Kyllä sen DPF:n saa tyhjennettyä särkemättä sitä elementtiä.
DPF irti ja koputtelee pönttöä vaikka meisselillä niin saa keraamisen elementin päätyjen rajat selville. Tämän jälkeen vaikka sentti pelivaraa siihen elementistä poispäin pitkittäissuunnassa. Sitten vaan rälläkkä käteen ja nätti huoltoluukku sen verran leveenä että voi olettaa sen kennon nousevan sieltä pois (tietysti pöntön yläpuolelle niin ei näy). Kennon ympärillä on joku villa joka käytännössä tiivistää/pitää sitä paikallaan ja kenno irtoaa ihan nostamalla.
Tämän jälkeen sitten huoltoluukku migillä/tigillä kiinni ja putki paikalleen. Kenno varaston hyllylle JOS ikävä iskee (ei tule)
Tähän samaan syssyyn tietysti Karalalta uusi ohjelma sisään jossa DFP-poltto poistettu ja tehot päivitetty sille tasolle, että seuraava hankinta on Quaifen lukko.
Oma tehty kyseisellä tavalla ja on varmaan se helpoin tapa kun ei tarvii vaihdella putkia joka vuosi. Niin ja tuo Quaife on oikeasti ollut melkeinpä paras hankinta sitten koko auton..
DPF irti ja koputtelee pönttöä vaikka meisselillä niin saa keraamisen elementin päätyjen rajat selville. Tämän jälkeen vaikka sentti pelivaraa siihen elementistä poispäin pitkittäissuunnassa. Sitten vaan rälläkkä käteen ja nätti huoltoluukku sen verran leveenä että voi olettaa sen kennon nousevan sieltä pois (tietysti pöntön yläpuolelle niin ei näy). Kennon ympärillä on joku villa joka käytännössä tiivistää/pitää sitä paikallaan ja kenno irtoaa ihan nostamalla.
Tämän jälkeen sitten huoltoluukku migillä/tigillä kiinni ja putki paikalleen. Kenno varaston hyllylle JOS ikävä iskee (ei tule)

Tähän samaan syssyyn tietysti Karalalta uusi ohjelma sisään jossa DFP-poltto poistettu ja tehot päivitetty sille tasolle, että seuraava hankinta on Quaifen lukko.

Oma tehty kyseisellä tavalla ja on varmaan se helpoin tapa kun ei tarvii vaihdella putkia joka vuosi. Niin ja tuo Quaife on oikeasti ollut melkeinpä paras hankinta sitten koko auton..
Comment