Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 vai F10?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5424
    • S:t Karins

    #16
    Originally posted by JayJay- View Post
    Suosittelen lämpimästi f10, omalla ajellu 3 tkm ja en vaihtaisi e60, ellei olisi m5 tai x-drive kaikilla varusteilla. E60 jo mielestäni vähän liian vanha auto +30k€ budjetilla.
    Minkäslaisen F10:n sitten saa 30 k€:n budjetilla?
    Ihan karvalakki 520D ajettu 250 th?
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • Timelord
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2010
      • 504
      • Loimaa

      #17
      Originally posted by Tommix View Post
      Minkäslaisen F10:n sitten saa 30 k€:n budjetilla?
      Ihan karvalakki 520D ajettu 250 th?
      esim tällasen, mielestäni ihan asiallisilla varusteilla jo vaikkakin pikkunäytöllinen. Jopa sporttijakkarat ruksittu; nehän ei montaa satasta tohon oo lisää maksanu mutta siltikään niitä ei oikein F1x- kopassa näe:



      Jos olis bensa ni kiinnostais itteäkin mut kiisselillä ei kiitos...
      W201 2,5D
      W123 280ce
      E21 316
      ex-E60 530ia
      ex-E53 4,4i
      ex-E39 523i
      ex-E34 520ia
      ex-E21 318i

      Comment

      • Nmeri
        Bimmer Enthusiast
        • May 2012
        • 1712
        • Nurmijärvi

        #18
        Originally posted by Tommix View Post
        Minkäslaisen F10:n sitten saa 30 k€:n budjetilla?
        Ihan karvalakki 520D ajettu 250 th?
        Juuri näin....itse ottaisin hyvin varustellun, koneella olevan e60 paljon mielummin kuin karvalakki f10.
        E92 335d ///M335d 476hp/866nm

        Ex.
        E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
        E60 530d
        Audi A6 -07
        E87 116i -07

        "Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej

        Comment

        • Salapoliisi
          Bimmer Rookie
          • Jul 2013
          • 25
          • Tampere

          #19
          Hyvin varustellulle E60:lle ääni täältäkin. Isolla koneella ja hyvillä varusteilla oleva 5-sarjalainen on aivan eri auto kuin kangaspenkeillä ja neloskoneella varustettu hinnat alkaen malli. Perusmalleista puuttuu se mukavuus, fiilis ja ajamisen sekä omistamisen ilo.
          530xda touring 2007

          Comment

          • Tommix
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 5424
            • S:t Karins

            #20
            Originally posted by Timelord View Post
            esim tällasen, mielestäni ihan asiallisilla varusteilla jo vaikkakin pikkunäytöllinen. Jopa sporttijakkarat ruksittu; nehän ei montaa satasta tohon oo lisää maksanu mutta siltikään niitä ei oikein F1x- kopassa näe:


            Onnenkantamoinen joka tietysti meni jo...
            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

            Comment

            • veku
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 6325
              • P-Pohjanmaa

              #21
              Originally posted by Tommix View Post
              Onnenkantamoinen joka tietysti meni jo...
              Joo eihän tuo ollut pahan hintainen..kävi mielessä että pitääkö kokella f11 520d motilla mutta jotenkin ei anna luonto periksi siirtyä nelimukiseen diseliin
              F11 M550D
              E39 M5
              F26 3.0 Da M-Sport
              E61 535D M-Sport

              Comment

              • Timelord
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2010
                • 504
                • Loimaa

                #22
                Originally posted by Tommix View Post
                Onnenkantamoinen joka tietysti meni jo...
                Nopeat syövät, hitaat eivät.
                W201 2,5D
                W123 280ce
                E21 316
                ex-E60 530ia
                ex-E53 4,4i
                ex-E39 523i
                ex-E34 520ia
                ex-E21 318i

                Comment

                • Tommix
                  BTCF Member
                  • Dec 2006
                  • 5424
                  • S:t Karins

                  #23
                  Olen itse ajanut f10 520 nakulla. Itsellä kun oli e60 535D niin jäihän F:stä vähän vaisu maku. Mutta molemmat on omalla tavalla hienoja laitoksia. Riippuu mitä arvostaa.
                  Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                  Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                  ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                  Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                  Comment

                  • Pex
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2010
                    • 353
                    • Kuusamo

                    #24
                    Originally posted by MajorDrake View Post
                    N47 koneissa on jakoketjuongelmaa myös F-korisissa...

                    Huhujen mukaan vasta 2013 malliin on ongelmat korjattu... :think
                    käsittääkseni tuo ketjuongelma koskee vain 2-litrasia N47 koneita?

                    Itellä 2.0d 11/2006 M47N2, siinä ei liene tuonsuuntaista ongelmaa vai mitenkä?

                    Ihan vain varmistaakseni kyselen että pitääkö tässä taas alkaa hikoilemaan just kun näyttäis remonttirumba omassa E61:ssa olevan hiukan hellittämään päin...
                    Nykyään mennään Volkkarilla

                    Ex. E61 520dA 2006

                    Comment

                    • MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7527
                      • Jyväshyvä

                      #25
                      Originally posted by Pex View Post
                      käsittääkseni tuo ketjuongelma koskee vain 2-litrasia N47 koneita?

                      Itellä 2.0d 11/2006 M47N2, siinä ei liene tuonsuuntaista ongelmaa vai mitenkä?

                      Ihan vain varmistaakseni kyselen että pitääkö tässä taas alkaa hikoilemaan just kun näyttäis remonttirumba omassa E61:ssa olevan hiukan hellittämään päin...
                      M47 kone on ihan eri asia, tosin niissäkin on osassa ollut jakoketjumurheita mutta käsittääkseni vain kiristimen suhteen joten remontti maksaa murto-osan siitä mitä N47 koneessa...
                      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                      Comment

                      • JayJay-
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2004
                        • 625
                        • jkl

                        #26
                        Originally posted by Tommix View Post
                        Minkäslaisen F10:n sitten saa 30 k€:n budjetilla?
                        Ihan karvalakki 520D ajettu 250 th?

                        Varmasti saa jo hyviä f10 korimalleja vaikka saksasta uitettuna. Omani makso hiukan enemmän,100 th ajettu ja varusteita on kaikki tarvittava.
                        Last edited by JayJay-; 23-08-2013, 22:47.
                        Autoton..
                        ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"

                        Comment

                        • MajorDrake
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 7527
                          • Jyväshyvä

                          #27
                          Kannattaa myös harkita F01:stä...
                          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                          Comment

                          • Laku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2007
                            • 17526
                            • Turku

                            #28
                            Originally posted by MajorDrake View Post
                            Kannattaa myös harkita F01:stä...
                            Ei hassumpi idea....:think
                            Näillä mennään:
                            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                            Comment

                            • AlliumPorrum
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2005
                              • 316
                              • Suomi

                              #29
                              Originally posted by MajorDrake View Post
                              Kannattaa myös harkita F01:stä...
                              Jos mulle semmosen löydät 30k€:llä, niin tuun heti tänä iltana hakemaan! ;=)

                              Comment

                              • hazeus
                                Newbiemmer
                                • Apr 2012
                                • 8
                                • Lahti, Finland

                                #30
                                Joku kirjotteli 520d ongelmista myös f korissa? Itse työnpuolesta ajanu kohta kaks 520d f10 vaihtoon (520d f10 2010 ja 520d f10 2012 joka ensvuoden puolella kait lähtee taas maailmalle)ja ongelmaa ei oo ollu millään suunnalla. Ainoa miks en ottais täysin karvalakkia f10 on ainoastaan rokkikoneet jotka karvalakissa on kaikkein huonoimmat jota voi olla(varmaan kaikista automerkeistä), mutta onneks ei hirveällä sijoituksella senkin asian saa korjattuu. Ulkonäöllisesti f10 on paljon parempi kuin e60 mutta ajoltaan en voi sanoa koska en ole kyseistä koria ajanu.
                                Käyttis: Skoda Octavia mk2 vrs 2007
                                Ex:
                                Bmw 316 e30 1987, Bmw 520 e34 1989, Mazda 626 1992(?)), Vw Golf 1993 (?), Nissan luupää x 2 (?), Audi 80 1990 (?), Audi 100 2.8 v6 1992, Mazda 323 (?), Lada 2105 1993, Lada 1200l 1988, Nissan Micra 2003, Nissan Almera 1996, Nissan Maxima 1997, VW Passat 1.8t 2003, Bmw 530IA Touring 2001

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎