Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 523iA 2006 kylmäkö??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maili
    BTCF Member
    • Aug 2011
    • 446
    • E-pohjanmaa

    Originally posted by Cunttory View Post
    Tässä ketjussahan oli kirjotettu:




    Tuskin se letkun irrotus ja nestejumppa ratkaisee mitään. Sinun auto osaa ilmata itsensä kun laitat virrat II-asentoon, puhallin yköselle ja lämmönsäätö täysille,kaasupoljinta kun pitää pohjassa noin 10 sec aktivoituu ilmaus. Kestää noin 8-10 minuuttia.
    Luin kyllä ketjun läpi, mutta tämä meni kyllä ohi. Jotain tällaista aluksi epäilinkin. Täytyy ottaa auto nosturille ja katsoa tuo letku. Toivotaan että tulee tällä kuntoon.Kiitos!
    Edit: Lämpöistä alkoi pukkaamaan kuin ennenkin, kun tuon kyseisen letkun tulppasi umpeen. Letku on pahassa paikassa, itse en tulppaa putkeen sisään saanut kuin termostaatin edestä siirtämällä. Tulpan kohdalle laitoin klemmarin päälle. Tämä tulppaamis ohje täytyisi tulla uuden syylärin mukana, kun ei tuota alkuperäistä syyläriä ole enää saatavilla, tai näin minulle asia kerrottiin.
    Last edited by Maili; 16-01-2022, 17:08.
    E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
    Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.

    Comment

    • torppa47523
      Bimmer Rookie
      • Feb 2013
      • 60
      • Helsinki

      Originally posted by Maili View Post
      Luin kyllä ketjun läpi, mutta tämä meni kyllä ohi. Jotain tällaista aluksi epäilinkin. Täytyy ottaa auto nosturille ja katsoa tuo letku. Toivotaan että tulee tällä kuntoon.Kiitos!
      Edit: Lämpöistä alkoi pukkaamaan kuin ennenkin, kun tuon kyseisen letkun tulppasi umpeen. Letku on pahassa paikassa, itse en tulppaa putkeen sisään saanut kuin termostaatin edestä siirtämällä. Tulpan kohdalle laitoin klemmarin päälle. Tämä tulppaamis ohje täytyisi tulla uuden syylärin mukana, kun ei tuota alkuperäistä syyläriä ole enää saatavilla, tai näin minulle asia kerrottiin.
      Itse jouduin myös vaihtamaan pari vuotta sitten vuotavan syylarin uuteen Behr, sama kuin oli alkuperäinen, ilman tyhjennys proppua. Pari kertaa ilmaus kuten yllä kerrottu, kaikki on toiminut sen jälkeen moitteettomasti. Koneen lämpö kesät talvet 96-110 C, kuormituksesta riippuen.

      Comment

      • Maili
        BTCF Member
        • Aug 2011
        • 446
        • E-pohjanmaa

        Originally posted by torppa47523 View Post
        Itse jouduin myös vaihtamaan pari vuotta sitten vuotavan syylarin uuteen Behr, sama kuin oli alkuperäinen, ilman tyhjennys proppua. Pari kertaa ilmaus kuten yllä kerrottu, kaikki on toiminut sen jälkeen moitteettomasti. Koneen lämpö kesät talvet 96-110 C, kuormituksesta riippuen.
        Täytyy olla sitten sama syyläri vielä, kuin alkuperäinen, tai sitten sinulla ei ole tuota kyseistä tulpattavaa kiertoa. Enää tuota Behrin alkuperäistä syyläriä ei ollut saatavilla. Tilasin alkuperäisenä, mutta sain hyvitystä hinnasta, koska eivät saaneet enää alkuperäisenä. Varmaan jossain voi vielä hyvällä tuurilla olla varastossa, mutta uusia ei tätä mallia Behrinä enää kuulemani mukaan saa.
        E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
        Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎