tilailin alkuperäisen aux johdon ja sehän tarttee koodata käyttöön, paikallisessa merkkihuollossa sanovat että tarttee ajaa koko autoon päivitykset, onko homma todella näin vai voiko homman tehdä helpomminkin. Auton päivitykseenhän liittyy kaiketi riski ettei ohjelmat mene läpi kaikkiin purkkeihin. Mites on päivitykset porukoilla onnistunut näihin vanhempiin? auto on 12/03
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Aux piuhan koodaus
Collapse
X
-
Merkkihuoltojen järjestelmä ilmeisesti pakottaa ajamaan ensin uusimmat softat, ennenkuin voi tehdä mitään muutoksia.
Foorumilta löytyy jäseniä jotka voivat NSC-expertillä ruksia aux:in päälle softaamatta koko autoa.
Itse laitatin viime syksynä sekä iPod- että AUX-in-retrofitit, ja siinä yhteydessä oli siis pakko myös päivittää softat.
Pelkkä Ipod-retrofit osineen, asennuksineen, koodauksineen ja softauksineen olisi ollut noin 500e,
mutta tingin vielä tuon AUX:in asennuksen osan hinnalla, jolloin hinnaksi tuli yhteensä noin 600e.
Eihän tuo ihan ilmaista ollut, mutta mielestäni tehtyihin muutoksiin nähden hyväksyttävissä.
Ohjelmiston päivitys onnistui, mutta muistaakseni radio ei meinannut ottaa uutta softaa sisään,
vaan Ruotsista ajoivat etäyhteydellä "pakottamalla" uuden softan siihenkin. MP3-toistoa tosin eivät saaneet toimimaan.
Minulla on siis 676 Hifi speakersystem ja pieni näyttö ilman navia.
Ipod näyttää biisien nimet näytöllä ja äänen laatu on cd-tasoa,
joten tuohon olen tyytyväinen, vaikka iTunesia onkin pakko käyttää synkronointiin.
AUX-liitännän äänenlaatu sen sijaan on tosi huono, enkä oikein voi suositella sen asentamista kenellekään.
Juuri kokeilin Nokia 808:llakin, jonka kuulokeliitäntää on äänenlaadultaan kehuttu, mutta ei kuulostanut kovin hyvältä silläkään.nyt: Volvo V70 ex: E61 525iA -04, E39 520iA -98, E36 316i compact -97.
-
-
Originally posted by pommi View PostFoorumilta löytyy jäseniä jotka voivat NSC-expertillä ruksia aux:in päälle softaamatta koko autoa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Sitä en tiedä onko ajettu päivityksiä vai ei? Täälläpäin ei tuntuisi olevan ketään kuka osaa ko hommaa tehdä. Olisin kyllä reilun viikon 3-5.8 tulossa helsinkiin viikonlopuksi jolloin olisi voinut autoa näyttää jollekkin osaavalle siellä suunnalla jos jollain olisi mielenkiintoa??Euro-spec supra tt
e60 530i
audi 100 2.6Q
honda cbr 954
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View Postonko hankala homma tuo auxpiuha laittaa jos jo löytyy mp3 ominaisuus soittimesta? Kun en ainakaa mistään tuota aux piuhaa kyl oo löytäny..
diy-kaapeli maksaa ~5e osat, koodaus kotona 0e.
kaikki ostopalvelua ; kaapeli ~70e + koodaus liikkeessä 50-100e.
näissä juttua
tehtaan joku lappunen missä pinout ja purkuohjeita.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Originally posted by lyfi View PostMikähän liitin mahtaa mulla olla kyseessä e61:ssä, keskikonsolin kyynärnojan luukkujen alla on sellasen pienen suojalärpäkkeen takana pyöree liitin?
Näyttää kuitenkin olevan liian iso liitin aux-liittimeksi(3.5mm)nyt: Volvo V70 ex: E61 525iA -04, E39 520iA -98, E36 316i compact -97.
Comment
-
-
Omasta mielestä tuo AUX on turha. Sen kautta ääni on täyttä kuraa, ainakin testaamalani puhelimilla tai iPodeilla...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment