Youtubessa on yhden hepun asennus video piuhasta joita hän myös itse valmistaa. Siinä tyyppi mainostaa että sen valmistamissa sarjoissa ei ole vastuksia välissä niinkuin orkkis sarjoissa. Pitäisi kuullostaa paremmalta jos ne rapsii pois? Taidan kokeilla kunhan joskus pääsee siihen pisteeseen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Aux piuhan koodaus
Collapse
X
-
Originally posted by tupihepi View PostOnko Repsan mahdollisuus koodata tuo aux toimimaan?
eli voin mä sen siihen sunkin autoon nyppästä päälle jos tarvetta ilmenee.
Youtubessa on yhden hepun asennus video piuhasta joita hän myös itse valmistaa. Siinä tyyppi mainostaa että sen valmistamissa sarjoissa ei ole vastuksia välissä niinkuin orkkis sarjoissa. Pitäisi kuullostaa paremmalta jos ne rapsii pois? Taidan kokeilla kunhan joskus pääsee siihen pisteeseen.
voi varmasti jättää pois jos ei arvosta :
-soitinta millä soitetaan
-auton vastaanotinta
eritoten ongelma korostuu jos sattuu vaikka oleen soitin laturissa tupakansytkäristä ja samalla aux-in paikallaan.
ainiin, mikäköhä on kun mask:ssa sai kans valkattua AM-puolen radiosta pois koodista, mutta kyllä se pirulainen vaan näytössä näkyy edelleen ?
edit : ebaystä löytyi piuha postikuluineen 22€. Joskohan dhl sen tiputtaa niin voisikin sen laitella paikalleen.Last edited by repsa; 09-08-2012, 15:15.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Originally posted by 280Paavo View PostMitenkäs se saatas mulle koodattua? Pitääkö se ajaltaa repsan ohjelmointi pajalle tampesteriin vai miten? On muuten aika fine keli täällä kreikassa poijaaat!
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostKannattaa aluekohtaisella osastolla kysellä josko joku sielä lähempänä sulle sen koodauttaisiEuro-spec supra tt
e60 530i
audi 100 2.6Q
honda cbr 954
Comment
-
-
joo, no, tää nyt näyttäs rönsyilevän koko topikki, mutta jos olet ohikulkemassa ideaparkista niin kaipa sen vivun voi päälle naksauttaa.
ohjelmointi normi obd-liittimen kautta.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Kumpaan kohtaan te ootte tässä laittanu tuon ku tilasin itse tuolta tuon aux johdon ja se on koodattu ja näkyy valikosta oikein mainiosti mutta ääntä ei vaan kuulu ollenkaan.. Se palikka ei käy kun toiseen kohtaan mutta tuosta youtube videostakun katsoo niin siinä se kaveri laittaa sen toiselle puolelle mitä itsellä se käy..
Eli kummalle puolelle laitoitte tätä megablokkia sen liittimen ??
Toi kuvahan on niinku se alapuoli on tuossa yläpuolella..
Comment
-
Comment