Bmw f11 vaihdelaatikko
Collapse
X
-
Kuuluuko F11 vm2016 koko auton heilahtaa kun kytkee P -> N tai D:lle ja sama toisin päin ja kierroslukumittarin neula hieman heilahtaa?
-
-
Originally posted by Erkkipura View PostKenelläkään hajua mikä on kun emännän 420da laatikko pitää peruuttaessa melkosta ulvontaa? Eteenpäin ajaessa ei kuulu.
Leave a comment:
-
-
Kenelläkään hajua mikä on kun emännän 420da laatikko pitää peruuttaessa melkosta ulvontaa? Eteenpäin ajaessa ei kuulu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostNo silloin nimenomaan ongelmia on muualla vaihteistossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janilind View PostÄlä lyö miestä maassaTonnekkin olen ollu yhteydessä ja sieltä ton mekatroniikankin ostin. Jälkiviisaana olen tuosta samaa mieltä, sinne se ois pitäny viedä ja teettää lootalle täysremppa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostRecrolla olisi tuokin tullut kerralla kuntoon.Tonnekkin olen ollu yhteydessä ja sieltä ton mekatroniikankin ostin. Jälkiviisaana olen tuosta samaa mieltä, sinne se ois pitäny viedä ja teettää lootalle täysremppa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janilind View PostEipä ole ratkennut, olin Siekkiseen yhteydessä kesemmällä ja meinas, että edelleen mekatroniikkaan viitais oireet. Vähän lopahtanut suoraan sanoen motivaatio ton ratkomiseen. Vaihdot nyppivät siis edelleen kylmänä, mutta auto kuitenkin muuten ok ja sillä pääsee liikkumaan. Ehkä ton pannun vois vielä softauttaa ja katsoa paraneeko käytös sitä kautta kun egr lähtee pelistä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jönssi1 View PostLöytyikö tähän ratkaisua?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janilind View PostNoniin, mekatroniikka ja ölpät vaihdettu.. Samalla päivitettiin koko auton softat kuulemma ja senpä johdosta auto nyt sit nykii tasakaasullakin - sama tullut aiemminkin vastaan kun on saastelaitteiden yms adaptaatiot nollannut istalla. Hetken kestää, että auto arpoo arvot kohilleen ja sit rauhottuu pintakaasuajo.
Mutta, vaikka lopullista arviota on hankalaa em johdosta vielä antaa sanoisin epävarmuudella että ei auttanut uusi mekatroniikka nykiviin vaihtoihin. Jotakin tuossa padassa sit vialla ilmeisesti - ehkä antaa lootalle väärää tietoa väännöstä tms ja siitä johtuen sit nyppäilee vaihdot. Nyt saa kuitenkin hetken olla tollanen ku pitää parannella pörssiä ennen kun jatkaa arpomista. Huoh
Leave a comment:
-
-
Meidän perus 520D Xdrive omaa kans kaihtimet. Eipä tarvii pahvia tunkea syylärin eteen ku Toyotassa 😅
Leave a comment:
-
-
Tervehdys.
Omasta F10 535Dx M-Sport härvelistä kaihtimet löytyy.
Sen huomannut että kaihtimet ovat avoinna kesähelteellä kun ilmastointi työntää kylmää ohjaamoon.
Samoin ovat avoinna kun tökkää vaihteen sport asentoon.
Muuten ovat kiinni.
Lämpöihin vaikuttaa hieman, normiajossa kun seurannut lämpöjä piilovalikosta niin kaihtimien olessa kiinni kipuaa lämpö pikkaisen ripeemmin ylös. Vastaavasti kun työntää menemään sport puolella niin jopa hieman lämmöt putoaa, varsinkin öljyn. En tiedä tehostaako kone jotenkin öljyn kiertoa tms. kun koneeseen työnnetään happea..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostOnko niillä kaihtimilla isokin merkitys, kun ymmärtääkseni m-sporteissa niitä ei ole alunperinkään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostOnko niillä kaihtimilla isokin merkitys, kun ymmärtääkseni m-sporteissa niitä ei ole alunperinkään?
Leave a comment:
-
-
Onko niillä kaihtimilla isokin merkitys, kun ymmärtääkseni m-sporteissa niitä ei ole alunperinkään?
Leave a comment:
-
Leave a comment: