Itellä pyörii 225/50/17" kumit ja 17" e60 m5 replicat alla, 8,5" et20 jokainen. Takana sitten 20mm spacer ja edessä 10mm. Ja hyvin pyörii vakio alustalla
E60/E61 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Laittaapa kuvia aivan noinniinku huvikseen noilla talvirengastuksilla?
Itellä pyörii 225/50/17" kumit ja 17" e60 m5 replicat alla, 8,5" et20 jokainen. Takana sitten 20mm spacer ja edessä 10mm. Ja hyvin pyörii vakio alustalla
-
Ok, näyttää varmasti hyvältä. Raha kelpaa vallan mainiostiOriginally posted by ///THe View PostMelko "mieto" paketti sulla...
Mulla on tällä hetkellä viel pari päivää paikoillaan Artecit 8,5x18 et5 edessä ja takana 10x18 et0, kumeina 245/40/18 kitkat. Edessä liian pullat ja takana liikaa venyä omaan makuun. Sitten vaihtuukin style128 9,5x18 et14 joka nurkkaan ja taakse 10mm lätyt, eteen 5mm. Renkaat säilyy samoina.
Eipä oo tallillakaan pahemmin tullut käytyä, niin eipä oo törmäilty talvilookissa. Seiskahan kiilteli jo ihan kivasti myllyttelyn jäljiltä.
Nii, pitäsköhän mulla palauttaa noi adapterit sulle vai antaa ihan oikeasti rahhoo???
.
Leave a comment:
-
Melko "mieto" paketti sulla...Originally posted by Laku View PostNyt on talvivanteistus seuraavanlainen:
Style 135 8x18 ET 20 vanteet joka nurkassa. Takana 15mm ja edessä 10mm spacerit eli ET:t takana 5 ja edessä 10. Renkaat Michelin nastarenkaat 245/40-18".
Edessä -50mm H&R jouset ja takana reilusti laskettu. Hyvin pyörivät alla, tulevat melko kaaren tuntumaan. Toki lumikeleillä voi kaaret ja etuhelma mennä pa***ksi, kun menee noin matalalla ja vanteet ulkona pyöräkoteloista....:think
Millaista muilla?
Mulla on tällä hetkellä viel pari päivää paikoillaan Artecit 8,5x18 et5 edessä ja takana 10x18 et0, kumeina 245/40/18 kitkat. Edessä liian pullat ja takana liikaa venyä omaan makuun. Sitten vaihtuukin style128 9,5x18 et14 joka nurkkaan ja taakse 10mm lätyt, eteen 5mm. Renkaat säilyy samoina.
Eipä oo tallillakaan pahemmin tullut käytyä, niin eipä oo törmäilty talvilookissa. Seiskahan kiilteli jo ihan kivasti myllyttelyn jäljiltä.
Nii, pitäsköhän mulla palauttaa noi adapterit sulle vai antaa ihan oikeasti rahhoo???
Leave a comment:
-
Sama vanteistus ja rengastus, takana 20mm spacer ja edessä 15mm, -35mm H&R. Ei rapsi eikä hipsi.Originally posted by Laku View PostNyt on talvivanteistus seuraavanlainen:
Style 135 8x18 ET 20 vanteet joka nurkassa. Takana 15mm ja edessä 10mm spacerit eli ET:t takana 5 ja edessä 10. Renkaat Michelin nastarenkaat 245/40-18".
Edessä -50mm H&R jouset ja takana reilusti laskettu. Hyvin pyörivät alla, tulevat melko kaaren tuntumaan. Toki lumikeleillä voi kaaret ja etuhelma mennä pa***ksi, kun menee noin matalalla ja vanteet ulkona pyöräkoteloista....:think
Millaista muilla?
Leave a comment:
-
omasta löytyy todella rujonkuntoiset 18" m5 replicat ja tuli ostettua uudet 225/45 hakka8 nastat niille
ensikesän aikana uudet talvivanteet tai nykyisten kunnostus
Leave a comment:
-
Voisin kuvitella että melko näyttävän näköinen paketti onOriginally posted by Laku View PostNyt on talvivanteistus seuraavanlainen:
Style 135 8x18 ET 20 vanteet joka nurkassa. Takana 15mm ja edessä 10mm spacerit eli ET:t takana 5 ja edessä 10. Renkaat Michelin nastarenkaat 245/40-18".
Edessä -50mm H&R jouset ja takana reilusti laskettu. Hyvin pyörivät alla, tulevat melko kaaren tuntumaan. Toki lumikeleillä voi kaaret ja etuhelma mennä pa***ksi, kun menee noin matalalla ja vanteet ulkona pyöräkoteloista....:think
Millaista muilla?
Leave a comment:
-
Nyt on talvivanteistus seuraavanlainen:
Style 135 8x18 ET 20 vanteet joka nurkassa. Takana 15mm ja edessä 10mm spacerit eli ET:t takana 5 ja edessä 10. Renkaat Michelin nastarenkaat 245/40-18".
Edessä -50mm H&R jouset ja takana reilusti laskettu. Hyvin pyörivät alla, tulevat melko kaaren tuntumaan. Toki lumikeleillä voi kaaret ja etuhelma mennä pa***ksi, kun menee noin matalalla ja vanteet ulkona pyöräkoteloista....:think
Millaista muilla?
Leave a comment:
-
Oliko muuten nuilla spekseillä mitään ongelmia. Ottiko kaariin jos oli porukkaa kyydissä tai isommissa montuissa?Originally posted by veku View PostEi muista enään ..oisko 8.5 edessä ja 9.5 takana et jossain 20 nurkilla.
Kyllähän se (maavara)korkeaksi jää m-alustalla joka oli itselle tarkoituskin, sivuporfiilissa näyttää hyvältä kun kumi on kaaren tasalla mutta matalahan se tuolla rengastuksella sekä alustalla ei ole
Leave a comment:
-
Tarkoitus itselläkin että ei olisi liian matala ja että ajettavuus säilyisi hyvänä.Originally posted by veku View PostEi muista enään ..oisko 8.5 edessä ja 9.5 takana et jossain 20 nurkilla.
Kyllähän se (maavara)korkeaksi jää m-alustalla joka oli itselle tarkoituskin, sivuporfiilissa näyttää hyvältä kun kumi on kaaren tasalla mutta matalahan se tuolla rengastuksella sekä alustalla ei ole
Leave a comment:
-
Ei muista enään ..oisko 8.5 edessä ja 9.5 takana et jossain 20 nurkilla.Originally posted by Joni_p View PostJäikö miten korkeaksi 20 vanteilla ja oliko miten leveät vanteet? Et?
Kyllähän se (maavara)korkeaksi jää m-alustalla joka oli itselle tarkoituskin, sivuporfiilissa näyttää hyvältä kun kumi on kaaren tasalla mutta matalahan se tuolla rengastuksella sekä alustalla ei ole
Leave a comment:
-
Originally posted by juxo View PostTuo 11.5" ET25 taitaa tulla jo hieman kaaresta pihalle:think Itse vasta laitoin vannesetin tilaukseen ja taakse tulee 19x11 ET25. Menisköhän tuo Falkenin 285/30 renkaalla vakio kaareen ilman jäätäviä cambeereita? Napa-kaari mitaksi suunnittelin 300mm-310mm joten väkisin tulee jo camberia tuolla madalluksella.
11,5" ET25 vanne voi tulla vakio kaaresta 5-10mm pihalle, mutta 285 renkaalla venytys on niin reipas, että rengas jää kyllä hienosti kaaren sisään.
Leave a comment:
-
Leave a comment: