Announcement

Collapse
No announcement yet.

e60 ruostesuojaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vesa
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2010
    • 363
    • Oulu

    #61
    Originally posted by Wikke View Post
    Itse olen todennut että ihan turha näihin käyttökatiskoihin on upottaa yhtään ylimääräistä rahaa. Pesu, vahaus ja muutenkin hyvä pito saa riittää. Eri asia jotkut vanhemmat klassikkobemarit, puhumattakaan kilpailevan merkin autoista. E60 on lähellä museoikää jo niin täynnä sähkövikoja ja rikkinäistä boksia, ettei niille voi kukaan enää mitään.
    Hyvin sä vedät
    Nykyiset:
    BMW F11 535DA xDrive -15
    Toyota Yaris Hybrid -20

    Exiä noin 60 kpl...

    Comment

    • H3NE
      Bimmer Rookie
      • Jan 2012
      • 146
      • Pohjois- Karjala

      #62
      Koirat haukkuu, dacia kulkee. Vai miten se oli.. ite oon sitä mieltä että jos tuolleen ajattelee niin on sama ostaa kerran kymmeneen vuoteen tuommonen edellämainitun merkkinen auto uutena ja olla tyytyväinen, jos ei halua upottaa turhaan rahaa ja mielenkiinto riittää juuri pesemiseen ja vahaamiseen.. Tuskin kovin moni pitää tämmöstä 15k€ autoaan minään perusrassina jonka haluaa hapatuttaa käsiinsä..:think noh, ajatustapansa kullakin..
      E70 X5 3.0sd Alpinweiss 3
      E39 540i 6-speed Alpinweiss 3
      EX. E39 528i montrealblau
      EX. E34 525 -91 calypsorot

      Comment

      • hankkija
        Bimmer Rookie
        • Aug 2011
        • 55
        • Lieksa

        #63
        Originally posted by Wikke View Post
        Itse olen todennut että ihan turha näihin käyttökatiskoihin on upottaa yhtään ylimääräistä rahaa. Pesu, vahaus ja muutenkin hyvä pito saa riittää. Eri asia jotkut vanhemmat klassikkobemarit, puhumattakaan kilpailevan merkin autoista. E60 on lähellä museoikää jo niin täynnä sähkövikoja ja rikkinäistä boksia, ettei niille voi kukaan enää mitään.
        Juurikin näin.. Siksi en ymmärräkään sitä ensinnäkään et mitä järkeä maksaa käyttöauton arvonalentumisesta 10K€/vuosi et saa ajaa uudella tahi 3K€/vuosi et joutuu uudempaan käytettyyn vaihtamaan ruosteen takia vaikka auton järkevää käyttöaikaa olis saanu jatkettua viidellä vuodella muutaman satasen kustannuksin ruostumisen ehkäisyn muodossa.
        Saatika että käytetään tuhansia pelkkään ulkonäköön joka autossa joka parin vuoden välein vaihdetaan.. siis jos kyse on pelkästään käyttökulkineesta ja rahan järkevästä käytöstä niinkuin Wikke sanoit.

        Tietty jos tulotaso ylittää 150 tonnia vuodessa niin tähän ruostekeskusteluun lienee turha ottaa kantaa ellei satu olemaan varsin asiantuntija virkansa puolesta.. tosin silloin myös varmaan ymmärtää olla ottamatta kantaa siihen mikä kellekin on käyttökulkine.

        Ei mullekaan auto mikään pyhä lehmä ole ja e60 on nimenomaan käyttöpeli..ja harrasteklassikot sit erikseen. Mutta jos pelkästään rahallista järkevyyttä miettisin nin ajaisin varmaan nimenomaan tolla Hene69:n mainitsemalla vehkeellä.

        Yhteenvetona siis: täähän on harrastepainotteinen foorumi ja harrastajista on mukavaa pitää autonsa kaikinpuolin kunnossa oli kyse käyttöautosta tai harrasteautosta. Rahallista järkevyyttä mietittäessä tää foorumi mahtanee edustaa väärää merkkiä, eikö?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎