Kyllä tässä lähes neljän vuoden kokemuksilla N53- kone alkaa tuntua työläältä pitää tikissä, suuttimet, puolat, korkeapainepumppu, nox-anturi, öljyäkin alkanut kulua...diiselissä ei taida olla muuta vikaa kuin termarit ja läpät. Ja toki turboviiveet
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 530iA vs 530dA
Collapse
X
-
Originally posted by 205/65-15H View PostKyllä tässä lähes neljän vuoden kokemuksilla N53- kone alkaa tuntua työläältä pitää tikissä, suuttimet, puolat, korkeapainepumppu, nox-anturi, öljyäkin alkanut kulua...diiselissä ei taida olla muuta vikaa kuin termarit ja läpät. Ja toki turboviiveetBMW F31 330xda M-Sport Alpinweiss3
BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss3
ex BMW E60 530xda LCI Monacoblau
ex Yamaha YZF-R1 2008 "race"
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View Post.diiselissä ei taida olla muuta vikaa kuin termarit ja läpät. Ja toki turboviiveet
Ihan oikeasti en ymmärrä "turboviiveiden" valittamisesta,
ajoin tälläkin viikolla 530ia E60 LCI:llä,
kyllähän se vähän nopeammin vastaa kaasun painnallukseen
mutta mintä iloa siitä on kun teho löytyy vasta 4000 rpm jälkeen,
alle sen ei ole viivettä mutta ei myöskään tehoa...
Jos taas pokaistaan kick-downille asti niin ero vasteessa ei ole merkittävä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Ehkä ajamani 530xda lci oli viallinen tai siinä oli väärä asetus, mutta kickdownin jälkeen ensimmäiseen sekuntiin ei tapahtunut muuta kuin äänitason nousu. Sen jälkeen meno oli toki väkevää kun oikea pykälä arvottiin sisään ja turbon paineet nousi. Ja en tosiaankaan "valita" vaan toteane39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
.
Kikdauni on vaan haitaksi dieseleissä.
Siinä käy juuri kuvailemallasi tavalla, ei kiihdy, huutaa vaan liian korkeilla kierroksilla.
Pienellä muutoksella tiputtaa kaasutettaessa vaan yhden pykälän ja on heti alueella.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by tuikku View Post.
Kikdauni on vaan haitaksi dieseleissä.
Siinä käy juuri kuvailemallasi tavalla, ei kiihdy, huutaa vaan liian korkeilla kierroksilla.
Pienellä muutoksella tiputtaa kaasutettaessa vaan yhden pykälän ja on heti alueella.
Viive taas ei haittaa muuten kuin tuntumana. Olisi outoa jos ohjauksessakin olisi puolen sekunnin viive käännettäessä, toki silläkin oppisi ajamaan mutta..
F330d oli ensimmäinen missä viive ei haitannut. Jopa 550D:ssä viive tuntuu pidemmältä kuin 330d paremmasta tekniikasta huolimatta.
Comment
-
Comment