E60/E61 Vanne- rengasfit -topic II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• bemu2000
    replied
    Originally posted by revote View Post
    Aika leveä takarengas 9,5" vanteelle? Mulla tulee siis samanlevyinen vanne ja suositeltiin 255-levyistä rengasta joka sekin on leveämpi kuin itse vanne?

265-275 on optimi 9,5" vanteelle. Sinä meinasit laittaa 9,5" ympäriinsä, niin sopiva kompromissi joka nurkkaan on 255 ja takaa spacereilla vannetta ulommas... Toki niillekin voi laittaa 245/275 setin, mutta sitten on rengas takana pullea ja edessä venytetty.

Leave a comment:

• revote
    replied
    Aika leveä takarengas 9,5" vanteelle? Mulla tulee siis samanlevyinen vanne ja suositeltiin 255-levyistä rengasta joka sekin on leveämpi kuin itse vanne?

Leave a comment:

• ///THe
    replied
    Originally posted by korsto View Post
    Minkälainen rengastus ois sopiva? etuvanne 8,5x20 et20 takavanne 9,5x20 et20. autossa m-sport alusta johon tarkoitus laittaa h&r 35mm jouset.
    Sen verran kaposet vanteet ja madallus pysyy maltillisena, niin "ylikoko" 235/35/20 ja 275/30/20 menee mainioisti.

Leave a comment:

• korsto
    replied
    Minkälainen rengastus ois sopiva? etuvanne 8,5x20 et20 takavanne 9,5x20 et20. autossa m-sport alusta johon tarkoitus laittaa h&r 35mm jouset.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Onko näissä kiinnitykset pulteilla vai muttereilla? Jos muttereilla niin kuinka paksun limpun voi laittaa väliin että vielä riittää kierteitä tarpeeksi?

Pitää laittaa pidemmät pultit tietysti... 10-15mm palat menee esim. 40mm kierteellä olevilla pulteilla.

Leave a comment:

• revote
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Ollaanko nyt jossain 70-luvulla?
    Mikä kysymys tuo oli?

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Onko näissä kiinnitykset pulteilla vai muttereilla? Jos muttereilla niin kuinka paksun limpun voi laittaa väliin että vielä riittää kierteitä tarpeeksi?
    Ollaanko nyt jossain 70-luvulla?

Pultit on tottakai.

Leave a comment:

• revote
    replied

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Ostin allekirjoituksen mukaisen auton, ja sattumalta minulla on siihen jo vanteet valmiina

Miten tulee istumaan 9,5x19" vanteet joissa ET on 20, taakse menee varmaan isoa limppua vielä väliin mutta mites edessä? Millaiset renkaat noille käärisi?
    Taakse renkaista riippuen 0-15mm palat ja eteen 5-10mm. Olisiko esim. 255/35 joka nurkkaan.

Leave a comment:

• revote
    replied
    Ostin allekirjoituksen mukaisen auton, ja sattumalta minulla on siihen jo vanteet valmiina

Miten tulee istumaan 9,5x19" vanteet joissa ET on 20, taakse menee varmaan isoa limppua vielä väliin mutta mites edessä? Millaiset renkaat noille käärisi?

Leave a comment:

• ///THe
    replied
    Originally posted by Matson^ View Post
    Melko korkeita ja/tai kovilla cambereilla noi teidän autot on, mulla kesät talvet edessä 8,5 et12 245/35r19 ja kosketuksia tulee kaariin päivittäin.
    Taitaa olla sulla överimatala meidän muiden normi madallettuihin verrattuna... :think

ps. pitäs saada toi perä toimimaan ensin kunnolla, että vois oikeasti madaltaa...

Leave a comment:

• Matson^
    replied
    Melko korkeita ja/tai kovilla cambereilla noi teidän autot on, mulla kesät talvet edessä 8,5 et12 245/35r19 ja kosketuksia tulee kaariin päivittäin.

Leave a comment:

• ///THe
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Komia peli!

Tarvitseeko 19" vanteet nuo spacerit? Itsellä olisi 8,5"x19 ET 15 odottamassa autoa...tuleva rengastus kait olisi kuitenkin 245/35R19...?
    Ei välttämättä tarvitse, mutta 10mm lättistä ei haittaakaan ole. Taakse menee varmaan 15mm:kin. Ja 245/35/19 parempi koko ainakin madallettuun. Tuossa Anzafinin M5:ssa enempi tilaa koteloissa kuin perus e6X:ssä.

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by Anzafin View Post
    Kuva viime talvelta mutta samoilla renkailla/vanteilla mennään edelleen.
    Eli AvantGarde M359 9x19 ET18 + 245/40R19 Hakkapeliitta 7. Edessä taitaa olla 12mm spacer ja takana 15mm.

- Antti -
    Komia peli!

Tarvitseeko 19" vanteet nuo spacerit? Itsellä olisi 8,5"x19 ET 15 odottamassa autoa...tuleva rengastus kait olisi kuitenkin 245/35R19...?

Leave a comment:

• Anzafin
    replied
    Kuva viime talvelta mutta samoilla renkailla/vanteilla mennään edelleen.
    Eli AvantGarde M359 9x19 ET18 + 245/40R19 Hakkapeliitta 7. Edessä taitaa olla 12mm spacer ja takana 15mm.

- Antti -

Leave a comment:

Working...
X