Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
Originally posted by tabasco View PostSaas nähdä milloin tätä aletaan katsastuksessa valvomaan, kun on kuitenkin "saastelaite". Toisaalta ei liene huolta kovin pian, sillä muutenkin dieselien päästöjen mittaus taitaa olla 80-luvun tasolla...
Ei tosiaan ole huolta vielä pitkään aikaan kun dieselien päästömittaus on tällä hetkellä lähinnä vitsi. Uusissa ei edes mitata päästöjä katsotaan vaan ettei ole koodeja ja ecu on osatestit suorittanut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tabasco View PostSaas nähdä milloin tätä aletaan katsastuksessa valvomaan, kun on kuitenkin "saastelaite". Toisaalta ei liene huolta kovin pian, sillä muutenkin dieselien päästöjen mittaus taitaa olla 80-luvun tasolla....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View PostJuu meillä ei tällä hetkellä ole autoa ja sukulaisen Hojota Varis on ollut usein tuossa pihassa jota sais käyttää, mutta ei kiinnosta. Mieluummin poljen pyörällä. Tuollainen "auto" säästyis ku sillä ei haluis ajaa ja ois ihan moottorin kautta tehtyä luistonestoa, ei tarvii nappeja painella.
Meille auto tulee 95% huviajeluun ja siksi vain BMW on vaihtoehtona. Kilometrejä tulee joten ollaan meinattu esim. jakopään huolto tehdä heti oston jälkeen ja muutenkin tyyppiviat tarkistaa BTCF foorumin kautta saaduilla tiedoilla jo ennen auton ostoa.
Leave a comment:
-
-
Kyllä noista kutosistakin ketjuja menee ja venyy... n ja m moottoreista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by awd-69 View PostJatketaan rönsyilyä, 4 koneet porsii jakopäistään, 6:set laakereistaan, ei näitä kannata ostaa....
Varokaa kaikkea mekaanista!
Meille auto tulee 95% huviajeluun ja siksi vain BMW on vaihtoehtona. Kilometrejä tulee joten ollaan meinattu esim. jakopään huolto tehdä heti oston jälkeen ja muutenkin tyyppiviat tarkistaa BTCF foorumin kautta saaduilla tiedoilla jo ennen auton ostoa.
Leave a comment:
-
-
Jatketaan rönsyilyä, 4 koneet porsii jakopäistään, 6:set laakereistaan, ei näitä kannata ostaa....
Varokaa kaikkea mekaanista!
Leave a comment:
-
-
On toki, polttoaineen säästä ja sitä kautta pienemmät päästöt, mutta ei ole verrattavissa esim egr, dpf tai urea, joita ei saisi lain mukaan muuttaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View PostMitäs sitä valvomaan kun saa muutenkin napista päälle ja pois. Eikä se aina toiminnassa ole muutenkaan. Koodaamallahan muutetaan vaan se että napin edellinen tila jää muistiin, eikä nollaannu startissa.
Onhan siihen syy, miksi se oletuksena nollaantuu startissa. Ei siinä, kyllä minäkin disabloinnin kannalla olen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tabasco View PostSaas nähdä milloin tätä aletaan katsastuksessa valvomaan, kun on kuitenkin "saastelaite". Toisaalta ei liene huolta kovin pian, sillä muutenkin dieselien päästöjen mittaus taitaa olla 80-luvun tasolla...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo joo matka-ajossa varmasti ei tule ongelmaksi. Tosin tuon start/stop pääsee onneksi koodaamalla eroon, joka nyt kyllä mielestäni kannattaakin tehdä, jos ajaa paljon kaupungissa, niin ei tule moottorille tolkutonta määrää käynnistyksiä.
Saas nähdä milloin tätä aletaan katsastuksessa valvomaan, kun on kuitenkin "saastelaite". Toisaalta ei liene huolta kovin pian, sillä muutenkin dieselien päästöjen mittaus taitaa olla 80-luvun tasolla...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vmatti View PostJuu, en ajatellutkaan tuolla start/stop lukumääriä vaan ihan vaikka oman ajoprofiilin mukaisia normikäynnistyksiä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostStart/stop kanssa tuo kymmenen käynnistystä ei ole vielä mitään. kaupungissa voi pahimmillaan tulla enemmän kun yksi käynnistys per kilometri.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostStart/stop kanssa tuo kymmenen käynnistystä ei ole vielä mitään. kaupungissa voi pahimmillaan tulla enemmän kun yksi käynnistys per kilometri.
Leave a comment:
-
Leave a comment: