Originally posted by Weivi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d ja 535d tekniikassa olevat erot ja tehojen lisääminen.
Collapse
X
-
Originally posted by Weivi View Postkyllähän ne isommat suuttimet kannattaa laitella jos budjetti antaa periksi ja kyllä nyt noita 750Nm 530d tomaatilla on nähty ja ei ne ainakaa porsinu ole... että ei muutaku tilaukseen
Comment
-
-
Originally posted by Weivi View Postonko 530d:hen järkevästi mahdollista soveltaa 535d:n turbot jolloin käyttöaluetta saataisiin laajemmaksi?
Originally posted by Weivi View Postpietsosuuttimet vs. ensimmäisten 530d e60 suuttimien ero, järkevää/mahdollista vaihtaa haettaessa viimeisiä tehoja?
...Ei järkevää, eikä oikeastaan mahdollistakaan.
Originally posted by Weivi View PostVirityksessä minun tietooni tulleet keinoton hyvin vähäisiä elikkäs 530d:ssä tehoja haettaessa DPF poisto, 535d suuttimet, hengittävämpi putki ja ohjelma.
535d:n virityksessä DPF poisto, ohjelma ja hengittävämpi putki jolloin päästään jo aika maagisiin lukemiin, joihin myös 530d:n omistajat myös varmasti haluaisivat.
Ensin loppuu ne 35d suuttimet ja ahtimen tuotto, jonka jälkeen vastustaan alkaa palotilan koko ja rail-paineet. Ja tietenkin voimaansiirto alkaa olla nöyremmälläkin käskyttäjällä styroksia jos vääntö kasvaa reilusti yli tuhannnen newtonin.
35d iso ja pikku ahdin on saatu trimmattua pelittään hienosti yhteen koko kierrosalueen ja vetoja saa muutoksilla sinne viiteen tonniin asti (josta hönköä on mukava sitten jatkaa isommalle pykälälle siirryttäessä), vaikkei heti uskois jos vakiolla käy koittamassa. Tästä siis se isoin ero syntyy näitten kahden verrokin välillä.
Originally posted by Weivi View PostMyös jos jollain on omakohtaisia kokemuksia custom valmisteisista CR-suuttimista, joita olisi laittanut bmw dieseleihin niin kaikki tieto tänne vaan niin risut kuin ruusut!///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by Weivi View Postelikkä teoriassa jos 530d:hen laitettaisiin 535d suuttimet ja turbot niin voitaisiin myös sen käyttöalue nostaa niin laajaksi että n.400hv irtoaisi?
Onhan noita 530d:tä liikenteessä 35:sen suuttimilla monta kourallista, automaatti kestää paremmin vääntöä kuin manuaalin vauhtipyörä.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostJep! Ei muutakuin kättä pystyyn jos joku onnistuu tuon turbo-muutoksen tekemään niin tarjoan kupillisen juomaa
Onhan noita 530d:tä liikenteessä 35:sen suuttimilla monta kourallista, automaatti kestää paremmin vääntöä kuin manuaalin vauhtipyörä.
onkohan tuola isossa maailmassa tuota kukaan edes yrittänyt? ohjauksen toteutus varmaan yksi vaikeimmista? vai olenko pihalla kuin sen kuuluisan kuukautissuojan naru?
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostJep! Ei muutakuin kättä pystyyn jos joku onnistuu tuon turbo-muutoksen tekemään niin tarjoan kupillisen juomaa
Onhan noita 530d:tä liikenteessä 35:sen suuttimilla monta kourallista, automaatti kestää paremmin vääntöä kuin manuaalin vauhtipyörä.
Täällä 2kpl tiedossa noita suutinviritteisiä (330d) manuaalina, joissa suosilla vaihtunu vauhtipyörätki.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by Weivi View Postonkohan tuola isossa maailmassa tuota kukaan edes yrittänyt? ohjauksen toteutus varmaan yksi vaikeimmista? vai olenko pihalla kuin sen kuuluisan kuukautissuojan naru?
edit. Fyysiset osat toki napsahtelee paikalleen kunhan pyörittää avainta myötäpäivään, mutta ohjauksen rakentaminen ensinnäkin mekaanisella puolella ja sen jälkeen softaan....| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by Weivi View Posteli joku kuitenkin lähtenyt yrittämään! Loistavaa! onko foorumilaisia vai joku nevöhööd niinsanotusti?| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostEi foorumilaisia, mutta kaukana nevahöödistä.. jätetään kuitenkin nimet mainitsematta niin ei tule turhia puheita, ennen kuin on faktaa lopputuloksesta.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostEi foorumilaisia, mutta kaukana nevahöödistä.. jätetään kuitenkin nimet mainitsematta niin ei tule turhia puheita, ennen kuin on faktaa lopputuloksesta.
sen verran voit kertoa että onko meiränkylääsiä (sjokisia) vai onko jostain muualta pari kertaa oon muutes sunki värkin bongannu livenä! komia laitos...
Comment
-
Comment