Suosittelen lämpimästi f10, omalla ajellu 3 tkm ja en vaihtaisi e60, ellei olisi m5 tai x-drive kaikilla varusteilla. E60 jo mielestäni vähän liian vanha auto +30k€ budjetilla.
Minkäslaisen F10:n sitten saa 30 k€:n budjetilla?
Ihan karvalakki 520D ajettu 250 th?
Minkäslaisen F10:n sitten saa 30 k€:n budjetilla?
Ihan karvalakki 520D ajettu 250 th?
esim tällasen, mielestäni ihan asiallisilla varusteilla jo vaikkakin pikkunäytöllinen. Jopa sporttijakkarat ruksittu; nehän ei montaa satasta tohon oo lisää maksanu mutta siltikään niitä ei oikein F1x- kopassa näe:
Hyvin varustellulle E60:lle ääni täältäkin. Isolla koneella ja hyvillä varusteilla oleva 5-sarjalainen on aivan eri auto kuin kangaspenkeillä ja neloskoneella varustettu hinnat alkaen malli. Perusmalleista puuttuu se mukavuus, fiilis ja ajamisen sekä omistamisen ilo.
esim tällasen, mielestäni ihan asiallisilla varusteilla jo vaikkakin pikkunäytöllinen. Jopa sporttijakkarat ruksittu; nehän ei montaa satasta tohon oo lisää maksanu mutta siltikään niitä ei oikein F1x- kopassa näe:
Joo eihän tuo ollut pahan hintainen..kävi mielessä että pitääkö kokella f11 520d motilla mutta jotenkin ei anna luonto periksi siirtyä nelimukiseen diseliin
Olen itse ajanut f10 520 nakulla. Itsellä kun oli e60 535D niin jäihän F:stä vähän vaisu maku. Mutta molemmat on omalla tavalla hienoja laitoksia. Riippuu mitä arvostaa.
N47 koneissa on jakoketjuongelmaa myös F-korisissa...
Huhujen mukaan vasta 2013 malliin on ongelmat korjattu... :think
käsittääkseni tuo ketjuongelma koskee vain 2-litrasia N47 koneita?
Itellä 2.0d 11/2006 M47N2, siinä ei liene tuonsuuntaista ongelmaa vai mitenkä?
Ihan vain varmistaakseni kyselen että pitääkö tässä taas alkaa hikoilemaan just kun näyttäis remonttirumba omassa E61:ssa olevan hiukan hellittämään päin...
käsittääkseni tuo ketjuongelma koskee vain 2-litrasia N47 koneita?
Itellä 2.0d 11/2006 M47N2, siinä ei liene tuonsuuntaista ongelmaa vai mitenkä?
Ihan vain varmistaakseni kyselen että pitääkö tässä taas alkaa hikoilemaan just kun näyttäis remonttirumba omassa E61:ssa olevan hiukan hellittämään päin...
M47 kone on ihan eri asia, tosin niissäkin on osassa ollut jakoketjumurheita mutta käsittääkseni vain kiristimen suhteen joten remontti maksaa murto-osan siitä mitä N47 koneessa...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Joku kirjotteli 520d ongelmista myös f korissa? Itse työnpuolesta ajanu kohta kaks 520d f10 vaihtoon (520d f10 2010 ja 520d f10 2012 joka ensvuoden puolella kait lähtee taas maailmalle)ja ongelmaa ei oo ollu millään suunnalla. Ainoa miks en ottais täysin karvalakkia f10 on ainoastaan rokkikoneet jotka karvalakissa on kaikkein huonoimmat jota voi olla(varmaan kaikista automerkeistä), mutta onneks ei hirveällä sijoituksella senkin asian saa korjattuu. Ulkonäöllisesti f10 on paljon parempi kuin e60 mutta ajoltaan en voi sanoa koska en ole kyseistä koria ajanu.
Käyttis: Skoda Octavia mk2 vrs 2007
Ex:
Bmw 316 e30 1987, Bmw 520 e34 1989, Mazda 626 1992(?)), Vw Golf 1993 (?), Nissan luupää x 2 (?), Audi 80 1990 (?), Audi 100 2.8 v6 1992, Mazda 323 (?), Lada 2105 1993, Lada 1200l 1988, Nissan Micra 2003, Nissan Almera 1996, Nissan Maxima 1997, VW Passat 1.8t 2003, Bmw 530IA Touring 2001
Comment