Akkukaapeli hapettuu takakontin läpiviennistä

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clavurion
    replied
    Originally posted by kettukuittaa View Post
    huolto oli kyllä sitä mieltä että koko kaapeli uusitaan firman piikkiin mutta ens viikolla selviää totuus
    Niin, plussa-kaapeli kontin läpiviennistä konehuoneeseen.

Leave a comment:

• kettukuittaa
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Tuo miinusnavassa oleva IBS ei liity tähän kamppikseen mitenkään. Eli menee erikseen, jos se samalla uusitaan.
    huolto oli kyllä sitä mieltä että koko kaapeli uusitaan firman piikkiin mutta ens viikolla selviää totuus

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Originally posted by kettukuittaa View Post
    omaan jeesuksen vanhaan e60 saapui kutsu akkukaapelin haarotuskohdan tarkastus

vein auton äsken laakkoselle tuomiona tuli kaapelin vaihto maahantuojan yms piikkiin.

akun miinusnavassa oleva mötikkä (joku varauksen tunnistin?) kerkesikin jo talvella sulamaan muodottomaksi. onneksi tuli hermot menetettyä enkä ruvennut itse korjaamaan
    Tuo miinusnavassa oleva IBS ei liity tähän kamppikseen mitenkään. Eli menee erikseen, jos se samalla uusitaan.

Leave a comment:

• kettukuittaa
    replied
    e60 530d -04

omaan jeesuksen vanhaan e60 saapui kutsu akkukaapelin haarotuskohdan tarkastus

vein auton äsken laakkoselle tuomiona tuli kaapelin vaihto maahantuojan yms piikkiin.

akun miinusnavassa oleva mötikkä (joku varauksen tunnistin?) kerkesikin jo talvella sulamaan muodottomaksi. onneksi tuli hermot menetettyä enkä ruvennut itse korjaamaan

Leave a comment:

• Kusilaitu
    replied
    Latvialainen oikealta ohjattavan purkuauton kaapeli on saatu nyt paikalleen ja toimii taas hienosti

Leave a comment:

• EeNeljäKuus
    replied
    Mulle kans sanottiin Lahden autosalvassa, että jotain tosi vähän ajettuja on mennyt valmistajan piikkiin kyseisessä asiassa. Sanoi vielä, että voithan tuoda tänne näytille, mutta ei usko, että korvataan. Oma siis 2011 230tkm ajettu. En viitsinyt näillä tiedoilla lähteä hinauttamaan autoa.

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Mikäs tämä akkukaapeli on, E6x malleissa korjataan valmistajan piikkiin koska on juuri se turvallisuusaspekti.
    Niin, mutta siitä ei ole valmistaja ainakaan toistaiseksi avannut takaisinkutsukampanjaa F1x-korimallin osalta. Ehkä riittävän monen kiesin pitäisi kärähtää, että paine valmistajan suunnalla kasvaisi riittävästi.

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Turvallisuuteen liittyvissä takaisinkutsuissa historialla ei mitään merkitystä.
    Mikäs tämä akkukaapeli on, E6x malleissa korjataan valmistajan piikkiin koska on juuri se turvallisuusaspekti.

Leave a comment:

• racing02
    replied
    Kysytään näin, onko omistajahistorialla merkitystä kun korjataan airbag takaisinkutsuja, omassa e46 on 72 rekisteriotteen numero ja omistajia/haltijoita yli 30. Huoltokirjasta ei ole tietoa, mutta airbagit vaihdetaan :think
    Ei, takaisinkutsukampanjat on eri asia. Ne koskee kaikkia kampanjan piiriin kuuluvia.

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Kysytään näin, onko omistajahistorialla merkitystä kun korjataan airbag takaisinkutsuja, omassa e46 on 72 rekisteriotteen numero ja omistajia/haltijoita yli 30. Huoltokirjasta ei ole tietoa, mutta airbagit vaihdetaan :think
    Turvallisuuteen liittyvissä takaisinkutsuissa historialla ei mitään merkitystä.

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Originally posted by Spere View Post
    Omalla kohdallani mainittiin juurikin tuosta omistuhistoriasta ja goodwill tasan 0.

Leave a comment:

• Kusilaitu
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Sen vähän mitä itse BMW "goodwillistä" keskustellut niin olennaista tuntui olevan onko nykyinen omistaja ostanut auton uutena. Ts. hyvistä asiakkaista pidetään huolta, mutta käytettyjä ritsoja ostavat tyhjätaskut korjatkoon omansa. Mitenkähän näissä tapauksissa?
    Jep. Minä olen juuri se tyhjätasku, joka ostaa auton käytettynä ja vaihtaa öljyt itse. En tiedä sitten minkälaisia hienohelmoja muut F-sarjalaisten omistajat ovat.

Leave a comment:

• Spere
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Sen vähän mitä itse BMW "goodwillistä" keskustellut niin olennaista tuntui olevan onko nykyinen omistaja ostanut auton uutena. Ts. hyvistä asiakkaista pidetään huolta, mutta käytettyjä ritsoja ostavat tyhjätaskut korjatkoon omansa. Mitenkähän näissä tapauksissa?
    Omalla kohdallani mainittiin juurikin tuosta omistuhistoriasta ja goodwill tasan 0.

Leave a comment:

• racing02
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Tuossa pari tapausta lähihistoriasta.

Leave a comment:

• zakspeed
    replied
    Originally posted by Vitska View Post
    Tämä kaapeli meni "firman piikkiin" eli BMW myönsi valmistusvirheensä ja korjasi virheensä

Kiitos kaikille foorumilaisille. Tälläkään kertaa tieto ei lisännyt tuskaa.
    Originally posted by JiiVee92 View Post
    Äitin -11 F11 520D:n ilmajousien vaihdossa muutama viikko sitten havaittiin, että läpivienti hapettunut jonkunverran ja suojus irvistää, ja myös läpiviennin ympäristöstä hävinnyt suojamassat ja sinkki alkanut reagoimaan. Käyty laakkosella laittamassa asia vireille, ja tänään tuli tieto, että 100% vastaantulo bmw:n puolelta, ja ensi viikon perjantaina menee laittoon.

EDIT: 174tkm ja rapiat päälle ajettu.
    Tuossa pari tapausta lähihistoriasta.

Leave a comment:

Working...
X