memebuy23buy

Bmw f11 vaihdelaatikko

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• procaster
    replied
    Kuuluuko F11 vm2016 koko auton heilahtaa kun kytkee P -> N tai D:lle ja sama toisin päin ja kierroslukumittarin neula hieman heilahtaa?

Leave a comment:

• Chrispe
    replied
    Originally posted by JKK View Post
    Mulla myös kuuluu peruutettaessa melko kuuluva ulvonta vastaavassa F10:ssä. Miettinyt usein että mistä lie mahtaa kuulua?
    Täällä ihmettelen aivan samaa.

Leave a comment:

• JKK
    replied
    Originally posted by Erkkipura View Post
    Kenelläkään hajua mikä on kun emännän 420da laatikko pitää peruuttaessa melkosta ulvontaa? Eteenpäin ajaessa ei kuulu.
    Mulla myös kuuluu peruutettaessa melko kuuluva ulvonta vastaavassa F10:ssä. Miettinyt usein että mistä lie mahtaa kuulua?

Leave a comment:

• Erkkipura
    replied
    Kenelläkään hajua mikä on kun emännän 420da laatikko pitää peruuttaessa melkosta ulvontaa? Eteenpäin ajaessa ei kuulu.

Leave a comment:

• janilind
    replied
    Originally posted by buksin-1 View Post
    No silloin nimenomaan ongelmia on muualla vaihteistossa.
    Noin mäkin päättelisin, mutta Siekkinen meinas että mekatroniikkaan viittaa oireet edelleen. Silläpä mä vähän tohon turhauduinkin kun ongelma noin epäselvä. Recro edelleen yksi mahdollisuus, mutta etäisyys aikasta paljon jarruttaa tuon kuvion etenemistä.. Viikoksi kuulemma pitäs saada auto sinne jos lootarempan haluais teettää siellä. Riikasta pääsis koneella kotiin tietysti jne, mutta hankalaa on.. Vois tietty tiputtaa lootan autosta ja laittaa rahtina pelkästään sen, mut sit se onkin helposti 3 viikkoa pois ajosta..

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Originally posted by janilind View Post
    Älä lyö miestä maassa Tonnekkin olen ollu yhteydessä ja sieltä ton mekatroniikankin ostin. Jälkiviisaana olen tuosta samaa mieltä, sinne se ois pitäny viedä ja teettää lootalle täysremppa.
    No silloin nimenomaan ongelmia on muualla vaihteistossa.

Leave a comment:

• janilind
    replied
    Originally posted by buksin-1 View Post
    Recrolla olisi tuokin tullut kerralla kuntoon.
    Älä lyö miestä maassa Tonnekkin olen ollu yhteydessä ja sieltä ton mekatroniikankin ostin. Jälkiviisaana olen tuosta samaa mieltä, sinne se ois pitäny viedä ja teettää lootalle täysremppa.

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Eipä ole ratkennut, olin Siekkiseen yhteydessä kesemmällä ja meinas, että edelleen mekatroniikkaan viitais oireet. Vähän lopahtanut suoraan sanoen motivaatio ton ratkomiseen. Vaihdot nyppivät siis edelleen kylmänä, mutta auto kuitenkin muuten ok ja sillä pääsee liikkumaan. Ehkä ton pannun vois vielä softauttaa ja katsoa paraneeko käytös sitä kautta kun egr lähtee pelistä.
    Recrolla olisi tuokin tullut kerralla kuntoon.

Leave a comment:

• janilind
    replied
    Originally posted by Jönssi1 View Post
    Löytyikö tähän ratkaisua?
    Eipä ole ratkennut, olin Siekkiseen yhteydessä kesemmällä ja meinas, että edelleen mekatroniikkaan viitais oireet. Vähän lopahtanut suoraan sanoen motivaatio ton ratkomiseen. Vaihdot nyppivät siis edelleen kylmänä, mutta auto kuitenkin muuten ok ja sillä pääsee liikkumaan. Ehkä ton pannun vois vielä softauttaa ja katsoa paraneeko käytös sitä kautta kun egr lähtee pelistä.

Leave a comment:

• Jönssi1
    replied
    Noniin, mekatroniikka ja ölpät vaihdettu.. Samalla päivitettiin koko auton softat kuulemma ja senpä johdosta auto nyt sit nykii tasakaasullakin - sama tullut aiemminkin vastaan kun on saastelaitteiden yms adaptaatiot nollannut istalla. Hetken kestää, että auto arpoo arvot kohilleen ja sit rauhottuu pintakaasuajo.
    Mutta, vaikka lopullista arviota on hankalaa em johdosta vielä antaa sanoisin epävarmuudella että ei auttanut uusi mekatroniikka nykiviin vaihtoihin. Jotakin tuossa padassa sit vialla ilmeisesti - ehkä antaa lootalle väärää tietoa väännöstä tms ja siitä johtuen sit nyppäilee vaihdot. Nyt saa kuitenkin hetken olla tollanen ku pitää parannella pörssiä ennen kun jatkaa arpomista. Huoh
    Löytyikö tähän ratkaisua?

Leave a comment:

• silveraxe
    replied
    Meidän perus 520D Xdrive omaa kans kaihtimet. Eipä tarvii pahvia tunkea syylärin eteen ku Toyotassa 😅

Leave a comment:

• Palomies
    replied
    Tervehdys.

Omasta F10 535Dx M-Sport härvelistä kaihtimet löytyy.

Sen huomannut että kaihtimet ovat avoinna kesähelteellä kun ilmastointi työntää kylmää ohjaamoon.

Samoin ovat avoinna kun tökkää vaihteen sport asentoon.

Muuten ovat kiinni.

Lämpöihin vaikuttaa hieman, normiajossa kun seurannut lämpöjä piilovalikosta niin kaihtimien olessa kiinni kipuaa lämpö pikkaisen ripeemmin ylös. Vastaavasti kun työntää menemään sport puolella niin jopa hieman lämmöt putoaa, varsinkin öljyn. En tiedä tehostaako kone jotenkin öljyn kiertoa tms. kun koneeseen työnnetään happea..

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by Raimo Miettinen View Post
    Onko niillä kaihtimilla isokin merkitys, kun ymmärtääkseni m-sporteissa niitä ei ole alunperinkään?
    Muistaakseni ainakin E-sarjassa noi läpät liittyy aerodynamiikkaan enemmän kuin moottorin lämpiämiseen. Eli lähtökohtaisesti nuo on aina kiinni kun auto liikkuu, vain kun moottori tarvii jäähdytystä nuo aukeaa?

Leave a comment:

• karis79
    replied
    Originally posted by Raimo Miettinen View Post
    Onko niillä kaihtimilla isokin merkitys, kun ymmärtääkseni m-sporteissa niitä ei ole alunperinkään?
    Oon jotenkin saanut sellaisen käsityksen että noi läpät maskin takana kuuluu "S1CBA CO2 package" varusteeseen. Esim bmwfans.info näyttää että sama osa menis m-sporttiinkin http://bmwfans.info/parts-catalog/F1...trim/air_ducts

Leave a comment:

• Raimo Miettinen
    replied

Leave a comment:

Working...
X