kuulemma sai pari viikkoa sitten purettua suojaukset ja löytyy listoilta mallit.
No perhana, no tiedossa oli, että jossain kohtaa tuo tapahtuu ja nyt sitten jo ensimmäiset touhuaa, hyvä! Vielä kun itse pystyisi tekeen kun on aikas monta numeroa mihin soittaa kun pystytään tekeen.
No perhana, no tiedossa oli, että jossain kohtaa tuo tapahtuu ja nyt sitten jo ensimmäiset touhuaa, hyvä! Vielä kun itse pystyisi tekeen kun on aikas monta numeroa mihin soittaa kun pystytään tekeen.
Joo itselläkin vähän mietinnässä että miten tuon kanssa sitten toimitaan.
Tavoitteena kun on saada voimaa niin pullonkaulahan tuo filsu tietty on kuten E6:ssä:kin on.
Makuasia sano musti.... Esim e60 530d:stä saa reilusti päälle 300hp pönttö paikallaanki. Toki jos ihan kaiken haluaa irti niin sitte cooleri, ahtimet, downpipe, putket jne menee uusiksi mutts mutta... Kyllä näistä f-sarjan kipoista saa kivoja lukemia ihan pelkällä softallaki.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Makuasia sano musti.... Esim e60 530d:stä saa reilusti päälle 300hp pönttö paikallaanki. Toki jos ihan kaiken haluaa irti niin sitte cooleri, ahtimet, downpipe, putket jne menee uusiksi mutts mutta... Kyllä näistä f-sarjan kipoista saa kivoja lukemia ihan pelkällä softallaki.
Mää meen ihan peruslinjalla eli kunnon softa ja kenties DPF pois..tosin saa jäädä paikalle jos ok lukemat saa silläkin,tosin tukkoon kai tuo menee sitten helposti :think
Mää meen ihan peruslinjalla eli kunnon softa ja kenties DPF pois..tosin saa jäädä paikalle jos ok lukemat saa silläkin,tosin tukkoon kai tuo menee sitten helposti :think
Ei mene tukkoon. Soitteleppa niin kerron vähä tarinaa asiaan liittyen.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
.
Juu, on
Ensi vuoden alussa päästään ihan ehjiä ja melko uusia autoja särkemään.
CMD - kaapelin valmistajalla jo kova kiire myydä työkalua ennakkoon, varmaan useampikin sovellus esitellään käytännössä sitten yhtä aikaa.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
Juu, on
Ensi vuoden alussa päästään ihan ehjiä ja melko uusia autoja särkemään.
CMD - kaapelin valmistajalla jo kova kiire myydä työkalua ennakkoon, varmaan useampikin sovellus esitellään käytännössä sitten yhtä aikaa.
.
No joo, nyt on talvi tulossa, joten asialla ei ihan sellaista "kiirettä" ole.
Minä en ole millään lailla sitoutunut minkään kaapelin juttuihin, joten ostan sitten sellaisen, joka ainakin tuntuu varmimmalta, maksakoon mitä maksaa.
Magic Motorsportilla heidän omien mielipiteidensä mukaan on jo bemarille työkalu, muttamutta tuon toimijan tuotteet on vähän aikaisempina vuosina ryvettyneet, kun ne ei toiminut => mielellään ensin lukisi että sillä homma hoituu, kun halpakin olisi.
Lisäksi minua inhottaa nykyautoissa se ecun irtikaivaminen, työkalu saisi olla sellainen että portin kautta menee. Se ecun kanssa puuhastelu on kyllä sellaista tee-se-itse-miehen touhua...
No, CMD,llä on toimivat jutut olleet, lisäksi on sellainen kaapelin valmistaja kun Frieling, jonka tuote kait on markkinoiden paras, heilläkin on, yllätys yllätys hetikohta tulossa uudet bemarit.
Ilmeisesti vuoden vaiheessa boschilta vapautuu joku sopimus, koska kaikki varteen otettavat toimijat näyttää siihen tähtäävän. Jos joku olisi jonkun takaoven purkista löytänyt, niin eikös hän pyrkisi kiireen vilkkaan hyödyntämään sitä tietoaan rahallisesti ...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment