Mielenkiintoisia havaintoja. Tapaukset mitä itse olen lukenut ovat kohdistuneet prelci:n, lähinnä vuosimalleihin 2010-2012. Olisi mukava tietää vaivaako ongelma myös uudempiakin.
Zakspeed, onko näissä johtokamppiksen autoissa missä asia on tullut ilmi tarkastettu että onko tuo tankin kannen reikä ollut myös sulanut kyseisellä tavalla ja näin ollen siinä on ollut reikä? Eli vuoto olisi tullut vasta sen jälkeen kun tuo liitin on alkanut lämpeämään. Oliko tuossa kyse nimenomaan F1X/f07 sarjan autoista? Dokkarin mukaan sama vaiva on riivannut myös muita korimalleja. F1X autoissa tuo polttoainepumppu paketti näyttää ainakin olleen aina samalla varaosanumerolla joten ainakaan siinä ei ole tapahtunut muutosta.
Tarinoita maailmalta löytyy kuintenkin jonkinverran joten kyseessä ei liene mitenkään poikkeuksellisen harvinaisestakaan viasta. Saattaapi olla että tarvii jossain välissä pöyhästä tuo myös omasta autosta läpi. Varmuuden maksimointinahan tuon korjausjohdon voisi laittaa tuonne sekä samalla vaikka enstolaista myös hiukan liitokseen estämään hapettumista.
Zakspeed, onko näissä johtokamppiksen autoissa missä asia on tullut ilmi tarkastettu että onko tuo tankin kannen reikä ollut myös sulanut kyseisellä tavalla ja näin ollen siinä on ollut reikä? Eli vuoto olisi tullut vasta sen jälkeen kun tuo liitin on alkanut lämpeämään. Oliko tuossa kyse nimenomaan F1X/f07 sarjan autoista? Dokkarin mukaan sama vaiva on riivannut myös muita korimalleja. F1X autoissa tuo polttoainepumppu paketti näyttää ainakin olleen aina samalla varaosanumerolla joten ainakaan siinä ei ole tapahtunut muutosta.
Tarinoita maailmalta löytyy kuintenkin jonkinverran joten kyseessä ei liene mitenkään poikkeuksellisen harvinaisestakaan viasta. Saattaapi olla että tarvii jossain välissä pöyhästä tuo myös omasta autosta läpi. Varmuuden maksimointinahan tuon korjausjohdon voisi laittaa tuonne sekä samalla vaikka enstolaista myös hiukan liitokseen estämään hapettumista.
Comment