Originally posted by kemo81
View Post
E60/E61 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostTosta sun myynti ilmoituksesta sai sellaisen käsityksen kun itsekin niitä katsoin, että olis oem setti kyseessä mutta hyvä kun tänne kirjoitit myyväsi replicaa..mun mielestä ei ole meinaa edullinen käytetyksi replica setiksi..
mutta hienot ne on silti..
Leave a comment:
-
Originally posted by koz-528 View PostMulla 167, replicana mutta oem spekseillä. Edessä 245/35 ja takana 275/30. Ovat myös edullisesti myynnissämun mielestä ei ole meinaa edullinen käytetyksi replica setiksi..
mutta hienot ne on silti..
Leave a comment:
-
Mulla 167, replicana mutta oem spekseillä. Edessä 245/35 ja takana 275/30. Ovat myös edullisesti myynnissä
Leave a comment:
-
Millainen rengas koko oem 19" vanne setille kuten m172 ja m167,m166 vakio m-sport alustalle?
Leave a comment:
-
Originally posted by Hattis View PostKyllä mulla on pre-fl 530d autossa kesä ja talvipyörät 16" koossa.
Style 134 talvipyörissä ja style 138 kesäpyörissä
Leave a comment:
-
Kyllä mulla on pre-fl 530d autossa kesä ja talvipyörät 16" koossa.
Style 134 talvipyörissä ja style 138 kesäpyörissä
Leave a comment:
-
Originally posted by MarQu View PostHmm no hyvä että kysyin. Tosiaan Alkuperäiset e60 16t et20 vanteet kyseessä.
Mutta olivat aikasemmin 520d alla. Siksi jäin vaan ihmettelemään.
Esim. 535d:n wheels -listassa ei löydy 16" lainkaan (eikä ne siihen mahdukkaan). 530:een löytyy muutamaa mallia 16":na...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostOnko 530d:ssä tosiaan pienemmät jarrut ulkohalkaisijalta kuin 330d:ssä? Sanoin tosiaan kolmosen kokemusten perusteella.
http://www.nettiauto.com/bmw/530/6945832
http://www.nettiauto.com/bmw/530/6982392
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View PostMenee. Nimenomaan 5-sarjaan, 3 sarjaan ei mene...
Toki se on vanteen mallista kiinni, ei kaikki 17" vanteetkan mene.
Onko 530d:ssä tosiaan pienemmät jarrut ulkohalkaisijalta kuin 330d:ssä? Sanoin tosiaan kolmosen kokemusten perusteella.
Leave a comment:
-
Originally posted by MarQu View PostMitkä on pienimmät vanteet 530d alle? Meneekö 16t vai ottaako jarruihin.
Toki se on vanteen mallista kiinni, ei kaikki 17" vanteetkan mene.
Leave a comment:
-
Mitkä on pienimmät vanteet 530d alle? Meneekö 16t vai ottaako jarruihin.
Leave a comment:
Leave a comment: