Originally posted by Fabsu
View Post
E60 camber säätö takana
Collapse
X
-
Ei johdu todellakaan mistään vannekoosta. Narinahelat kenties väljät? Tai sitten säätäjä on ollu iha hakoteillä. :thinkOriginally posted by JJS73 View PostNyt on merkkiliikkeessä käytetty ja säädöt eivät riitä että camberit sais edes ohjearvojen sisään, jäi vajaa 3 astetta molemmille puolen eli vajaan asteen liikaa. Säätövaraa ei ole vaikka kuinka yritti. Johtuneeko vanteista kun on 19 tuuman BBS:t ettei niille onnistu saamaan ohjearvojen sisään.
Comment
-
Tutki narinahelat ja kaikki muutkin eikä väljyyksiä löytynyt. Onko sitten jossain vaiheessa laitettu lyhyemmät ylätukivarret ettei säätövara enää riitä, josko niitä eripituisia on? Alatukivarsia ei merkkiliikkeen mukaan ole erikokoisia.Originally posted by zener View PostEi johdu todellakaan mistään vannekoosta. Narinahelat kenties väljät? Tai sitten säätäjä on ollu iha hakoteillä. :think
Comment
-
itellä kävi just eilen samoin eli takapää asteen liikaa eikä saa säädettyä!
Moottoriohjaimen vaihdon jälkeen perä jäi matalammalle kun aikasemmin eli ilmeisesti on arvoja muuteltu??? onko neuvoja miten camberin saa säädettyy arvoihinsa ja puututaanko asiaan katsastuksessa??
Comment
-
Narinahelat vaihdettu
Narinahelat vaihdettiin ja nyt pitäisi olla oikeanlaiset kun vanhat oli jotkut epäkeskohelat, sillä oli camberia aivan liikaa eikä saanut ohjearvojen sisään.
No nyt saa camberit kohdalleen muttei aurausta vaan jää haritusta aika reilusti eikä säätövarat riitä.
Tuolla oli mainittu että auraus säädettäisiin ylätukivarresta mutta siinä ei kyllä ole mitään säätö mahdollisuutta vai onkohan vakio-osissa kun nuo narinahelat ei ollut mitään vakio-osia vaan jotkut epäkeskot.
Onkohan noissa sitten hieman erilaisia alustoja olemassa ja erilaisia osia?
Kun tietäis mitä vielä vaihtaa että saa arvot kohdalleen.
Comment
-
Vakioissa (tehdasosissa) on kyllä säätö."Epäkeskopultilla" etummaisen tukivarren sisäpään kiinnityksestä.Ja mikäli välyksiä tai muuta vikaa ei ole ja muutkin osat vakioita,niin noissa kyllä riittää säätövarat.Epäkesko pultti ja prikka osa num.16 ja 17Originally posted by JJS73 View PostTuolla oli mainittu että auraus säädettäisiin ylätukivarresta mutta siinä ei kyllä ole mitään säätö mahdollisuutta vai onkohan vakio-osissa kun nuo narinahelat ei ollut mitään vakio-osia vaan jotkut epäkeskot.
Onkohan noissa sitten hieman erilaisia alustoja olemassa ja erilaisia osia?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=33_1219
Eli nämä: http://www.realoem.com/bmw/photos/33306760591 ja
http://www.realoem.com/bmw/photos/33306760592Last edited by Heguli 31; 15-04-2016, 22:51.
Comment
-
Onhan siellä tosiaan säätö mahdollisuus kun kävin auton alla kurkkaamassa, eivät liikkeessä osanneet näköjään kun säätivät vain siitä alatukivarren pultista ja sanoi ettei säätövara riitä. No vielä kerran käyttää ja neuvoa mistä säädetään.Originally posted by Heguli 31 View PostVakioissa (tehdasosissa) on kyllä säätö."Epäkeskopultilla" etummaisen tukivarren sisäpään kiinnityksestä.Ja mikäli välyksiä tai muuta vikaa ei ole ja muutkin osat vakioita,niin noissa kyllä riittää säätövarat.Epäkesko pultti ja prikka osa num.16 ja 17
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=33_1219
Eli nämä: http://www.realoem.com/bmw/photos/33306760591 ja
http://www.realoem.com/bmw/photos/33306760592
Comment
-
Tämä seuraava eli toivottavasti viimeinen säätö sitten ilmaiseksi,koska ammattitaito/tieto ei tunnu riittävän.Toivottavasti säädätit camperit(kin) riittävän pystyyn,niin ei tarvi sitten taas jossain vaiheessa mennä uusintaan.Originally posted by JJS73 View PostOnhan siellä tosiaan säätö mahdollisuus kun kävin auton alla kurkkaamassa, eivät liikkeessä osanneet näköjään kun säätivät vain siitä alatukivarren pultista ja sanoi ettei säätövara riitä. No vielä kerran käyttää ja neuvoa mistä säädetään.Last edited by Heguli 31; 16-04-2016, 17:16.
Comment
-
-
-
Eli jälleen auto takaisin ja uudelleensäätö ratti suorassa.Originally posted by JJS73 View PostNyt on alustan säädöt kohdallaan, paitsi ratti nyt vähän vinossa vaikka kaikki arvot on aika hyvin.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
Oliko tämäkin säätö tehty merkkihuollossa? Mikäli kyllä, niin ei voi kun ihmetellä, että mitä tumpeloita siellä on asentajina. Heillä on kuitenkin käytettävissä kaikki BMW:n materiaalit, niin ei luulisi näin vaikeaa olevan pyöränkulmien säätö..Originally posted by JJS73 View PostNyt on alustan säädöt kohdallaan, paitsi ratti nyt vähän vinossa vaikka kaikki arvot on aika hyvin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment