F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Järkevään rahaan pelkkä ohjelma esim dpf paikallaan, sillä saa sen ~300/650. Toki jos tyhjää dpf niin saa jotain ~320/700. Jos enemmän haluaa, niin cooleri, ahdin pitää ainakin tehdä. Omassa 30d on modattu ahdin, wagnerin välijäähy, 313hv suuttimet, dpf/katt off ja putkisto niin 418/830 lapuilla. Halpaahan tuo viimeinen 100hv/100nm, jos vertaa esim dpf off ja ohjelmaan.Originally posted by Vartiomies View PostPäivää, itsellä olis tarkoitus ottaa omasta kotterosta enemmän tehoja ulos (530da f11). Niin mitä kaikkea olisi mahdollista lähteä tekemään muuta kuin lastun laitto. Ja sit mielelllään haluisin kuulla vaihtoehdot ja kuinka hankala ne on toteuttaa kun tuota autonroplaus taitoa ei ole yhtään ja tarkoitus olisi opetalla. Sit mielellään kuulisin vinkkejä mistä voisi edullisesti tilata hilpettä
Leave a comment:
-
Päivää, itsellä olis tarkoitus ottaa omasta kotterosta enemmän tehoja ulos (530da f11). Niin mitä kaikkea olisi mahdollista lähteä tekemään muuta kuin lastun laitto. Ja sit mielelllään haluisin kuulla vaihtoehdot ja kuinka hankala ne on toteuttaa kun tuota autonroplaus taitoa ei ole yhtään ja tarkoitus olisi opetalla. Sit mielellään kuulisin vinkkejä mistä voisi edullisesti tilata hilpettä
Leave a comment:
-
Oon useammankin näitä tehnyt, ja penkissä antaa about 240hp. Takuunalaisia autoja ollut kaikkiOriginally posted by jv1306 View PostOnko kukaan optimoinut b47 520d:tä pääkaupunkiseudulla?
Takuu loppuu vuodenvaihteessa ja olen miettinyt jos veisi Motorbitille, mutta ei ole aikaisempaa kokemusta näistä puuhista.
Leave a comment:
-
Vaikka nyt F-sarjan vitosten viritystopicissa ollaankin, niin tuossa pari linkkiä Suomesta 1-turboisen N57:n kulusta:Originally posted by paapaa View Postmielikuva kaiken lukeman ja kuuleman jälkeen että esim 245/520 330xd manuaali aihiossa 330/700 kestävyys & kiihtyvyys hyvä vrt jos pyrkii
400/800 niin taitaa pienelle alueelle keskittyä vääntöpiikki ja yleensäkkin ero noiden kahden välilä väännössä..kun jo 330/700 hyvä rajata kestävyyden takia pienillä kierroksilla vääntöä..
googletellut foorumeja (käyttäjien omia kokemuksia,testejä) + muita testejä + http://www.zeperfs.com/en/ (kokoaa autoista kiihtyvyystestejä eri testeistä yhteen)
tuo 340i etenkin takapotkuna näyttää olevan himputin nopea jopa uuteen 335xd verrattuna :think jopa nelikkona yllättävän pirteä.
3-sarjan keveys vs 5-sarja tietty raskaampi vaatii veronsa jos kiihtyvyyttä vain puntaroi.
racediesselin pirtsakka F11 535xd vartti 13.07 s ja maili 248km/h
447hv ja 870nm
F80 M3 vakio 431hv, maili 261 km/h (rajoitin), vartti 12.541s
UK:sta käyttäjä raportoi että ~380hp ???nm 330DA x? aika 12.2s :think
tietty 400m pikainen ja enemmän tuo maili ainakin itsellä kertoo jotain voimavaroista / halutusta kiihtyvyydestä.
käytettynä M3 420hv malli n.36t 2008
saman verran F30 313hv malli 335xd 2013
340i vielä poskettomia..samoin M550d
onko n57/n57s 299hp/n57z 313hp malleissa, jos turbo upgradea ym +400 otetaan irti niin paljon parempi kestävyys ja/tai kiihtyvyys 335d mallissa vs 330d yhden turbon mallissa?
Tuo 12,2s vartti on varmasti hyvällä radalla mahdollinen. Uskoisin, että tuo Hynden aikakin parantuisi esimerkiksi Alastaron radalla.Last edited by arska86; 17-11-2017, 20:44.
Leave a comment:
-
Meillä tuo 430xd GC käyttis (1760kg) meni vartilla 12.99s 330hv/750nm. Neliveto lähtee kyllä viivalta hienostiOriginally posted by paapaa View Postmielikuva kaiken lukeman ja kuuleman jälkeen että esim 245/520 330xd manuaali aihiossa 330/700 kestävyys & kiihtyvyys hyvä vrt jos pyrkii
400/800 niin taitaa pienelle alueelle keskittyä vääntöpiikki ja yleensäkkin ero noiden kahden välilä väännössä..kun jo 330/700 hyvä rajata kestävyyden takia pienillä kierroksilla vääntöä..
googletellut foorumeja (käyttäjien omia kokemuksia,testejä) + muita testejä + http://www.zeperfs.com/en/ (kokoaa autoista kiihtyvyystestejä eri testeistä yhteen)
tuo 340i etenkin takapotkuna näyttää olevan himputin nopea jopa uuteen 335xd verrattuna :think jopa nelikkona yllättävän pirteä.
3-sarjan keveys vs 5-sarja tietty raskaampi vaatii veronsa jos kiihtyvyyttä vain puntaroi.
racediesselin pirtsakka F11 535xd vartti 13.07 s ja maili 248km/h
447hv ja 870nm
F80 M3 vakio 431hv, maili 261 km/h (rajoitin), vartti 12.541s
UK:sta käyttäjä raportoi että ~380hp ???nm 330DA x? aika 12.2s :think
tietty 400m pikainen ja enemmän tuo maili ainakin itsellä kertoo jotain voimavaroista / halutusta kiihtyvyydestä.
käytettynä M3 420hv malli n.36t 2008
saman verran F30 313hv malli 335xd 2013
340i vielä poskettomia..samoin M550d
onko n57/n57s 299hp/n57z 313hp malleissa, jos turbo upgradea ym +400 otetaan irti niin paljon parempi kestävyys ja/tai kiihtyvyys 335d mallissa vs 330d yhden turbon mallissa?
mutta maililla sen vauhti valitettavasti hyytyy.
Leave a comment:
-
340i / 340xi / 335xd / M550d / M3
mielikuva kaiken lukeman ja kuuleman jälkeen että esim 245/520 330xd manuaali aihiossa 330/700 kestävyys & kiihtyvyys hyvä vrt jos pyrkii
400/800 niin taitaa pienelle alueelle keskittyä vääntöpiikki ja yleensäkkin ero noiden kahden välilä väännössä..kun jo 330/700 hyvä rajata kestävyyden takia pienillä kierroksilla vääntöä..
googletellut foorumeja (käyttäjien omia kokemuksia,testejä) + muita testejä + http://www.zeperfs.com/en/ (kokoaa autoista kiihtyvyystestejä eri testeistä yhteen)
tuo 340i etenkin takapotkuna näyttää olevan himputin nopea jopa uuteen 335xd verrattuna :think jopa nelikkona yllättävän pirteä.
3-sarjan keveys vs 5-sarja tietty raskaampi vaatii veronsa jos kiihtyvyyttä vain puntaroi.
racediesselin pirtsakka F11 535xd vartti 13.07 s ja maili 248km/h
447hv ja 870nm
F80 M3 vakio 431hv, maili 261 km/h (rajoitin), vartti 12.541s
UK:sta käyttäjä raportoi että ~380hp ???nm 330DA x? aika 12.2s :think
tietty 400m pikainen ja enemmän tuo maili ainakin itsellä kertoo jotain voimavaroista / halutusta kiihtyvyydestä.
käytettynä M3 420hv malli n.36t 2008
saman verran F30 313hv malli 335xd 2013
340i vielä poskettomia..samoin M550d
onko n57/n57s 299hp/n57z 313hp malleissa, jos turbo upgradea ym +400 otetaan irti niin paljon parempi kestävyys ja/tai kiihtyvyys 335d mallissa vs 330d yhden turbon mallissa?
Leave a comment:
-
Onko kukaan optimoinut b47 520d:tä pääkaupunkiseudulla?
Takuu loppuu vuodenvaihteessa ja olen miettinyt jos veisi Motorbitille, mutta ei ole aikaisempaa kokemusta näistä puuhista.
Leave a comment:
-
Kiitos paljon!Originally posted by VolvoTDi View PostUudempi moottori on B47 eli -14 eteenpäin faceliftit. 518d on identtinen 520d kanssa. Käytä vielä varmuudelsi rekisterinumerolla hakua kun niissä yleensä näkyy moottorin tyyppi, esim. www.skruvat.fi
Leave a comment:
-
Uudempi moottori on B47 eli -14 eteenpäin faceliftit. 518d on identtinen 520d kanssa. Käytä vielä varmuudelsi rekisterinumerolla hakua kun niissä yleensä näkyy moottorin tyyppi, esim. www.skruvat.fiOriginally posted by nappana View PostNyt olen itsekin sekaisin näistä moottoreista.. Tarkoitan -14 ja uudempia, niitä vähänajettuja on nettiauto pullollaan ja näyttäisi olevan hintaeroakin moottoreiden välillä.
Onko tämänikäisissä 518d ja 520d molemmissa B47, vai löytyykö näistä eri konetyyppejä. Eli saako molemmista ohjelmalla samat tehot? Tätä tietoa en löytänyt haulla enkä muutenkaan googlettamalla. Jos ne ovat raudaltaan identtiset niin silloin sama kumpaan valinta kohdistuu.
Leave a comment:
-
Originally posted by paapaa View Postkiitos tähänastisista vastauksista
ei ensimmäinen kerta kun törmää tiedoissa
outoihin ristiriitaisuuksiin..
r pyörimissuunta mukamas käy ja toisaalta
miksi toisissa on sitten tehty eri pyörimissuunta hmm
..,korjaus
tuo mainitsemasi pumppu sivujen mukaan käykkään
omaan 245hp versioon..mutta kun samasta
paikasta aukaisen oman pumpun tiedot CR/CP4S2/L70/40
niin johan listassa näkyy 245hp versio
————
ja sivulla 22 löytyi jo vastaus
L70 n.360hp asti L75 vajaa 400hp
M550D pumppu L93 sitten jo muuta
0445010672
Mun auto oli rikki ekakerrralla (egr) kun oli penkissä,silloin tuli 365\650,toisella kertaa uudella egr:llä 382\820 ja nyt viimeisin painos puhtaalla imusarjalla ja egr ohitettuna 411\770
Leave a comment:
Leave a comment: