automaatin kestostakin vaaditaan muutakin kuin mututietoa, jos jollakin olis 530d jossa vaikka 800Nm vääntöä otettu ja automaatti niin vois olla ihan hieno tieto kuulla onko kestäny...
kuin myös kiinnostas,siinä tapauksessa vois laittaa isommat suuttimet
kyllähän ne isommat suuttimet kannattaa laitella jos budjetti antaa periksi ja kyllä nyt noita 750Nm 530d tomaatilla on nähty ja ei ne ainakaa porsinu ole... että ei muutaku tilaukseen
kyllähän ne isommat suuttimet kannattaa laitella jos budjetti antaa periksi ja kyllä nyt noita 750Nm 530d tomaatilla on nähty ja ei ne ainakaa porsinu ole... että ei muutaku tilaukseen
Jossain vaiheessa täytyy varmaan tilata , kun nyt vaan ajella ensin viri boxin kaa että pirssi yleensäkkään osottautuu pito vehkees
pietsosuuttimet vs. ensimmäisten 530d e60 suuttimien ero, järkevää/mahdollista vaihtaa haettaessa viimeisiä tehoja?
Pietsot ruikkii 7 kertaa siinä missä pre-mallit 4, joten nopeemman toiminnan takia tarkkus on parempi. Täyskakulla mennessä (kunnon ohjelmalla) molemmissa tavaraa tulee sen minkä pystyy tuottaa ja maksimi tuotoissa ei näissä ole merkittäviä eroja.
...Ei järkevää, eikä oikeastaan mahdollistakaan.
Virityksessä minun tietooni tulleet keinoton hyvin vähäisiä elikkäs 530d:ssä tehoja haettaessa DPF poisto, 535d suuttimet, hengittävämpi putki ja ohjelma.
535d:n virityksessä DPF poisto, ohjelma ja hengittävämpi putki jolloin päästään jo aika maagisiin lukemiin, joihin myös 530d:n omistajat myös varmasti haluaisivat.
Eipä näitten kummankaan dieselin kanssa kauheen maagisia lukemia saada. Tai no tietty sarjassa 3l ja d ei nyt muuta kai sovi odottaakaan.
Ensin loppuu ne 35d suuttimet ja ahtimen tuotto, jonka jälkeen vastustaan alkaa palotilan koko ja rail-paineet. Ja tietenkin voimaansiirto alkaa olla nöyremmälläkin käskyttäjällä styroksia jos vääntö kasvaa reilusti yli tuhannnen newtonin.
35d iso ja pikku ahdin on saatu trimmattua pelittään hienosti yhteen koko kierrosalueen ja vetoja saa muutoksilla sinne viiteen tonniin asti (josta hönköä on mukava sitten jatkaa isommalle pykälälle siirryttäessä), vaikkei heti uskois jos vakiolla käy koittamassa. Tästä siis se isoin ero syntyy näitten kahden verrokin välillä.
Myös jos jollain on omakohtaisia kokemuksia custom valmisteisista CR-suuttimista, joita olisi laittanut bmw dieseleihin niin kaikki tieto tänne vaan niin risut kuin ruusut!
Tuskin on tän otsikon alla...
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
jaahas näkökulmaa tulee ja se on hyvä! voisitko kertoa vähän syitä miksi tuo turbomuutos ei ole mahdollista, jotta voimme sitten essoonbaarissa kehuskella suurella tiedollamme
Jep! Ei muutakuin kättä pystyyn jos joku onnistuu tuon turbo-muutoksen tekemään niin tarjoan kupillisen juomaa
Onhan noita 530d:tä liikenteessä 35:sen suuttimilla monta kourallista, automaatti kestää paremmin vääntöä kuin manuaalin vauhtipyörä.
onkohan tuola isossa maailmassa tuota kukaan edes yrittänyt? ohjauksen toteutus varmaan yksi vaikeimmista? vai olenko pihalla kuin sen kuuluisan kuukautissuojan naru?
Jep! Ei muutakuin kättä pystyyn jos joku onnistuu tuon turbo-muutoksen tekemään niin tarjoan kupillisen juomaa
Onhan noita 530d:tä liikenteessä 35:sen suuttimilla monta kourallista, automaatti kestää paremmin vääntöä kuin manuaalin vauhtipyörä.
Täältä irtoo koko pullo. Mutta jos ei nyt kauhiasti rakasta tuollaista pelle peloton meininkiä, niin vinkkiä moista harkitselville, että koko tekniikan tai vaikkapa auton vaihto vois olla taloudellisempi ja vähemmän vituttava toimenpide.
onkohan tuola isossa maailmassa tuota kukaan edes yrittänyt? ohjauksen toteutus varmaan yksi vaikeimmista? vai olenko pihalla kuin sen kuuluisan kuukautissuojan naru?
Yhden 330d tiedän ja senkin Suomessa johon muutosta on alettu tekemään, nyttemmin en ole ollut yhteyksissä mitä projektille kuuluu.
edit. Fyysiset osat toki napsahtelee paikalleen kunhan pyörittää avainta myötäpäivään, mutta ohjauksen rakentaminen ensinnäkin mekaanisella puolella ja sen jälkeen softaan....
eli joku kuitenkin lähtenyt yrittämään! Loistavaa! onko foorumilaisia vai joku nevöhööd niinsanotusti?
Ei foorumilaisia, mutta kaukana nevahöödistä.. jätetään kuitenkin nimet mainitsematta niin ei tule turhia puheita, ennen kuin on faktaa lopputuloksesta.
Ei foorumilaisia, mutta kaukana nevahöödistä.. jätetään kuitenkin nimet mainitsematta niin ei tule turhia puheita, ennen kuin on faktaa lopputuloksesta.
Niin ja muutenki hei hys hys ja unohdetaan koko juttu, kun ton pullon menin lupaan.
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Ei foorumilaisia, mutta kaukana nevahöödistä.. jätetään kuitenkin nimet mainitsematta niin ei tule turhia puheita, ennen kuin on faktaa lopputuloksesta.
sen verran voit kertoa että onko meiränkylääsiä (sjokisia) vai onko jostain muualta pari kertaa oon muutes sunki värkin bongannu livenä! komia laitos...
Comment