki tai malli siinä alla rullaa, niin jossain vaiheessa siitä jokin hajoaa. Joskus korjaaminen maksaa paljon joskus vähän. Jos auto maksaa uutena 80K oletetaan sen omistajalla olevan varaa laittaa korjauseen enemmän kuin 30K maksneen. Eikä ne varaosa/korjauskulut tipu sitä mukaa kun käytettyjen kiesien hinnat. Näin ollen kun meillä köyhillä on varaa ostaa se joskus 80K auto niin me ollaan ihmeissään ku se ei oo yhtä helppo ja halpa ylläpitää ku corolla.
Tarkotus ei oo mitenkään kellekkään nyt vittuilla. Kuhan vaan omaa vilkasta ajatuksen juoksua tänne kirjotan.
Jos on kuitenkin päättänyt tämmösen hankkia, eikä rahapussi ole paksuudeltaan perus lomaläskin vyötärölaukun paksunen. Niin kannattaa perehtyä hieman asioihin ja ottaa selvää, eikä kulkea laput silmillä kohti sitä suurta ja mahtavaa lasipalatsia jonka katolla ne kolme kirjainta pyörii. Näihin saa osia muualtakin ja niitä osia osataan näihin laittaa muuallakin. Joskus jopa paremmin kun siellä lasipalatsissa ja murto-osalla lasipalatsin hinnoista.
Itte oon tuore tällä foorumilla, mutta tää aihe ei oo tuore millään foorumilla. Jostain kumman syystä se on ihan sama mikä merkki tai malli siinä alla rullaa, niin jossain vaiheessa siitä jokin hajoaa. Joskus korjaaminen maksaa paljon joskus vähän. Jos auto maksaa uutena 80K oletetaan sen omistajalla olevan varaa laittaa korjauseen enemmän kuin 30K maksneen. Eikä ne varaosa/korjauskulut tipu sitä mukaa kun käytettyjen kiesien hinnat. Näin ollen kun meillä köyhillä on varaa ostaa se joskus 80K auto niin me ollaan ihmeissään ku se ei oo yhtä helppo ja halpa ylläpitää ku corolla.
Tarkotus ei oo mitenkään kellekkään nyt vittuilla. Kuhan vaan omaa vilkasta ajatuksen juoksua tänne kirjotan.
Comment