Announcement

Collapse
No announcement yet.

F11 perheeseen vuonna 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MajorDrake
    replied
    Jos ollaan hinnat alkaen F11:sta ostamassa ja korjaukseen ei ole budjetoida muutamaa tonnia niin kannataa 520d ja 535d unohtaa ja ottaa 525d 3.0 manuaaliaskilla tai 530dA. 520:n ketjun takia ja 535 koneen laakereiden.

    Ja jättää adaptive drivellä varustellut syrjään jos iskareita ei ole jo vaihdettu. Siihen kun uppoaa pari tonnia jos uusitaan kaikki neljä.

    Muilla varusteilla ei suoranaiseasti ole vaikutusta tuleviin kuluihin eli ne ei juurikaan hajoile vaikka olisi enemmänkin ajettu verme.

    Leave a comment:


  • supermaniac1975
    replied
    Originally posted by Paabo View Post
    Tai jos viimeiset rahat käytössä niin miettisi ihan muita merkkejä
    En tee yhtään mitään jollain muulla merkillä!!!

    Leave a comment:


  • supermaniac1975
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Auton hinta + 2k€ Webastoon. Mitä jos nostaisit autobudjettia sillä 2k€ alunperinkin? Voisi saada sellaisen yksilön, jossa Webasto tehtaalta ja muita herkkuja ja pienemmät kilometritkin jo suoraan ostaessa
    Siksi kysyinkin että mitä maksaa jälkikäteen ni tiedän minkä arvoinen härpäke se webasto on jos sellainen on jo valmiina. Jos nostan alunperin budjettia kahdella tonnilla se tarkoittaa sitä että saan auton ostettua 3-4kk myöhemmin. Jos ostan auton ilman webastoa esim. keväällä ni en hirveästi kärsi webaston puutteesta ensimmäisen puolen vuoden aikana.

    Leave a comment:


  • Paabo
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Auton hinta + 2k€ Webastoon. Mitä jos nostaisit autobudjettia sillä 2k€ alunperinkin? Voisi saada sellaisen yksilön, jossa Webasto tehtaalta ja muita herkkuja ja pienemmät kilometritkin jo suoraan ostaessa

    Tai jos viimeiset rahat käytössä niin miettisi ihan muita merkkejä

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Auton hinta + 2k€ Webastoon. Mitä jos nostaisit autobudjettia sillä 2k€ alunperinkin? Voisi saada sellaisen yksilön, jossa Webasto tehtaalta ja muita herkkuja ja pienemmät kilometritkin jo suoraan ostaessa

    Leave a comment:


  • supermaniac1975
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Väittäisin, että pari tonnia saa lapioida tiskiin. Tehdaswebasto ei lämmitä lähtökohtaisesti moottoria mutta täälläkin niitä on pienellä työllä ja hinnalla modattu hoitamaan myös sen homman.
    OK, hyvä tietää

    E39:ssä oli kaukosäädöllä webasto ja kyllähän se oli sairaan hyvä laite. En pitänyt edes lumiharjaa tai raappaa autossa mukana. Kyllä Webaston pitää lämmittää kone ja hytti

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by supermaniac1975 View Post
    Sellainen on unohtunut kysyä että missä hinnoissa pyörii jäkiasennuksena webasto kaukosäädöllä?
    Väittäisin, että pari tonnia saa lapioida tiskiin. Tehdaswebasto ei lämmitä lähtökohtaisesti moottoria mutta täälläkin niitä on pienellä työllä ja hinnalla modattu hoitamaan myös sen homman.

    Leave a comment:


  • supermaniac1975
    replied
    Eli adaptive drive on varuste josta olisi iso ilo ja hyöty?

    Leave a comment:


  • supermaniac1975
    replied
    Sellainen on unohtunut kysyä että missä hinnoissa pyörii jäkiasennuksena webasto kaukosäädöllä?

    Leave a comment:


  • supermaniac1975
    replied
    Originally posted by Vmatti View Post
    Tuosta löytyy esim. F11 530DA -11 vakiovarusteet: F11 530DA
    Kiitos!!!

    Leave a comment:


  • Vmatti
    replied
    Originally posted by supermaniac1975 View Post

    Mistä näkisin 2011 vuoden touringin vakiovarustelistan?

    Tuosta löytyy esim. F11 530DA -11 vakiovarusteet: F11 530DA

    Leave a comment:


  • supermaniac1975
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Ajetaanko pitkää matkaa ja paljonko vuosisuorite ?
    Olisko bensakoneinen 530i (3.0) vaihtoehto ?
    Käyttövoimavero dieselissä melko iso.
    Haluan dieselin ja tulee ajeltua paljon.

    Leave a comment:


  • supermaniac1975
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Mites nuo kilometrimäärät? Isommatkaan lukemat eivät vissiin ole poisuljettuja? Jakopää tietysti tarkkailunkohteena kaksilitraisissa dieseleissä ainakin N47-koneen osalta, miksei toki B47:lle sama. Ilmapusseja taakse menee ja alustaan saa vaihtelevasti vaihtaa muitakin osia, nelivedoista etuvetarit ovat valitettavan kulutustavaraa. Sähköluukku tuli aika aikaisin vakiovarusteeksi. EGR:n toiminta pitää tsekata, ettei auto pala. Tässä osaan malleista kamppis maahantuojalla, joten sen kautta mahdollisesti liikkeelle. Manuaalia ei kyllä kannata harkita, se ei sovi F1X:ään ollenkaan. Eipä niitä onneksi tarjollakaan juuri taida olla.
    Ei kilometrit oo se juttu, muuten pitäis budjetti olla ihan erillainen. Juu ei manuaalia tuu meille.

    Leave a comment:


  • AEP
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Piti 528i ehdottaa. Tätä.
    https://www.nettiauto.com/bmw/528/11421459
    Ei liene kovin hyvä vaihtoehto kun farmari hakusessa. Muutenkin F11 melko vähän tarjolla bensakoneilla.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Ainut vaan että yhtään 530i:tä ei Suomessa myynnissä, ja Saksassakin hinnat karkaa kyllä jos 520d vertaa.
    Piti 528i ehdottaa. Tätä.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎