Originally posted by kettukuittaa
View Post
Akkukaapeli hapettuu takakontin läpiviennistä
Collapse
X
-
Originally posted by Clavurion View PostTuo miinusnavassa oleva IBS ei liity tähän kamppikseen mitenkään. Eli menee erikseen, jos se samalla uusitaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by kettukuittaa View Postomaan jeesuksen vanhaan e60 saapui kutsu akkukaapelin haarotuskohdan tarkastus
vein auton äsken laakkoselle tuomiona tuli kaapelin vaihto maahantuojan yms piikkiin.
akun miinusnavassa oleva mötikkä (joku varauksen tunnistin?) kerkesikin jo talvella sulamaan muodottomaksi. onneksi tuli hermot menetettyä enkä ruvennut itse korjaamaan
Leave a comment:
-
e60 530d -04
omaan jeesuksen vanhaan e60 saapui kutsu akkukaapelin haarotuskohdan tarkastus
vein auton äsken laakkoselle tuomiona tuli kaapelin vaihto maahantuojan yms piikkiin.
akun miinusnavassa oleva mötikkä (joku varauksen tunnistin?) kerkesikin jo talvella sulamaan muodottomaksi. onneksi tuli hermot menetettyä enkä ruvennut itse korjaamaan
Leave a comment:
-
Latvialainen oikealta ohjattavan purkuauton kaapeli on saatu nyt paikalleen ja toimii taas hienosti
Leave a comment:
-
Mulle kans sanottiin Lahden autosalvassa, että jotain tosi vähän ajettuja on mennyt valmistajan piikkiin kyseisessä asiassa. Sanoi vielä, että voithan tuoda tänne näytille, mutta ei usko, että korvataan. Oma siis 2011 230tkm ajettu. En viitsinyt näillä tiedoilla lähteä hinauttamaan autoa.
Leave a comment:
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMikäs tämä akkukaapeli on, E6x malleissa korjataan valmistajan piikkiin koska on juuri se turvallisuusaspekti.
Leave a comment:
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKysytään näin, onko omistajahistorialla merkitystä kun korjataan airbag takaisinkutsuja, omassa e46 on 72 rekisteriotteen numero ja omistajia/haltijoita yli 30. Huoltokirjasta ei ole tietoa, mutta airbagit vaihdetaan :think
Leave a comment:
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKysytään näin, onko omistajahistorialla merkitystä kun korjataan airbag takaisinkutsuja, omassa e46 on 72 rekisteriotteen numero ja omistajia/haltijoita yli 30. Huoltokirjasta ei ole tietoa, mutta airbagit vaihdetaan :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Spere View PostOmalla kohdallani mainittiin juurikin tuosta omistuhistoriasta ja goodwill tasan 0.
Leave a comment:
-
Originally posted by racing02 View PostSen vähän mitä itse BMW "goodwillistä" keskustellut niin olennaista tuntui olevan onko nykyinen omistaja ostanut auton uutena. Ts. hyvistä asiakkaista pidetään huolta, mutta käytettyjä ritsoja ostavat tyhjätaskut korjatkoon omansa. Mitenkähän näissä tapauksissa?
Leave a comment:
-
Originally posted by racing02 View PostSen vähän mitä itse BMW "goodwillistä" keskustellut niin olennaista tuntui olevan onko nykyinen omistaja ostanut auton uutena. Ts. hyvistä asiakkaista pidetään huolta, mutta käytettyjä ritsoja ostavat tyhjätaskut korjatkoon omansa. Mitenkähän näissä tapauksissa?
Leave a comment:
-
Originally posted by zakspeed View PostTuossa pari tapausta lähihistoriasta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vitska View PostTämä kaapeli meni "firman piikkiin" eli BMW myönsi valmistusvirheensä ja korjasi virheensä
Kiitos kaikille foorumilaisille. Tälläkään kertaa tieto ei lisännyt tuskaa.Originally posted by JiiVee92 View PostÄitin -11 F11 520D:n ilmajousien vaihdossa muutama viikko sitten havaittiin, että läpivienti hapettunut jonkunverran ja suojus irvistää, ja myös läpiviennin ympäristöstä hävinnyt suojamassat ja sinkki alkanut reagoimaan. Käyty laakkosella laittamassa asia vireille, ja tänään tuli tieto, että 100% vastaantulo bmw:n puolelta, ja ensi viikon perjantaina menee laittoon.
EDIT: 174tkm ja rapiat päälle ajettu.
Leave a comment:
Leave a comment: