Hmm, melkein vannoisin että jossain välissä febiläisessä etukardaanissa on näkynyt kuvissa ihan rasvanipat aeron sivuilla mutta nyt on kuten sinun kuvassakin.
Omaani kun vaihdoin alkuperäisen tilalle NTY merkkisen tein sellaisen huomion että orkkiksessa oli erillinen tasapainolätkä vain etupäässä, tarvikkeessa oli painot molemmissa päissä ja minulla se takapään paino oli niin justiinsa samalla kohtaa vaihdelaatikon nurkan kanssa että moottorijarrulla hipsi kiinni. Joutui laikalla hiomaan painon päältä että sai millin välyksen.

 
							
						
					Omaani kun vaihdoin alkuperäisen tilalle NTY merkkisen tein sellaisen huomion että orkkiksessa oli erillinen tasapainolätkä vain etupäässä, tarvikkeessa oli painot molemmissa päissä ja minulla se takapään paino oli niin justiinsa samalla kohtaa vaihdelaatikon nurkan kanssa että moottorijarrulla hipsi kiinni. Joutui laikalla hiomaan painon päältä että sai millin välyksen.

 
							
						



 Tämä siis ns. marmorilla. Osissa voi säästää paljon, jos hankkii käytetyn öljypohjan ja halvan kardaanin.
 Tämä siis ns. marmorilla. Osissa voi säästää paljon, jos hankkii käytetyn öljypohjan ja halvan kardaanin. 
							
						 Painojen suhteen menisi nyt niin että takapäässä (jakolaatikolla) olisi tuollainen pieni ohut suikalepaino ja etuperän puolella isompi joka kuulostaisi myöskin ihan loogiselta, siis ettei tulisi rasitusta sinne jakopään puolelle josssa solenoidi kait työntää vedon päälle/pois?
 Painojen suhteen menisi nyt niin että takapäässä (jakolaatikolla) olisi tuollainen pieni ohut suikalepaino ja etuperän puolella isompi joka kuulostaisi myöskin ihan loogiselta, siis ettei tulisi rasitusta sinne jakopään puolelle josssa solenoidi kait työntää vedon päälle/pois? 
							
						 
							
						
Comment