Originally posted by makebm5
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ei vaihda aina 4:sta isommalle
Collapse
X
-
Originally posted by HV530XD View PostKyllä mulla 535xd tekee samaa, eli reippaasti kiihdyteltäessä tai luistatellessa kierrokset nousee ja auto pitää pienempää vaihdetta päällä, ikään kuin odottaen, että vieläkö mennään isoa kovaa... Ja hetken päästä tilanne rauhoittuu, jos jatkaa ajoa normaaliin rauhalliseen tyyliin. Ellen väärin muista, niin rajuissa kiihdytyksissä jopa kesäkelillä tulee tuo ilmiö, että auto hetken aikaa jää pitämään kovempia kierroksia, kuinh odottaen että käsketäänkö vielä kovaa vai ei...
Luulin, että makebm:n tapauksessa kierrokset jää ylös maailman tappiin asti ennekuin ottaa ajonvakautuksen pois? Jos ne kierrokset kohtuuajan kuluessa laskee itsestään, niin ihan samalla tavalla mun auto käyttäytyy, ja mun mielestä se on ominaisuus.
Pitäisi testailla tarkemmin tilannetta kun liukkaat loppuu. Ajattelin myös nollata vaihteiston muistin. Nollataanko se näissä se samaan malliin kuin vanhemmissa, virrat päälle + kaasu pohjaan 30sek + kaasu veks + virrat veks + kovaa ajoa?G31 540d Xdrive -17
Ex: F11 530dA -14
Ex: E61 530dA -04
Ex: E36 320ci -92
Comment
-
Comment