memebuy23buy

Bmw f11 vaihdelaatikko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shatter
    replied
    Originally posted by Valtzuuuu View Post
    Nonii laatikko siekkisellä huollossa ja sieltä soiteltiin, että planeettapyörästöhän siellä oli ollut aikasta väljä, että eiköhän se siitä johtunut.. samalla tehtiin venttiilihuolto. Katsotaan nyt kun takaasi tulee ja saa hakia auton, että toimiiko täysin normaalisti:think
    Millaisilla kilometreillä väljäksi mennyt?

    Leave a comment:


  • Valtzuuuu
    replied
    Originally posted by Valtzuuuu View Post
    Nyt on taas ruvennu tekemään auto samaa nykimistä, mutta vain 1>2 vaihtaen on pahin vaihto ei oo väliä onko kylmä vai lämmin moottori.. eli kun vaihtaa vaihteen niin kierrokset pomppaa 2tuhanteen ja sit nykäsee voimmakkaasti. Välistä voi tehdä 1>2>3 vaihde tehdä samaa nykimistä, mutta auto menossa torstaina huoltoon johna alustavasti tarkastetaan öljyn määrä ja sitten katsotaan enempi.. olisko jollakin ollut vastaavaa vikaa, että kuinka kalliiseen remonttiin kannattaa varautua jos ei ole öljyistä kiinni? :think
    Nonii laatikko siekkisellä huollossa ja sieltä soiteltiin, että planeettapyörästöhän siellä oli ollut aikasta väljä, että eiköhän se siitä johtunut.. samalla tehtiin venttiilihuolto. Katsotaan nyt kun takaasi tulee ja saa hakia auton, että toimiiko täysin normaalisti:think

    Leave a comment:


  • janilind
    replied
    Originally posted by Yyz View Post
    Ostin motonetin suodattimen, ZF:n paketissa tulee ja näyttää alkuperäiseltä.
    Valmistaja on Filtran, made in germany

    Tulee koko öljypohja ei noihin suodatinta saa erikseen.
    Joku jenkkivideo tuti taannoin vastaa, jossa kaveri laitto jonkun tarvikepohjan. Siinä oli vaihdettava suodatin, mutta joo yleisesti tulee osana pohjaa ja ei erikseen vaihdettavissa.

    Leave a comment:


  • janilind
    replied
    Originally posted by awd-69 View Post
    Tämä tieto oli tarpeen.
    Vielä kun selviäisi käykö tämä itselleni. Auto siis LCI 530DXdrive 09/13 .
    Jostain luin, että s/s malleissa olisi vaihteistossa paineakku.

    Tietoa kellään asiasta?
    Mekatroniikan mukana tuli semmonen ison elektrolyyttykonkan näkönen paineakku mukana, mutta se siis erillinen osa ei integroitu tuohon pohjaan.

    Leave a comment:


  • Kimmo-R
    replied
    Originally posted by awd-69 View Post
    Tämä tieto oli tarpeen.
    Vielä kun selviäisi käykö tämä itselleni. Auto siis LCI 530DXdrive 09/13 .
    Jostain luin, että s/s malleissa olisi vaihteistossa paineakku.

    Tietoa kellään asiasta?
    Kyllä käy. Tossahan ne vaihteistot on lueteltu. Ja voit tarkistukseksi heittää realoem:ään alustanron 7 viimeistä ja katsoa mikä loota, mutta eiköhän sieltä GA8HP70Z tule jossa Z tais tarkottaa x-drivee muttei vaikuta. Kaikissa sama pohja. Koko pohja tulee suodatin on palanen superloonia pohjan sisuksissa kiinteenä.

    Leave a comment:


  • awd-69
    replied
    Tämä tieto oli tarpeen.
    Vielä kun selviäisi käykö tämä itselleni. Auto siis LCI 530DXdrive 09/13 .
    Jostain luin, että s/s malleissa olisi vaihteistossa paineakku.

    Tietoa kellään asiasta?

    Leave a comment:


  • Yyz
    replied
    Ostin motonetin suodattimen, ZF:n paketissa tulee ja näyttää alkuperäiseltä.
    Valmistaja on Filtran, made in germany

    Tulee koko öljypohja ei noihin suodatinta saa erikseen.
    Last edited by Yyz; 30-05-2018, 17:17.

    Leave a comment:


  • awd-69
    replied
    Soitin asiasta, ei ongelma saada niitä.

    Voiko olla, että se on vain pelkkä suodatin, ei siis koko öljypohja. Onko joku purkanut ko. suodatin pakettia?
    Koska toi hinta on niin halba...

    Leave a comment:


  • Kimmo-R
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Sitä vaan ei juuri ole varastossa.
    Eihän niillä koskaan mitään bemarin osia hyllyssä, mutta eiköhän tilauksesta onnistu.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Kimmo-R View Post
    Ei pahan hintainen jos oikeasti orkkis. Itse hommasin ebayn halvimman Trucktec -merkkisen ja hyvin sekin toimii. Muoviahan nämä vaan.
    Sitä vaan ei juuri ole varastossa.

    Leave a comment:


  • Kimmo-R
    replied
    Originally posted by awd-69 View Post
    Käytän tätä oksaa, jos sallitaan?
    Onko kukaan käyttänyt Motonetin ZF HP8 pelkkää suodatinta?

    https://www.motonet.fi/fi/tuote/1903...tin-BMW-ZF-8HP
    Ei pahan hintainen jos oikeasti orkkis. Itse hommasin ebayn halvimman Trucktec -merkkisen ja hyvin sekin toimii. Muoviahan nämä vaan.

    Leave a comment:


  • awd-69
    replied
    Käytän tätä oksaa, jos sallitaan?
    Onko kukaan käyttänyt Motonetin ZF HP8 pelkkää suodatinta?

    Leave a comment:


  • Shatter
    replied
    Originally posted by Makro86 View Post
    Eli tossahan säilyy alkuperäisen vaihdelaatikon "kuoret" mutta sisuskalut uusitaan? Eikö? Sori vähän tyhmä kysymys

    Noin niin kuin yleisesti varmaan laatikolla ajelee sen 250-300tkm jos on säännöllisesti vaihdelaatikko öljyjä vaihdellut?
    Mekatroniikka on siis pelkkä venttiilikoneisto, ei sisällä laatikon aukaisua jossa uusitaan kitkalevyt yms. Laatikko kyllä kestää kilometrejä kun vain öljyt vaihtaa säännöllisesti.
    Last edited by Shatter; 28-05-2018, 10:32.

    Leave a comment:


  • Makro86
    replied
    Originally posted by janilind View Post
    Vaihdetaan mekatroniikka ja öljyt.
    -uusi mekatroniikka 1378e recron kautta.
    -6ltr öljyä 140e Motonetista(tässä kympin joku kantisalennus).
    -520e työstä merkkarille - Autokeskus Tampere.
    -pohjaa ei vaihdeta(vaihdettu hiljan) ja minulle jää itseasiassa mekatroniikan mukana tullut pohja myytäväksi.
    Eli tossahan säilyy alkuperäisen vaihdelaatikon "kuoret" mutta sisuskalut uusitaan? Eikö? Sori vähän tyhmä kysymys

    Noin niin kuin yleisesti varmaan laatikolla ajelee sen 250-300tkm jos on säännöllisesti vaihdelaatikko öljyjä vaihdellut?

    Leave a comment:


  • janilind
    replied
    Originally posted by Palomies View Post
    Mitäs tuo 2k€ hinta siältää..



    Eli mitä komponentteja vaihteistoon vaihdetaan?


    Työn tekee merkkihuolto Tampereella?


    Kiitos vastauksesta.
    Vaihdetaan mekatroniikka ja öljyt.
    -uusi mekatroniikka 1378e recron kautta.
    -6ltr öljyä 140e Motonetista(tässä kympin joku kantisalennus).
    -520e työstä merkkarille - Autokeskus Tampere.
    -pohjaa ei vaihdeta(vaihdettu hiljan) ja minulle jää itseasiassa mekatroniikan mukana tullut pohja myytäväksi.

    Leave a comment:

Working...
X