Originally posted by ark28
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Millä ohjelmalla pääsee käsiksi e61 lci
Collapse
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Laitoin tän kysymyksen vahingossa jo tuonne yleiselle tekniikkapuolelle mutta tarkoitus oli kysellä täältä E6x-puolelta.
Eli,
Autona 530d 11/2007 173 kw (M57TU2E30-OL ?)
Inpa v.5.0
Interfacena Ecutoolsin BMW INPA K+CAN http://www.ecutool.com/search.asp?ca...Submit2=Search
Sain Inpan asennettua (ladattu tuolta Ecotoolsin sivuilta) ja usb-kaapelilla obd-pistokkeen kautta yhteys autoon toimii. Tai toimii niin, että vikakoodit sai nollattua polkua Select E60 v1.29-functional jobs (SOS-toiminnon virheilmoitus aina käynnistäessä, joka nyt siis poistui) - pitkin mutta moottoria kun yrittää valita, niin antaa virheilmoituksen ja OK:ta kun painaa, niin palaa alkutilaan.
Testasin huvikseen, niin communication systemsiin pääsee myös pällistelemään ja sorkkimaan.
Tietty ihan hyvä näin, ei pääse liikaa tuhoja tekemään mutta mikä voisi olla vikana tuossa moottorin valinnassa? Koitin sekä DDE 5 että DDE 6 vaihtoehtoja.
EDIT: Tuota virheilmoa en nousukäyrissä ottanut ylös mutta ymmärsin sen liittyvän yhteysvirheeseen?
EDIT2: Törkkäsin töpselin uudestaan kiinni ja inpa antaa seuraavat virheilmoitukset moottorivaihtoehtoja valitessa:
Tämä valitessa DDE 6:n
Group file : D Motor.
SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
Program will be stopped!
ja tämä valitessa DDE 5:n
Group file : D motor,D_0012.
IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT.
Program will be stopped!Last edited by Aski; 12-02-2013, 20:09.
Comment
-
-
Amerikan ja UK:n foorumeilta luin, että vika voisi hyvinkin johtua huonolaatuisesta kaapelista. Yhteys ECUun ilmeisesti onnistuu huonollakin johdolla mutta moottori- tai vaihteistomoduuliin ei pääse. Halpahan tuo Ecutoolsin johto oli eli uutta matoa koukkuun. Laitoin tilaukseen uuden ja (muka) paremman interfacen, katsotaan sitten uudestaan.
Comment
-
-
Originally posted by Aski View PostAmerikan ja UK:n foorumeilta luin, että vika voisi hyvinkin johtua huonolaatuisesta kaapelista. Yhteys ECUun ilmeisesti onnistuu huonollakin johdolla mutta moottori- tai vaihteistomoduuliin ei pääse. Halpahan tuo Ecutoolsin johto oli eli uutta matoa koukkuun. Laitoin tilaukseen uuden ja (muka) paremman interfacen, katsotaan sitten uudestaan.
No ei ole kaapeleissa vika,jos yhteys muualle pelaa...-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Originally posted by johan77 View PostOstin vuonna 2010 v-checker vikakoodin lukija joka on tarkoitettu bmw:hen.Edellinen auto oli 330xd e91 vm 2005 ja siinä se toimi,mutta nytten on 530 xd lci ja siinä sanoo aina että error.Mikä mahtaa olla vikana?
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostVanha BMW:si oli K-väyläinen. Uudemmat LCI:t on D-väyläisiä, ja vaatii D-väyläisen piuhan.Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by Nakkisoturi View PostOnkos sama juttu e90LCI? Koitettiin tuossa lueskella vikakoodeca v-checker v401:llä, eikä tuossa LCI:ssä toiminut mutta preLCI toimi? Onko tietoa saisiko jostain tuolle laitteelle kaapelia joka soveltuisi e90LCI:lle.
Comment
-
-
Originally posted by exautisti View PostNo ei ole kaapeleissa vika,jos yhteys muualle pelaa...
Siihen ensimmäiseen "yleismoduuliin" pääsee edelleen käsiksi mutta ei siis moottoriin tai vaihteistoon. Kellään ajatuksia?
Läppärinä on ikuvanha Fujitsu, joka vetelee jo viimeisiään ja Tehtävienhallinnan mukaan puhkuu Inpan ollessa päällä täysillä. Voisiko esim. keskusmuistista/prosessorista uupua niin paljon paukkuja, että ei saa yhteyttä em. moduuleihin?Last edited by Aski; 04-03-2013, 20:02.
Comment
-
-
Voi olla skripti tuollekin, mutta ei inpa sitä tiedä jos yrittää avata vanhan koneen skriptillä. Ainakin noissa inpan versioissa mitä on itse tullut asennettua, listassa on molemmat allekkain...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Tein tuon uuden Inpan kanssa kylläkin pelkän versiopäivityksen eli en poistanut edellistä versiota kokonaan ennen uuden asentamista. Asennuksen aikana valitsin siis "update"-vaihtoehdon. Kokeilen vielä poistaa koko hoidon koneelta ja asentaa uusiksi tuon tuoreemman version.
Vähän sylettäisi tämän takia hommata uusi läppäri, kun en sitä muuhun tarvi. Tosin onhan sillä ikää jo 10v...
Comment
-
Comment