Mutta olisi kiva tietää, että saa voimaa eikä pelkkää puhetta...
Olen penkittänyt kaikki omat autot ohjelman laiton jälkeen. Kaikissa on ollut huomattava tehoero vakioon nähden. Ohjelma on ostettu hyvä maineiselta korjaamolta, jossa autoni muutenkin huollatan. Mulle ainakin on ihan sama kuka sen on tehnyt kunhan auto toimii. Sanomattakin on selvää, että olisin mennyt kysymään mistä on kyse, jos dynolappu olisi antanut siihen pienintäkään aihetta.
Edit: Aina voi ajaa vakiollakin jos jännittää.
Itselläni ollut vain bensavehkeitä, tänään "uuden" 2012 535i M-Sportin omistaja. Aikaisemmin ollut kymmenkunta bemaria, viimeiset pari 335i E91 -07ja 335i F30 -12. E91 oli ohjelmoitu Saksassa, kiva menopeli.
Kävin nytkin koeajamassa kahta 535d:tä, 299hp ja 313hp, mutta ei noi oo mun autoja.
Ilmeisesti kenelläkään ei ole kokemusta tuosta N55 -myllyn ohjelmoinnista? Suomesta löytyy tuo listalta jo usemmalta valmistajalta, mutta kun soittaa niin ei oo. Saksassa DS-Motorsport ja PP-Performance on tehnyt noita jonkin aikaa, mutta mielummin tän tekis Suomessa. Perstuntumalta 535i on aika paljon hitaampi kuin F30, vaikka muuten on todella hieno peli.
Ulkoiset boxit ei hirveesti kiinnosta, vaikka sain tohon 535i:hin 24 kk takuun. Mielummin kunnon ohjelmointi, mutta taitaa toi piirilevyn irroitus olla vaikea nakki....
Itselläni ollut vain bensavehkeitä, tänään "uuden" 2012 535i M-Sportin omistaja. Aikaisemmin ollut kymmenkunta bemaria, viimeiset pari 335i E91 -07ja 335i F30 -12. E91 oli ohjelmoitu Saksassa, kiva menopeli.
Kävin nytkin koeajamassa kahta 535d:tä, 299hp ja 313hp, mutta ei noi oo mun autoja.
Ilmeisesti kenelläkään ei ole kokemusta tuosta N55 -myllyn ohjelmoinnista? Suomesta löytyy tuo listalta jo usemmalta valmistajalta, mutta kun soittaa niin ei oo. Saksassa DS-Motorsport ja PP-Performance on tehnyt noita jonkin aikaa, mutta mielummin tän tekis Suomessa. Perstuntumalta 535i on aika paljon hitaampi kuin F30, vaikka muuten on todella hieno peli.
Ulkoiset boxit ei hirveesti kiinnosta, vaikka sain tohon 535i:hin 24 kk takuun. Mielummin kunnon ohjelmointi, mutta taitaa toi piirilevyn irroitus olla vaikea nakki....
Taidat muuten olla fooromilla eka bensapannun omistaja F1X sarjassa
Harisella pitää vaan vermistaa että saa myös sen ennen ohjelmointia-penkityksen.
Yleensä tykkäävät vaan ajaa ohjelman jälkeen jotta asiakkaalle tulis hyvä mieli lopputuloksesta. Tuppaa olemaan aika optimistinen tuo Harisen penkki...
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Mielipidekysymyksiähän nämä on, omasta mielestä toi N55 sopii täydellisesti tuohon F10 koriin. Rivikuutosen kaunis soundi tulee juuri sopivasti läpi. En tiedä oliko noissa ajamissani 535d -kärryissä (molemmat Vantaan Airportin Autokeskuksessa) jotain vikaa, mutta ei kyllä vakuuttanut teho eikä varsinkaan ääni.
Joskus vuosi sitten soitin Hestecille ja kyselin F30/ N55 softaa, mutta silloin siellä oltiin aika pihalla. Kukas noista Harisista olisi se paras henkilö vastailemaan?
Ilmeisesti kenelläkään ei ole kokemusta tuosta N55 -myllyn ohjelmoinnista?
Noita tullut muutama tehtyä ja ei ihan pikkutöinen, nimittäin vaatiin imusarjan irrotuksen kun on kivasti ecu pultattu sen pohjaan kiinni no ei imusarja lujasti kiinni ole, mutta olisi sen voinut helpompaankin paikkaan tuupata. Muuten tuollainen on ihan perus ecu auki hommaa.
Tuossa pari kuvaa, jossa ensimmäisessä valkoisen rätin kohdalla ecu on piilossa imusarjan alapuolella ja toisessa se on kaivettu ylös ja avattu.
Noita tullut muutama tehtyä ja ei ihan pikkutöinen, nimittäin vaatiin imusarjan irrotuksen kun on kivasti ecu pultattu sen pohjaan kiinni no ei imusarja lujasti kiinni ole, mutta olisi sen voinut helpompaankin paikkaan tuupata. Muuten tuollainen on ihan perus ecu auki hommaa.
Ymmärsinkö oikein, että olet siis ohjelmoinut jo muutaman 535i F10:n? Olen uusi tällä foorumilla, joten kaikki gurut ei vielä oo tiedossa
Ymmärsinkö oikein, että olet siis ohjelmoinut jo muutaman 535i F10:n? Olen uusi tällä foorumilla, joten kaikki gurut ei vielä oo tiedossa
Kyllä olen tehnyt. Ensimmäinen oli jo vuosi sitten, joten jos nyt vuoden aikana 9 vai 10kpl olen tehnyt niin eikai se vielä paljon ole, mutta ompahan tehty ja ainuttakaan ei ole palautunut reklamaation kanssa eli ilmeisesti voidaan päätellä porukan olevan tyytyväisiä.
Kyllä olen tehnyt. Ensimmäinen oli jo vuosi sitten, joten jos nyt vuoden aikana 9 vai 10kpl olen tehnyt niin eikai se vielä paljon ole, mutta ompahan tehty ja ainuttakaan ei ole palautunut reklamaation kanssa eli ilmeisesti voidaan päätellä porukan olevan tyytyväisiä.
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Vaikeammat tapaukset tulee tuolta, mutta muuten ihan Turusta.
Turusta? Mikä firma?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment